Arghhhh!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 01:05

Ik kom niet vaak genoeg op dit forum!

Druk, druk, druk (overdag werken, 's avonds naar mijn paard, en dan af en toe internetten).

Al die leuke foto's, vragen waar ik misschien mee kan helpen en natuurlijk opmerkingen en initiatieven zoals de boktrit die schreeuwen om een reactie.

Hoe doen jullie dat? Het aantal reacties op dit forum groeit enorm snel, hoe kan je dat nu allemaal lezen en op reageren? Kennelijk ga ik niet handig met mijn tijd om...

Leuk idee de boktrit. Helaas kan ik me nog niet vastleggen voor die datum (veel verjaardagen in die maand, die natuurlijk in het weekend gevierd moeten worden). In ieder geval heel veel plezier.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 01:09

hmm, nouhou kijk ongeveer elk moment dta ik achter de comp zit op bokt. lees alleen de dingen die ik nog niet gelzen heb in t rood. en zoveel mogelijk bijhouden, als je eenmaal achterloopt is er geen beginnen meer aan. Dus gewoon doorlezen. en berichtjes die je niet intresseren gewoon overslaan en pas lezen als je wel bijbent

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 01:22

Indeed, en minder colleges volgen helpt ook }>

Haha, nee, zo erg is het nou ook weer niet. Maar tegenwoordig lees ik paardenpraat niet meer helemaal, meestal open ik wel alle topic maar scan ik maar heel snel over te tekst heen (op zoek naar stukken die _niet_ over paarden gaan Knipoog).

Gaat inderdaad erg hard! Veel harder dan we ooit hadden durven dromen Lachen Thanks everyone!!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 09:32

graag gedaan Bart maar eigenlijk moeten we Heike en jou bedanken voor het opzetten van dit forum anders was dit allemaal niet mogelijk geweest. dus: Bedankt!!!!

ik ben ook heel vaak online op een dag, dus alleen wat ik nog niet gelezen heb is rood. duurt altijd wel ff voordat ik alles bijgelezen heb (vooral als er steeds weer nieuwe beriggies bijkomen) en pas aan t einde van t bijlezen ga ik meestal reageren. tja je moet toch wat

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 13:51

terwijl ik eet zit ik achter de comp dus das 2 keer per dag en 's avonds als ik thuis kom ff snel maar tussen de middag bijna 2 uur pauze...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 14:55

ahh en weet je wat het ergste is! heb je net een berichie gelezen ben je ff weg is tie weer rood! lees je hem weer! 2 tellen later weer! en dat ging maar door ik dacht dat ik gek werd!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 16:11

Ik internet op mijn werk en zit dus bijna de hele dag op bokt Lachen

Daarna naar de paarden, en eer ik er met 3 klaar ben, is het 22 uur. Dan ga ik nog even internetten. In het weekend zit ik er langer op, tenminste als ik niet weg moet.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 16:20

Ja deze site kan echt verslavend zijn. Ik internet op mijn werk ik kom thuis check mijn mail en even naar bokt (moet je indenken en dat na 2 dagen). Snel eten en naar mijn paard. Ik hoop van het weekend meer tijd te hebben. Al hoewel ik heb wedstrijd en daarna moet ik helpen met afbreken. Puffff waarom is een weekend maar 2dagen ??? Ik wou dat ik nog studeerde dan had ik meer tijd ???
Pris


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kreekie, Lynn00, mooney, onpaard, rover_ en 81 bezoekers