Kent iemand dit merk zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Kent iemand dit merk zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 00:05



Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 00:06

nooit van gehoord!


germie

Berichten: 25922
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 07:54

dat zijn de zadels van Zadelmarkt. Je bent gewaarschuwd

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 08:13

Ik heb inderdaad ook alleen maar slechte verhalen ocver zadelmarkt gehoord.. Heb er zelf ook nog aangedacht Bloos Maar, ik verkoos kwaliteit en een echt goéd passend zadel boven de gigantische lage prijzen..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:10

Ik heb er ook slechte dingen over gehoort, maar ik ben behoorlijk onder de indruk van dit zadel: Afbeelding

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

germie

Berichten: 25922
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:24

Heb je dat zadel irisjuh? Of vind je de foto goed? Een foto zegt namelijk niets. Zoals ik altijd al gezegd heb: de stockzadles zijn goed, de rest niet echt. Ik ben er 2 keer geweest (1 keer voor een stock voor mij en een keer voor een stock voor m'n vriendin) en hier zat een half jaar tussen. Er was niet veel verbeterd, heb een enorme discussie gevoerd met die vrouw (over dat Daaleman en Stubben toch veel beter was, maar volgens haar niet, en over de te korte splitreins en het zilver op de hoofdstellen wt volgens haar echt zilver was en volgens mij gewoon blik ofzo)

zelfs die Ascot-zadels vind ik tegenvallen hoor

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:28

mag ik vragen naar reacties van mensen die PERSOONLIJK slechte ervaringen hebben gehad met zadels van zadelmarkt?
want ik had de site ook ontdekt en had welliswaar wel mijn reserves, maar had nog van niemand een persoonlijke eravring gehoord...

germie

Berichten: 25922
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:34

Tender zoek maar op zadelmarkt+germie
Ik heb meerder keren gereageerd en geen zin om alles nog een keer op te schrijven.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:59

neem me niet kwalijk dat ik niet alles gelezen heb!
ik zal een zoekopdracht maken!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 10:26

Afbeeldingzo, nou het lezen van je oude topic schept veel helderheid germie. Bedankt! Afbeelding

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 10:27

Ook ik heb twee zadels van zadelmarkt. Nou ja gehad dan.
Ik heb heel lang geleden toen het net nieuw was een ranger dressuurzadel gekocht daar.
Deze lag toch niet lekker op mijn pony dus die heb ik weer doorverkocht. Later heb ik nog een stockzadel gekocht. Niet compleet want die hadden ze toen nog niet.
Stockzadel is wel fijn alleen ik gebruik het eigenlijk nooit.
Vind mijn dressuurzadel toch fijner opzadelen en ik vind het stockzadel ook wat groot en lomp lijken op mijn pony.

Voor de zadels moet je echt gewoon gaan kijken dan kun je zelf zien of het was is maar voor de service moet je in elk geval niet gaan.
Ben erg ontevreden over de service daar.
Je moet echt zelf goed weten wat je wilt en niet wilt want anders praten ze je zo iets aan.

germie

Berichten: 25922
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 10:42

Dit is mijn stockzadel:

Afbeelding

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 11:00

germie schreef:
Heb je dat zadel irisjuh? Of vind je de foto goed?


Ik heb het niet, maar misschien moet ik toch maar ooit voor dat zadel gaan, want het ziet er best goed uit. ik ga gewoon eens langs. ja toch!?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

germie

Berichten: 25922
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 11:10

Langsgaan kan, wees kritisch en erger je niet aan die irri mevrouw die erg bot is.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 12:03

Germie (via PB) en Kaj, bedankt!
Die stock hebben we ook aan gedacht voor onze merrie, maara ls ik hoor dat ze een smalle boom hebben, dan vallen ze af, want de merrie heeft juist een brede ribbenkast, is een arabier, maar valt onder de categorie fjord/haf qua boombreedte Verward

maar ze zijn zoooo mooi die stocks.....

zouden ze toegestaan zijn op (dressuur-)wedstrijden?

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 14:20

wij hadden een ranger zadel, echt een waardeloos ding, maarjah mijn broertje was net begonnen met rijden, en wilden mijn ouders niet direct zo'n duuur zadel aanschaffen. de zweetbladen(dus waar je been ligt) zijn heel ver naar voren uitgesneden, dus dan schuift je been naar achteren. het leerkwaliteit is ook niet denderend.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 18:46

Als ik jou was zou ik daar geen zadel kopen.
Het zijn zadels die bijna op geen enkel paard past.
En het zit ook niet lekker!!!
Veel te breed en je krijgt allemaal blauwe plekken op de binnenkant van je benen!!
Gelukkig heb ik mijn zadel aan iemand kunnen verkopen!!!!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:35

corina schreef:
Gelukkig heb ik mijn zadel aan iemand kunnen verkopen!!!!!


Haha! }>

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 20:08

'k Heb gister nog 2 uur op m'n westernzadel gereden van de zadelmarkt. Die zit echt als een huis! Mischien lang niet zo lekker als die superdure merk-westernzadels, maar voor erbij, zit ie super!
Dus niet alleen negatieve verhalen. Naar engelse zadels heb ik daar niet echt gekeken. Ik heb een goed dressuurzadel, dus waarom zou ik?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikbencarmen en 111 bezoekers