eindelijk foto's ponykamp!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

eindelijk foto's ponykamp!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 21:35

hehe, ze zijn eindelijk ontwikkeld, het heeft even geduurt maar ze zijn er hoor...

als eerste gait en ik... gait is de jongen waarmee ik het ponykamp heb begeleid Cool
Afbeelding

dit is mirthe, op deze pony heb ik zo ongeveer de hele week gereden. echt een poepie.. Lovers het is een kruising tussen een welsh en een fjord. ziet er ook apart uit vind ik Kwijl . oogjes zijn dicht, maar dat komt denk ik door de flits... Cool
Afbeelding

hier zie je een stukkie van de bak en de loopstallen....
Afbeelding

dinsdagavond zijn we naar de speeltuin geweest... gait en ik zaten op de wipwap Schijnheilig hij was alleen wat zwaarder... dus ik vloog steeds heel hard omhoog Haha!
Afbeelding

de lunch op woensdag... we hadden een jarige vandaar de vlaggetjes... hier aten we dus elke dag.
Afbeelding

woensdagavond gingen we broodjes bakken... was errug lekker maar het duurde heel lang voordat ze gaar waren en dan kreeg je nog de hele tijd rook in de ogen ook nog!
Afbeelding

donderdagavond was de bonte avond... was eerug grappig en ook heel gezellig natuurlijk... hier heb ik heel veel foto's van

gait was weer de klos hoor! kwam ook niet door mij ofzo Schijnheilig er zat een meisje achter hem, die had haar armen door de mouwen van zijn trui gedaan en moest hem gaan voeren zonder te kunnen zien wat ze deed.
dus broodje smeren en vreten maar!
Afbeelding
(ik ben van mening dat het er nog wel redelijk echt uit ziet ook nog... alleen zie je zijn handen zo onder die tafel uitkomen Haha! )

ze moest hem ook wassen!
Afbeelding

en tandenpoetsen hoort er natuurlijk ook bij (mijn idee Schijnheilig ik ben heel onschuldig hoor!) volgns mij had hij het zelfs in zijn wenkbrouwen zitten
Afbeelding

daarna gingen 2 dames verkleed als hoertjes (ik moest ze heel erg uitbundig opmaken en het haar doen) een dansje doen op moulin rouge
Afbeelding

hier kun je goed zien hoe ik ze toegetakeld had
Afbeelding

een aantal dames hadden een kruiwagen-estafette bedacht. hun dus allemaal mooi bezig, kwamen ze er op het laatst achter dat gait en ik ook moesten.... Boos!
hier zit ik in de kruiwagen, gait is rondjes aan het draaien om een pion
Afbeelding

gait was dus lekker duizelig en moest dus rennen met mij in de kruiwagen... toen moesten we een slalom doen en de kruiwagen kiepte om Frusty
Afbeelding

vrijdag kregen we les van julia een deurne gediplomeerd instructrice en gait en ik mochten ook meerijden...
hier zit ik op mirthe in de les, 't is niet echt een superfoto, gait zei dat ie een hele gave springfoto had gemaakt, maar die is niet gelukt
Afbeelding

nou dit waren de foto's wel zo'n beetje.
ze horen trouwens bij dit verhaal: [VvdD] terug van ponykamp, lang verhaal! NU MET FOTO!!

groetjes liselot

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:46

Veel paarden foto's Haha!

Het ziet er wel heel gezellig uit!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:46

die gait he, is dat de vriend (geweest) van Wendy? Die heeft namelijk mijn ponykamp begeleid een paar jaar geleden!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 21:49

nee dat is niet de vriend van wendy geweest... wel een vriend... hij loopt daar toch al zeker 4 jaar te begeleiden....

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 22:20

hihi, okee, ook goed. Zoiets hing me nog bij, ik bedoel, tis al 4 jaar geleden hoor!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 13:39

cool! Mirthe is trouwens best veranderd sinds dat ik vorig jaar daar ben geweest!!!!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 16:38

Leuk, alleen jammer dat de meeste foto's zo donker zijn!

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-02 12:22

ja de meesten zijn tijdens de bonte avond gemaakt en toen was het donker..... had gelukkig wel een toestel met flits... maar alles ws ook buiten he