Fjord met bles!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 13:23

Hier dan nog een fjord met een bles Pling ...(niet op haar manen letten hoor, want die zijn echt gruwelijk geknipt...) Verward

[img]../upload/73/ghitta_2.jpg[/img]



littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 13:24

wat een leukerd!!!! Lovers

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 13:29

Schattig koppie heeft ze. (is het een merrie? Lijkt wel zo) En die manen... *LOL* Schijnheilig

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-01 13:33

Dit is de moeder van Vigo Lovers , ze hebben de manen helemaal verknipt doordat ze het eerst hebben laten groeien en toen moest het er ineens af....maar ja die manen zijn gaan hangen, en fjorden knippen dat deden deze mensen nooit ... Scheve mond\ ze hadden ze beter lang kunnen laten (ze hebben dat gedaan voor de verkoop)
Vigo zijn manen zijn net zo geknipt....maar dat komt wel weer goed, want mijn vriend is daar heeeeeeel handig in Pling

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 13:55

Ik ben er ook niet goed in hoor. Heb laatst een stukje achter de oren weggeknipt voor het kopstuk van het hoofdstel. Pfffff IJsco die haar koppie niet stil wilde houden en ik zit heel geconcentreerd Tong uitsteken zat te prutsen. Is ook zo stug, dat haar he? Uiteindelijk is het heel erg netjes geworden. Heb er meer dan een half uur over gedaan, die 5 cm ongeveer Bloos
En inderdaad, ik vroeg me ook al af hoe het eruit gaat zien als IJsco's manen ooit weer in een boogje geknipt worden eventueel. Omdat de manen nu zo hangen zal je het de eerste keer waarschijnlijk behoorlijk kort moeten doen omdat dat 'rechtopstaande' uit de manen is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 13:55

Ik ben er ook niet goed in hoor. Heb laatst een stukje achter de oren weggeknipt voor het kopstuk van het hoofdstel. Pfffff IJsco die haar koppie niet stil wilde houden en ik zit heel geconcentreerd Tong uitsteken zat te prutsen. Is ook zo stug, dat haar he? Uiteindelijk is het heel erg netjes geworden. Heb er meer dan een half uur over gedaan, die 5 cm ongeveer Bloos
En inderdaad, ik vroeg me ook al af hoe het eruit gaat zien als IJsco's manen ooit weer in een boogje geknipt worden eventueel. Omdat de manen nu zo hangen zal je het de eerste keer waarschijnlijk behoorlijk kort moeten doen omdat dat 'rechtopstaande' uit de manen is.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 18:53

Mooi fjordje!!!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 62 bezoekers