HET weekend; advies graag..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 18:38

ik wil ( en ga!) graag mee. Maar nu even de situatie + vraagje ( wat is wijsheid..)

Ik ben er nog niet uit of ik t hele weekend blijf ( lijkt me wel het leukst) of dat ik allen zaterdag kom. Ik moet namelijk een paard van daar huren Boos! voor die ritten als ik 3 dagen ga.
-- tenzij ik de fries van de buurman meekrijg( vroeger weleens op gereden), maar daar kom ik net wat te weinig voor daar en bovendien moet hij me dan ook rijden erheen..niet echt mogelijk dus denk ik--
Daarnaast weet ik niet hoe ik tegen die tijd met m'n studie zit, moet als het goed gaat half mei scriptie presenteren/verdedigen.
Anderzijds lijkt me het hele weekend wel erg gaaf en zou ik t met school zo kunnen plannen, dat ik die 3 dagen wel kan missen ( hoop ik..).
maar nu de vraag;
Wat is beter; nu alleen de huifkar boeken en mocht ik de andere dagen toch kunnen, dat nog proberen te 'bijboeken' ( moet toch gaan lijkt me?),
of omgekeerd; nu het hele weekend boeken en mocht ik dat niet redden in het ergste geval, dan dat afzeggen en alleen de huifkar doen.?
Misschien dat de regelaars ( Heike e.a.) dit weten, jullie kennen het bedrijf enzo..?


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 18:42

hihi de regelaars zijn vooral kim en jura hoor! petje af!.

Enne ik zou gewoon lekker drie daagjes gaan. Vrijdagavond en alleen zondagmorgen. Je hoeft niet persee mee met de buitenritten. Je kan ook gewoon een rit mee naar buiten gaan en de andere gewoon daar in de zon liggen want die schijnt natuurlijk volop dan!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 18:44

is t ook mogelijk om gewoon zaterdag ochtend vroeg te komen, mee te rijden met de groep en daarna ook nog met de huif. Dit zou mij erg uitkomen. heb namelijk niet t geld om t hele weekend te blijven. woon ook niet erg ver van hoenderloo vandaan. en dan blijf ik gewoon de hele zaterdag enzo. dus gewoon combi van alle 2 de mogelijkheden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 19:01

dat zou voor mij ook heel fijn zijn als t kon!! ik heb t geld niet voor een heel weekend maar alleen zaterdag moet toch lukken!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 19:44

Nou als we dan toch ook bezig zijn...
Ik wil eigelijk wel heel graag heen, ik ben gewoon heel erg benieuwd naar jullie!!
Maar in mei... Ook al is het begin mei, ik denk dat als ik een heel weekend ga, ik niet echt rustig bij jullie zit. Ik ben misschien een aansteller, maar ik laat wel een drachtig paard achter... En ja, ach mijn vader is er wel, die past heeeel goed op, maar stel nou dat...??

He jeetje, ik dacht er over een dag te komen, maarrrr.. hm nou ja.
Ik moet er gewoon nog ff over nadenken. De sluitingsdatum is op 1 maart toch? Kun je je dan ook niet meer opgeven voor die ene dag??

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:58

Okee kijk van mij mag alles we zitten alleen met het probleem van Boeken.
Ik heb begrepen dat er maar max. 8 paarden te huur zijn.
en dat we moeten bespreken want de paalhoeve zit aan het veluwetrail en heeft dus ook ruiters die op trektocht zijn.
Dus je zou dan een weekend kunnen boeken en dan op het laatste moment toch alleen de huifkar doen alleen je moet reseveringskosten betalen (50 piek) dus die ben je dan kwijt of je wel of niet gaat errug zonde dus.
probleem is dat we dus echt 1 maart moeten reseveren omdat anders de kamers wegzijn.
tervergelijking in hoenderloo hadden ze nog maar 1 weekend in juni 1 dag in juli en 2 weekenden in augustus leeg de rest was bom vol.
Jura(maartje) moest nu ookal opgeven hoeveel stallen we ongeveer nodig hadden omdat die anders ookal wegwaren.
dat is eigenlijk het hele probleem...
maar aan de andere kant mocht er tegen die tijd iemand afhaken of ziek zwak en misselijk worden maarja dan moet je wel weer geluk hebben.
vanwege de weinig paarden kun je dus niet de zaterdag rijden en daarna huifkar.
Jura als je aanvullingen hebt op wat ik net schreef? Jij bent diegene die steeds belt met de paalhoeve ik ben maar van het huifkarren gedeelte(die ook gereseveerd moeten worden)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:01

ff een vraagje over het huifkarren ......waar is dat dan als ik vragen mag....want ik zag dat Marjolein zei in Hoenderloo.....heb ik dan wat gemist?

jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:15

nee in Hoog Soeren (asselt) bij de kronkel

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:58

Hoi Kim

Het klopt helemaal wat je zegt! Heb ik eigenlijk geen aanvulling op.

Het enige is dat als mensen het echt niet weten kunnen ze natuurlijk proberen op het laatste moment er nog bij te komen, alleen de kans is dan erg klein dat er nog plek is.

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 23:38

ja, jantina, ik heb dus exact hetzelfde als jij; ik zal om een aantal reden ook niet echt 'relaxed' zitten, omdat het daarvoor net wat te vroeg is.
In juli kan ik weer ademhalen hoop ik, dan ga ik pas echt genieten van alles en nog wat.
Maar ik laat ook een hoogdrachtig paard achter ( als t net in dat weekend geboren zou worden is t wel ca. 3 weken te vroeg, maar je weet nooit) en heb dus nog studiegezeur..
En heike, als ik niet ga rijden ontmoet ik jullie wel een andere keer ergens dichter in de buurt ( sorry...), want zonnen is het laatste wat ik ga doen..
Zou niet gezond zijn. maar de huifkar ( + lunch ofzo?)is ook nog een leuke optie. maar dan wel graag met even wat eten en napraten erbij ofzo neem ik aan? anders is t voor mij wel weer errug ver rijden, voor die 2 uurtjes..
't is ook altijd wat, ik geef t toe haha. 't is alleen wel de realiteit..
wordt vervolgd Knipoog

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 00:36

sorry sorry, zet iedereen weer op t verkeerde spoor. niet op mij letten ben niet zo heel erg bij met mijn hoofd.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 12:27

Nou ik heb nu gewoon besloten: Ik ga NIET mee. Ik vind het erg jammer, maar helaas helaas. Het weekend zou voor mij al af vallen en ik heb nog eens goed gedacht over die middag. Heb besloten om het niet te doen, want ik ben bang dak de laatste boot niet haal. (kunnen jullie het je voorstellen, de boot niet halen?? HAHAHA!!)

Maar goed, ik ontmoet Kim al in maart en misschien komt er wel eens een andere dag, dat we met een aantal wat af kunnen spreken!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 12:34

jammer, maar je hebt wel gelijk. Als er teveel 'belemmeringen' zijn ( bij jou nog 1 meer dan bij mij; wij hebben een brug naar t vasteland:) ) kun je t maar beter een ander keertje weer proberen.
Ik ga zeker weten wel mee, maar weet dus ff noe niet hoe lang. Maar wat heike zei is wel waar; vrijdag ben ik nog een halve dag thuis en zondagmiddag kan ik er ook weer voor de avond zijn. En evt. ga ik dan zondag niet meer mee rijden en ga gewoon op tijd richting huis.
hmm.. denk dat ik er wel uit ben *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 12:35

Jammer hoor!

Maar er komt inderdaad vast wel nog eens een andere dag (als we elkaar niet de hersens inslaan op dat weekend Lachen )

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-01 12:40

ehhh.. tja.. misschien moet ik het toch maar houden bij 1 dag .. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, dierenfan, Dries1990, Iris94, lina1998, linda2008, Martje80, Niwla, Poosje81, Rijsa en 118 bezoekers