Toetje aka Marilyn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Toetje aka Marilyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 22:23

Heeeej me lieftallige vriendje is erachter dat ze webcam ook foto's kan maken dus zijn we gelijk naar Marilyn gerent en hebben we foto's gemaakt!!! Die van Lex waren erg donker dus morgen foto's van Lex

Komen ze....

Afbeelding
Jaaaa daar gaat ze dan in volle vaart...na 5 minuten aan der nek te sleuren omdat ze niet wou draven, terwijl ze vanmiddag keihard er vandoor ging met me vriend Haha!

Afbeelding
Heeej waarom roep je me???? Heb je eten ofzo???? (ik vind het zelf een leuke foto alleen zonde van die vinger van me vriend Haha! )

Afbeelding
Hier bewijst Marilyn even dat ik gelijk heb naar aanleiding van het topic waar is je paard het gekst op(of iets dergelijks)waarop ik antwoorde alles...dus neemt ze even een hapje van de deur van de buurman

Afbeelding
En hier Marilyn der maanoogje die elk jaar weer wat minder blauwig word Party!!

Afbeelding
En toen was toetje beetje moe Gaaaap van het *poseren* en was ze aan een hapje gras toe!

Morgen komen de foto's van Lexiej!!! De foto's zijn een beetje klein maar anders duurt het zolang met laden *LOL*

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:18

leuke foto's!!!!
jammer dat ze zo klein zijn!!!
maar leuk paardej hoor!!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:20

Die heeft wel wat van Acci!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 13:19

Heej thnx...die van Lex zal ik der groter op zette *LOL*

Ja he alleen Acci is lichter en een ietsje andere bouw...Marilyn had eerst ook zo een bouw als Acci maar ze is een x dik geweest en is nooit meer echt goed gekomen...ze is toch veranderd...wel weer dunner enzo hoor maarja..kweet niet!

En het zijn natuurlijk allebei Palomino welshjes Haha!