Clusius College

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Clusius College

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 22:27

Hoi allemaal!!

Wat ik mij afvroeg wie van jullie zit er allemaal op het Clusius College in ALKMAAR???? Daar ben ik wel benieuwd naar. Nou ik hoor het wel.

Groetjes Suzzel. Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 10:43

ik niet maar een stalgenoot zit daar wel.Ze zit nu in het examen jaar.

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:02

De dochter van vrienden van mij zit daar, maar loopt momenteel stage in Nieuw-Zeeland.

petar

Berichten: 34
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:09

Ik niet

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:51

Ik weet alleen dat er een merrie en een jaarling van onze vereniging staat. Dorina en Dorose.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:16

Ik ben me diploma daar behaald eind mei.
Wat wil je weten?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:29

Mijn broertje heeft zijn diploma gehaald (2jarig geloof ik) maar gaat nu door voor 3jarig (of 4jarig)

Ik heb zelf MAS gedaan 4 jarig dierverzorging/veehouderij en mijn vriend heeft levensmiddelentechnologie gedaan. Allebei zijn we in het 2e jaar gekapt Knipoog

Mr van der werff kom ik hier regelmatig in de supermarkt tegen, was ook zo'n beetje de leukste leraar Lachen

Edit: check het lokaal eens beneden bij biologie; a/b010/11/12 ofzow Verward Daar staat in de vitrine een potje roze/geel gekleurde lenzen als het goed is, die waren van mij Tong uitsteken Let altijd op met praktijk en knijp niet te hard in de flesjes kleurvloeistof Tong uitsteken (Of anders weet die biologie leraar het nog wel, hoe heet die ook alweer Verward )

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 18:36

Ja meneer van der werff is echt een hele leuke leraar. ik zit nu in het tweede jaar van dierverzorging niveau 4. Bij die bio leraar bedoel je denk ik huisman. Ik vind dat echt zo'n eikel man. Het was nu al een rot begin van het jaar net als vorig jaar. Maar gelukkig ga ik 30 september weer een weekje naar barneveld.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 18:37

Ik heb er ook 4 jaar gezeten. Heb in 2000 mijn laatste jaar van dierverzorging/veehouderij afgemaakt. Meneer v/d Werff was mijn favoriete leraar, ik kreeg altijd alles gedaan bij hem. John Sintenie was ook altijd lachen, we deden nooit veel in die lessen. Mevrouw Hulst hebben we een keer huilend de klas uitgekregen en ook meneer Beek vond mij niet zo aardig.
Heb best een leuke tijd gehad daar. Vooral tijdens de praktijkweken in Barnelveld en Oenkerk. Ook de stages waren wel leuk, alleen vond ik veehouderij leuker dan dierverzorging. Geef mij maar koeien en paarden, niet van die kleine friemelmuizen enzo.
Was trouwens best een makkelijke opleiding. Ik kwam van het VWO (2 x blijven zitten in de 4e) en heb in die 4 jaar eigenlijk geen moer uitgevoerd en ben toch geslaagd. Ook nog eens met bijna de hoogste cijfer5s van de klas.
Ik heb nu een bakkerij in Amsterdam. Iets heel anders dus dan mijn opleiding, maar er was weinig leuks te vinden en wat er was betaalde enorm weinig. Maar voor mijn hobbystal heb ik toch wel wat aan mijn opleiding.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 20:47

Huisman ja, ach hij is best wel te doen hoor, best aardige man alleen hij moet niet op tilt slaan Knipoog

Ik kreeg toen joodeosine in mijn gezicht en ogen tijdens praktijk, is niet al te slim Tong uitsteken

Voor de rest mocht ik huisman wel, nooit problemen met hem gehad, alleen ik was ook zo'n beetje de enige in de klas die hem wel vond gaan Knipoog


Ik ben nog aan de gang geweest met die friesjes itsje en geertje, itsje was dan voor mij en geertje voor een klasgenoot, tot we op blokstage moesten, toen zouden weer andere meiden ze verzorgen/beleren (ze zijn iig veel door handen geweest Knipoog )

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 20:48

Een vriendin van mij is daar heen! Die zit nu in de eerste van dierverzorgening.....

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 21:25

Ik zit er naast op het horizon Gezondheidszorg:D

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23423
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 22:16

Ik zit er ook op, maar dat wist je natuurlijk al Haha! .

Eey Alice, ik zit nu bij Marloes (kruimel op bokt) in de klas en ik hoorde dat jij mij Boos! vond kijken, ik....... Lachen was niet boos bedoeld hoor.
Ik hoorde ook dat je binnenkort weer eens naar school toe komt, ik zie je dan waarschijnlijk ook wel

[edit]misverstand verholpen[/edit]
Laatst bijgewerkt door Polly op 29-08-02 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 08:00

heyy ik heb daar ook gezeten!! ben er ondertussen al weer 2 jaartjes weg!!!ook te vroeg gestopt Tong uitsteken

Suzzel

Berichten: 488
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 10:47

ja polly dat weet ik natuurlijk jij hebt een jaartje bij mij in de klas gezeten. Maar nu laat je me weer lekker in de steek!! Hhahahaah. Nee hoor geintje ik zie je gelukkig nos wel iedere dag ffies lopen.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:49

Polly schreef:
Ik zit er ook op, maar dat wist je natuurlijk al Haha! .

Eey Alice, ik zit nu bij Marloes (kruimel op bokt) in de klas en ik hoorde dat jij mij Boos! vond kijken, ik....... Lachen was niet boos bedoeld hoor.
Ik hoorde ook dat je binnenkort weer eens naar school toe komt, ik zie je dan waarschijnlijk ook wel


Hahaha, dat klopt!
Elke keer als ik je zag, dacht ik van: zal ik er nou wel op af stappen?? Haha!
Maar ik hoorde ook van marloes dat je bij haar in de klas zat, echt leuk!
Doe haar de groetjes maar van mij, en dat ik heel benieuwd ben naar het cadeautje (probeerd ondertussen even achter te komen wat het is, ben zo benieuwd Knipoog )

wendys
Berichten: 113
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 12:07

Hoi!!
Ik heb daar me diploma behaald eind mei.(Dierenverzorging)
groetjes Pling Pling Pling Pling

alicek
Berichten: 6
Geregistreerd: 10-09-01
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:45

Ik zit daar ook op school!! Bij jou in de klas!

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 11:47

ik heb daar stage gelopen als docent!!