Site uploaden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Site uploaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 16:21

Sorry voor die vraag (opnieuw) maar ik zoek een site waar je gemakkelijk een site (van jezelf) kan uploaden. Bij www.members.lycos.nl werkt het meestal niet om aan te melden (zoals vandaag opnieuw Boos! ) en bij geocities vind ik ook niet zo tof om mee te werken.

Iemand een idee? Liefst gratis aanmelden Party!!


MirandaMax
Berichten: 172
Geregistreerd: 21-06-02
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 16:42


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:03

Deze vraag hoort hier niet. Als ik jou was zou ik even kijken bij Forumzaken. Daar worden genoeg van dit soort site's genoemd.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:44

Sorry, maar ze wil een site uploaden volgens mij en geen foto's. Ik weet er alleen geen 1, zal weleens rondkijken.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 17:49

Ik werk al heel lang met lycos en heb nog nooit problemen onder vonden met het aanmelden.
Mijn foto's staan daar dus ook allemaal.
Eerst had ik daar ook mijn site, maar sinds je van die achterlijk grote reclame in beeld krijgt, die ook nog eens niet weg te klikken is, heb ik mijn site bij geocities en ook dat bevalt heel goed.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 20:52

met aanmelden via lycos kun je proberen om via een ander e-mail adres aan te melden, meestal werkt dat wel, en dat grote reclamebord kun je wel wegklikken, ergens rechtsonderin dat bord moet je dan klikken als je zo'n handje krijgt


Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 05:31

Dyonne schreef:
Sorry, maar ze wil een site uploaden volgens mij en geen foto's. Ik weet er alleen geen 1, zal weleens rondkijken.



Juist Haha!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 05:33

runningkawa schreef:
Ik werk al heel lang met lycos en heb nog nooit problemen onder vonden met het aanmelden.
Mijn foto's staan daar dus ook allemaal.
Eerst had ik daar ook mijn site, maar sinds je van die achterlijk grote reclame in beeld krijgt, die ook nog eens niet weg te klikken is, heb ik mijn site bij geocities en ook dat bevalt heel goed.


Bij geocties komen af en toe m'n afbeeldingen er niet op en soms kan hij na een tijdje de index niet eens vinden Boos! ook al zijn die allemaal geupload...

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 05:34

xxdaffiexx schreef:
met aanmelden via lycos kun je proberen om via een ander e-mail adres aan te melden, meestal werkt dat wel, en dat grote reclamebord kun je wel wegklikken, ergens rechtsonderin dat bord moet je dan klikken als je zo'n handje krijgt


Ok, dat ga in onmiddellijk proberen (ander emailadres). En dat bord kn je inderdaad wegklikken ergens onderaan.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 09:59


The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-02 19:44

tije schreef:
zonnet werkt prima


En waar vind je dat in die site Verward sorry, ben niet zo snel van begrip Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, Brandje_04, Condor, Dimphyl, Femke_Tweety, Foreverkliek, furious, GrapeshotBot, Hootje, Iejoorr, Lalladidoo, larissa96, Lizzy__87, Petra_O, ReneeMonty en 167 bezoekers