bankieren via internet, af en toe een beetje *****

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

bankieren via internet, af en toe een beetje *****

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 15:10

wie heeft dat ook wel eens, heb je net alles netjes ingevuld, wil je het verzenden, geven ze een foutmelding aan, en alles is ineens weg Frusty Weg alle overboekingen!! Bel je de bank: Sorry mevrouw, we hebben een stroring Grrr, kan daar zo boos om worden worden Boos!


Wie heeft dat ook wel eens?


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 20:29

Een paar maanden geleden heb ik heel veel problemen gehad met Girotel.
Toevalligerwijs had ik ook net een andere pc aangeschaft, en ik dacht dat de nieuwe pc de oorzaak was.
Kon niet inloggen, of het duurde letterlijk een half uur en dan alsnog een foutmelding Frusty
Toen is m'n pc helemaal door de mangel gehaald, en er bleek helemaal niks mis mee te zijn.
Via mijn provider werd ik ook niets wijzer, die verwezen me weer naar de Postbank.
Alwaar ze ook van niks wisten, het zou wel aan m'n pc of provider liggen Verward
Na een maand sukkelen stond er ineens een berichtje op de website dat het abbonnementsgeld voor die maand niet geincasseerd zou worden, vanwege de slechte bereikbaarheid en de technische problemen die ze de laatste tijd ondervonden.

Mijn reactie zal ik je besparen Knipoog
Maar ik leef met je mee hoor, het is inderdaad ontzettend balen, zeker als er een rekening bijzit die toch echt betaald moet worden.
Die oude overschrijvingsformulieren waren zo gek nog niet, heb voor de zekerheid toch maar weer een setje aangeschaft !

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 08:10

Ach ja, gisteravond weer allle ingevoerd, en alls is verzonden Haha! Haha! Maar het is wel superirritant! Via het oude kan ook, maar dat heeft ook weer nadelen, net als via internet Knipoog

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 09:57

ja soms maar zoveel overboekingen doe ik ni in 1x Lachen heb nog ni
super veel rekeningen

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:52

Heel off-topic maar ik ga vandaag mijn pasje halen en dan kan ik ook inte bankieren (rabobank) Yeah Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:57

ik kan sinds kort girotellen en vind het geweldig!! Ben bijna blij als er een rekening binnenkomt. Dan kan ik weer... Haha!
ik heb nog geen problemen gehad met girotel.

זכור


yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 12:00

Nou mijn vader heeft dat van de ABN maar het is 10x niks...Hij krijgt vaak foutmeldingen en geld word soms gewoon niet overgemaakt. Ik krijg mijn geld van hem soms niet terwijl het automatisch gaat...en nog meer van die dingen...echt poedersuiker!

En pinky_girl laat mij eens weten als je het rabo internet bankieren hebt hoe het is Haha! dan weet ik of ik het wel of niet moet nemen Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 12:04

yindey schreef:
En pinky_girl laat mij eens weten als je het rabo internet bankieren hebt hoe het is Haha! dan weet ik of ik het wel of niet moet nemen Lachen


Voordat ik het zelf weet zijn we een tijd verder denk ik.
EEn vriendin van mij doet het al een hele tijd en di is er uiterst tevreden over. Zowel gewoon overschrijven als automatisch en het grote voordeel van de Rabox is dat je het overal bij iedere pc kunt doen als je de Reader bijhebt!
Zelfs in iedere rabobank schijnen computers te zijn zodat je geld van je spaarrekening 'even' op je gebruiksrekening kunt zetten.
Super dus!
Ik ga mijn pasje nu halen! Doei!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 12:11

Whoow Haha! Okay dan Haha! Nou eens even aanvragen dan Lachen

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 12:14

Ik ben super tevreden over het internetbankieren via de Rabobank met de Rabox. En net wat al eerder gezegd werd, ik kan op elke p.c de rekeningen overmaken en kijken wat het saldo is en zo. Heel erg handig (vooral als je zo'n gat in de hand hebt als ik Haha! )

Zeker de moeite waard om te proberen, zeker als er bij je huidige bank veel mis gaat en zo!!!

Op zoek naar de zon!!!

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 12:33

Ik heb dat ook wel eens gehad ja , en dan schrijf je dus nog en keer over (omdat het mislukt was) en dan blijkt het naderhand toch gelukt te zijn , want het zelfde wordt 2 keer van je rekening gehaald , leuk !!.........

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 20:39

tije schreef:
ja soms maar zoveel overboekingen doe ik ni in 1x Lachen heb nog ni
super veel rekeningen


deed het nu ook in 2 delen, 1e goed, 2e keer dus niet Boos! Maar ja, heb het via de ABN wel vaker Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Animal, Bonny_dream, ElCamino, Flux, hagelslag, Herfstblad, herr_balou, Jorex, karlli, KleinBoefje, Roosch, roosjenat, Rupser, StonedRomy, YandexBot en 137 bezoekers