Weer naar school maar niemand snapte er iets van!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Weer naar school maar niemand snapte er iets van!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 12:32

Hoi

Gisteren moest ik weer naar school, mijn boeken en rooster ophalen en kijken in welke klas je zat.
Ik ga nu naar de 5e dus ging ik op de lijsten kijken en zag ik dat ik in V5C kwam te zitten. Dus ik naar mijn lokaal.

Daar kregen we het rooster wat heel vaag was. De roostermaker had iets. (k weet niet wat) en toen hadden ze een andere ingehuurd voor veel geld. Die had het rooster gemaakt en ook de klassen en toen ze het vorige week in leverde klopte er niets van Verward

Ze hebben het nog wel proberen te veranderen maar op mijn rooster stond dat ik opeens ak en CKV3 volgde. Ik zou 42 uur in de week hebben Verward

Dus het rooster bekenen, staan daar te weinig lessen op. Das niet zo erg we moeten dit nu gewoon even volgen.

Toen kwamen we er evenlater achter dat je op je rooster moest kijken in welke klas je zat. Bij heel veel was dat ook nog anders. Bij mij niet gelukkig.

Maar die mensen hebben dus ook nog het verkeerde rooster en weten n alleen un profiel vakken.

Ik weet dus nog niet in welke klas ik kom, welke uren ik allemaal heb en bij wie ik in de klas kom enz.

Volgende week zal er een nieuw rooster komen.........

Ja, hoor, kunt weer merken dat de school is begonnen ja! Haha!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:37

Zo zie je maar weer dat roosters maken een vak apart is! Ik heb ook ooit dat soort werk gedaan, de roosters werden door anderen gemaakt maar onze afdeling moest de docenten inplannen, en daar ging ook wel eens wat fout. Je moet ook op zoveel dingen letten...

Maar dit van jou klinkt wel als een grote organisatorische ramp! Hopelijk hebben jullie snel allemaal een kloppend rooster, zou wel erg vervelend zijn als je hierdoor geen les zou kunnen hebben... Knipoog Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 12:42

Ja, de roosters van de leraren waren ook niet al te best. Een leraar die maar voor de helft van de week werkt. (dus zeker 3 midagen vrij wil hebben) had 13!!! tussenuren en had dus elke dag van vroeg tot laat les!

Met de 2e fase is alles ook veel moeilijker geworden. Je hebt je eigen klas voor het gemeenschappelijk deel maar weer een andere klas (met uit alle 3 de klassen kinderen) voor het profiel deel en weer een andere voor je vrije ruimte!

Eerst zaten we altijd te mopperen op de vorige roostermaker( bijv 3 dagen tot 17.05 en de andere 2 tot 16.15) maar nu hopen we dat ze gauw terug komt!

En nu moeten we dit rooster volgen maar sommige heeben te weinig les (ik heb 2-3 uur te weinig) en sommige te veel.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:21

Wow, dit klinkt echt bagger! Lijkt wel een beetje op mijn rooster-perikelen op de universiteit hier. Ik heb zo'n leuke studie waarbij je ook allemaal vakken van een andere studie moet volgen en dat is bijna niet in te roosteren. Dus, ik ben nu al een hele tijd aan het puzzelen omdat ik ook nog vakken van vorig jaar moet volgen. Ik probeer ook nog vooruit te plannen voor het volgende jaar en dat is helemaal een ramp!
Nou ja, ik hoop voor jou dat ze volgende week met een beetje een fatsoenlijk rooster komen, liefst eentje met vroeg vrij natuurlijk Haha!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 19:00

Het rooster is wel fatsoenlijk maar het klopt gewoon niet. Maar nu we het moeten volgen ben ik morgen en donderdag wel al om 1 uur uit dus het maakt niet zoveel uit. Vrijdag wel pas om kwart over 4 maar ja....

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:05

Ja fleury het klinkt echt bagger en boos daar op het milhill, gelukkig heeft ons goeie theresia dat niet Haha! Haha! Haha! Knipoog
....

Nou ja, als het over een week nog niet klopt, kun je wel bij mij kunnen uithuilen hoor Haha!:D:D:D

Introductie vandaag op het threes was echt TOOOOOO BOOOOOOOOOOOOOOOOORING rugbyen, met een groep waarvan de helft meisjes is, hou wil je een introductie nog saaier maken...

Nou ja, ik bel je nog,

Groetjes

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, 0laura0, 3timesmom, Amparo, Clmr, Dancyy, Desire__, Eefje_Sammy, Hootje, Jade91, katinker, minouesmee, Nanu, Stephaniiee_, Yipee en 45 bezoekers