Djerba,Tunesie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Djerba,Tunesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 19:53

Hallo allemaal,

Ik ga in oktober lekker 8 dagen naar Djerba dat is een eiland bij Tunesie,ik heb er echt onwijs zin in.De vakantie was bijna niet doorgegaan vanwege medische problemen van mijn vader,maar gelukkig gaan we toch wel.

Nou wilde ik even weten of er nog meer mensen hier op bokt of daarbuiten naar Djerba zijn geweest.Ik ben wel heel benieuwd hoe het daar is.

groetjes monique

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:08

Ik zou dat ook wel willen weten, want ik ga in de eerste week van oktober ook naar Djerba.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:17

Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Ik heb alleen nog maar weinig positieve dingen gehoord over tunesie.

Marije21
Berichten: 21
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 11:38

Ben 2 jaar geleden in Tunesie geweest, alleen niet naar Djerba maar Sousse. Dat is mij goed bevallen alleen de bevolking kan irritant zijn. Zo moet je oppassen dat je niet wordt omgeruild voor kamelen Knipoog. Bij elk restaurantje word je ook naar binnen getrokken en zonder man is het eigenlijk niet verstandig om 's avonds op straat te lopen.
Toch is het een mooi land met lekker veel zon Lachen
Veel plezier!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 13:33

Bevolking KAN irritant zijn? Nee ze zijn irritant! Net zoals in turkije een beetje. Maar ja, de meeste vinden dat dan toch wel leuk ofzo, want mensen blijven maar naar dat soort landen gaan.

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 19:31

ik ben 5 jaar geleden naar tunesie geweest in Nabeul.Schijnt veel mooier en vriendelijker te zijn dan Sousse want is minder bekend en ik heb het daar toen heel erg naar mijn zin gehad.Dus volgens mij is Djerba ook heel mooi.Het vakantiecomplex zelf dan he,want als je in tunesie buiten de complexen komt dan is het een erg armoedig zooitje en ik denk niet dat dat veranderd is.
Ik heb dus zelf wel heel veel positieve dingen gehoord over tunesie en heb ze dus ook zelf ervaren,mijn mening is,tunesie is echt de moeite waard om heen te gaan.

En eleonoor waar ga jij heen in djerba,welke plaats/appartementencomplex.Misschien ga ik wel naar dezelfde.
Dan kan ik vast van jou horen hoe het daar is.Want ik ga de derde week van oktober.

groetjes monique