Paard lijkt op de eigenaar?!?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Paard lijkt op de eigenaar?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 11:18

Mijn moeder had weer iets fantastisch bedacht. De paarden lijken toch altijd op de baasjes. Ja en.... Nou Barbiano zal wel zo dominant zijn omdat jij dat ook bent. Verward Haha! Ik dominant echt niet... misschien een klein beetje. Tong uitsteken Want als ik een paard was zou ik vast en zeker ook de ruinen in een hoek drijven en ze proberen te bijten zei ze. Ik vond het wel een erg grappige bevinding. Ik weet dat ik net zo'n hittepettitje ben als Barb soms maar ik kan toch wat beter omgaan met mensen om mij heen.Hij is ook nogal een loner in de wei en laat niet snel een paard bij zich in de buurt. Nou moet ik zeggen dat ik dat ook een beetje heb dat het lang duurt voor ik iemand echt dichtbij laat komen. Hoe denken jullie hierover?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:21

haha grappig, je hoort wel vaak dat mensen zeggen dat honden op hun baasje lijken, en dat vind ik vaak verrekte goed kloppen! maar 't paard.
Tja Omar is net zo nuchter als mij, niet zo snel van z'n humeur te krijgen, houdt van knuffelen en trekt erg op mensen aan, maar houdt zich op de achtergrond en tja, dat doe ik ook wel een beetje Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:26

Woodje en ik kijken ook allebei vrij lang de kat uit de boom en als men ons over de zeik krijgt, dan kun je ook lange tijd geen land meer met ons bezeilen.
Maar heb je onze liefde gewonnen, dan zijn we ook je vriendje door dik en dun...

Bij de andere paarden van ons zie ik deze overeenkomst minde sterk, maar ik denk dan ook dat Woody echt men hartevriendje is... Lovers

Ojaa, Wood en ik zijn ook allebei dol op veulentjes!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:41

Volgens mijn vriendinnen is dat waar Haha!
Pinky heeft in zijn rechterachterbeen een te lange spier. Daardoor trekt hij zijn been ooit op als hij na een poosje weer aanloopt. Laatst liepen we in de schoolgangen en tork ik mijn rechterbeen ook op want ik had last van mn knie. Komt Inge aan: "Heej je hebt dezelfde kwaal als Pinky!"
Haha, toen ik erover nadacht was dat eigenlijk wel zo *LOL*

Verder is zijn karakter best wel hetzelfde als die van mij. Daarom botsen we ook wel eens }>
Als hij weet dat hij moet werken doet hij het en geeft hij alles.
Echter als hij iets moet doen waar hij geen zin in heeft dan gaat hij nukkig lopen doen... Helaas ken ik mijzelf hier ook in Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 14:40

Tja, Mileen en ik zijn allebei wel een beetje driftkikkertjes Haha!
En Dick en Leo zijn allebei lieverds die iedereen liefvindt Lovers
Klopt dus wel!

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 14:52

En wt doe je met een eigenaar die 23 paarden heeft?

Het gaat dus niet altijd op. Ik rij op 6 verschillende paarden, allemaal echt totaal verschillend. Ik heb zelf geen paard, maar vind de eigenaar van die 23 paarden toch echt niet op z'n paarden lijken . Die 23 paarden zijn allemaal anders, etterig, lui, oud, springpaard, dressuurpaard, kijkerig, lomp enz.

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 15:02

Pinky_girl schreef:
Verder is zijn karakter best wel hetzelfde als die van mij. Daarom botsen we ook wel eens }>


Dit klopt ook wel bij Den en mij. We kunnen allebei best lui zijn. Hij niet vooruit te branden of ik die hem een paar dagen op het land knal. Maar zodra we gemotiveerd zijn(meestal door elkaar) gaan we d'r ook echt voor.
Alleen ben ik veel stiller. Maar dat kan ook komen omdat Den natuurlijk een hengst is en blijft. Misschien ook allebei dat we met bijna iedereen wel overweg kunnen maar dat er een paar zijn die we echt niet kunnen luchten. En ook maar een paar waar we echt om geven.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 15:23

hartstikke waar en iemand die het niet gelooft, vraag maar iemand op de stal waar ik sta. pepeijn en ik zijn uit hetzelfde hout gesneden.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 15:30

germie schreef:
En wt doe je met een eigenaar die 23 paarden heeft?

Het gaat dus niet altijd op. Ik rij op 6 verschillende paarden, allemaal echt totaal verschillend. Ik heb zelf geen paard, maar vind de eigenaar van die 23 paarden toch echt niet op z'n paarden lijken . Die 23 paarden zijn allemaal anders, etterig, lui, oud, springpaard, dressuurpaard, kijkerig, lomp enz.


Ik bedoel meer de mensen die een band hebben met hun paard.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 15:35

Waar, al mijn paarden zijn ook harstikke relaxed Lachen

germie

Berichten: 25923
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 15:43

Maar ik heb wel een band met die paarden Haha! Tenminste die 6 die ik rij. Wel allemaal een iets andere band trouwens. Dat paard dat ik in de wedstrijden uitbreng heb ik de sterkste band mee denk ik. Die volgt me overal. Maar of zo op mij lijken? Soms, maar niet met alles.

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 16:04

ik ken dit wel hoor.
een vriendin van mij verzorgd een welsh en die mond van die welsh lijkt precies op die van dat meisje(wel anders maar toch hetzelfde) *LOL*
je moet het zien om te geloven Lachen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 16:39

En kijk naar Anky Tong uitsteken

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 16:51

Vaak over nagedacht, en inderdaad op velen vlakken klopt dit ook..
Zo houd Navy zo nu en dan wel van lekker veel aandacht, maar houdt er ook wel van éven met rust gelaten te worden´, same to me. Kan lekker chagerijnig doen, vooral vlak ná de hengstigheid (jaja.. tijdens de hengstigheid is ze erg vrolijk..), en ik kan ook gigantisch chagerijnig zijn (wél tijdens de hengstigheid dan Knipoog ). Ze is erg gevoelig en prikkelbaar, ook dat gaat op voor mij. Trekt het meest naar een paard/persoon toe, ik ook. Kan ontzettend enthousiast reageren en overduidelijk laten merken dat ze geniet, en ook ik kan erg enthousiast zijn. Maar ook andersom, we kunnen allebei heel goed laten merken als we iets níet leuk vinden.
En.. we zijn allebei superkoppig, maar doordat ik nogal geduldig ben wat paarden betreft *proud* botst dit niet al te vaak..

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:05

mm moeilijk,
ik denk dat anderen dat beter in kunnen zien dan ik zelf.
Daarnaast zijn danno en Felix totaal 2 verschillende paarden kwa karakter.
Felix is veel actiever en doeneriger dan Danno.
Felix haat stilstaan terwijl Danno gewoon alles over zich heen laat komen.
Danno luistert ook beter(maar dat zal aan de opvoeding liggen Schijnheilig )
Maar ze willen wel allebei werken voor je, lui zijn ze niet.
Over mezelf: ben ook best actief kan dus echt niet stilzitten.

misschien een belangrijke oevreenskomst : ze houden allbei van lekker eten en ik ook Vork Haha!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:08

Toscar en ik zijn even eigenwijs }>
en koppig }>
Met Pienke was dat precies zo... ik zoek altijd de eigenwijze uit..
Misschien heb je wel gelijk... Haha!

Ik heb een keer in het Kippenhok een topic gezet over lijken op je hond... zaten grappige foto's bij! *LOL*

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:24

Aha dus daar komt die koppigheid van buddy vandaan. Haha!
En bud is ook liever lui dan moe(daar herken ik mezelf eigenlijk niet in Schijnheilig )Tja en een vriendin van mij zegt dat ze een foto van mij met buddy heeft gemaak terwijl hij stond te slapen en z'n centenbak duidelijk aanwezig en ik zittend met een dromerige blik.Kan me er helemaal niks van herinneren ik wacht ook nog steeds op die zogenaamde foto.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:28

Cowgirl schreef:
misschien een belangrijke oevreenskomst : ze houden allbei van lekker eten en ik ook Vork Haha!


Daar verschillen Navy en ik toch echt in.. We verschillen nogal in wat we ´lekker eten´vinden.. Voor mij geen biks of een lekker slobbertje Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:55

Tender schreef:
Woodje en ik kijken ook allebei vrij lang de kat uit de boom en als men ons over de zeik krijgt, dan kun je ook lange tijd geen land meer met ons bezeilen.
Maar heb je onze liefde gewonnen, dan zijn we ook je vriendje door dik en dun...


Dat is precies hetzelfde als ik heb met Lois.
In de 'dagelijkse' omgang zijn we beide zeer relaxed maar wanneer je ons beter kent laten we onze temperamentvolle kant nog wel eens zien.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:57

als ik er overna denk is dat wel een klein beetje bij camilla en mij. heb echt een super leuke foto van toen ze nog drachtig was, met mij erop waar we toevallig net dát moment precies hetzelfde kijken! ik zal m wel eens uploaden. Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 18:10

misschien lijk ik ook wel een beetje op Mazzel, want Mazzel is nogal eens heel lui.. ikke helemááál niet hoor Schijnheilig
Verder ook verschrikkelijk koppig (ik niet zo héél koppig, maar toch wel een beetje Lachen ), en af en toe een beetje sloom.
Mazzel ook leergierig, ik alleen in dingen die me echt interesseren.. dus overeenkomsten hebben we wel Haha!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 18:44

volgen mij klopt het ook wel, samen zijn we erg nieuwgierig Haha!, opvliegt karakter, lief Schijnheilig en gaat dingen niet snel uit de weg

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:16

ja dat klopt wel hoor!!! Heel rustig karakter en heel nieuwsgierig,me paard is soms net zo'n oud wijf als ik Lachen hij moet ook alles zien en horen Tong uitsteken
en erg aanhankelijk...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:28

En zeg niet dat Passion op mij lijkt!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 19:53

ik heb haflingers, grof gebouwd, rustig en tog lekker eigenwijs; that's me!