Pablo met Floor *trots op allebei*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Pablo met Floor *trots op allebei*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:24

Vandaag ging Floor voor de 2e keer op Pablo rijden. De vorige keer probeerde hij haar flink uit maar omdat Floor Pablo gaat verzorgen tijdens mijn vakantie reed ze hem vandaag nog een keer voordat ik weg ben.
En het ging echt wel goed. Ze reed er aan en Pablo accepteerde haar. Vandaag geen rare acties maar een Pablo die werkte, het schuim stond van onder de bakstukken tot tussen Pablo's billen.
Ik ga maar anderhalve week weg maar omdat hij nu fijn in training is wil ik graag dat hij dan ook regelmatig gereden gaat worden. En dat gaat wel lukken geloof ik. Pablo trok wel af en toe een rare kop (hele lange boven frummellip of zijn oren belachelijk naar voren als hij weer eens wat te hard wilde gaan) maar het zag er fijn uit.

Lekker verlengen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Naar halsstrekken (hij ging nog veel verder, met zijn neusje door het zand maar daar heb ik geen goede foto van)
Afbeelding

En nog wat draf:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En uitstappen met een moeie Pablo }>
Afbeelding

En dit was Kashmir , net terwijl ik een foto van Pablo probeerder te klikken:
Afbeelding

De "witte"Lady heeft zich opgefrist voor een foto Cool (ach het schatje is ook al 30+ dus dan mag het Knipoog )
Afbeelding

En vinden jullie dit ook geen schatje Lovers
Sparky, een jack pup
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Floor (15) is vorige week L1-E pony kampioen geworden met haar pony Paco bij de Limburgse en als ik haar zo zie rijden is dat heel verdiend (Paco heeft ze van geheel groen naar dit kampioenschap gereden). Ik ben er trots op dat ze lid is van onze club. (Al onze clubkinders mochten door naar de Limburgse en de L1-D pony kampioen is ook van onze club : Mandy met Thinker, behorend bij jack Sparky)


mini
Berichten: 20
Geregistreerd: 22-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:25

paard loopt veelste diep!!!!

maar verder leuk dier!

en die hond is ook erg gaaf Haha! Haha! Haha! Haha!

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:27

cool paard man en die pup is ook zo schattig *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

it must be love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:45

mini schreef:
paard loopt veelste diep!!!!

maar verder leuk dier!



Dat was daar ook de bedoeling Lovers (Niet dat hij te diep loopt maar dat hij haar durfde te volgen. )
Toen ze hem nog hoger had was ik bezig met aanwijzingen te geven en heb geen foto's gemaakt.
Voor Pablo is het een goed teken dat hij durft te zakken, hij kan namelijk ook heel erg gestresst met zijn kop omhoog lopen en "schrikken"van alles wat hij ziet.

Tuurlijk is op beide genoeg aan te merken (en dat roept Floor ook zelf genoeg) maar ik ben blij dat Pablo bij haar durfde te ontspannen.
Maar ik moet toegeven dat ik bij de knaagkever een roze bril op schijn te hebben, hij is toch mijn kanjertje Kusje

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:04

Nou, dat ziet er goed uit! Pablo loopt zo te zien lekker soepeltjes, iets wat er bij mij en Maaike nog aan ontbreekt Haha! Een leuke combi dit stel om te zien en dat gaat in jouw vakantie vast en zeker goed komen.

En ja, dan die laatste foto van Sparky... die vind ik echt geweldig! Kwijl Lovers

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:08

Ziet er netjes uit, miepje kan netjes rijden! Die kan je volgens mij met een gerust hart haar gang laten gaan.
Complimenten voor jou dat er zo iemand anders mee wegrijdt!

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:13

Toch een fijn gevoel dat je je paard met een gerust hart eens aan iemand anders kan overdragen als je met vakantie wilt oid. Dat je ook weet hoe het gaat als jij er niet bent. Ik vind ze leuk hoor samen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:37

Ik ben echt blij dat ik iemand heb gevonden die ik Pablo kan laten rijden. Haar eigen pony wordt ook super verzorgd dus dat komt wel goed.

Ik denk dat ik voor Floor een foto (of meerdere) laat afdrukken als herinnering/bedankje (die geef ik dan als ik weer terug ben). Welke vinden jullie het leukst?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:58

Als ik goed geteld heb... de zesde en de achtste foto.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:00

Gaaf zeg! En die jack puppy is zooooo kjoet! Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 21:48

Ik vind de 3e en de 7e foto het leukste!!
Ziet er heel netjes uit!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 00:01

GEEEEEN Jack Puppies Katrien, die kan ik niet aanzien, dees is veels te kjoet!!!! *doet snel haar ogen dicht*
Maar wat kan pablo sjouwen zeg, geweldig!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Quiryle

Berichten: 60
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Nevele

Re: Pablo met Floor *trots op allebei*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 07:29

Chic beestje joh!! Ook schattig hondje.
Je zou niet zeggen dat Floor 'nog maar' in de L zit. Haha! Petje af hoor!

Cyrielke!!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 08:36

ziet er echt netjes uit!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:27

Vind het er erg netjes uit zien!
Vind pablo ook groot ogen, had gedacht dat het een paard was ipv een Epony.

Ziet er echt netjes uit!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:33

Tiko schreef:
Vind pablo ook groot ogen, had gedacht dat het een paard was ipv een Epony.

Pablo is ook een paard Haha! (geen grote, 1.61) maar Floor heeft zelf een pony en dat is Paco en die is wel een E-pony (1.55).


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:47

ik vind het er ook lekker ontspannen uitzien hoor.
niets mis mee, mini

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:57

Ik vind de 6e en de 8e foto wel heel mooi. 1 van die 2 zou ik laten uitvergroten!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:59

Werd een opmerking geplaatst dat de eerste foto's veels te diep waren. Als dit een houding was tijden loswerken, rug losmaken, achterhand er goed onder zetten (en dat leek goed op de foto) dan is juist deze halshouding goed. De neus moet dan tussen borst en kniehoogte zitten voor een goed gebruik van de rug.
Foto's zien er leuk en goed uit, vriendelijke ruiter zo (zover je dat kan oordelen van ene foto).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 13:17

Eleonoor schreef:
Werd een opmerking geplaatst dat de eerste foto's veels te diep waren. Als dit een houding was tijden loswerken, rug losmaken, achterhand er goed onder zetten (en dat leek goed op de foto) dan is juist deze halshouding goed.

Dank je!
Dit was inderdaad tijdens het loswerken. Ik doe het zelf ook regelmatig tussendoor om te controleren of het allemaal nog makkelijk gaat. En om gewoon af te wisselen.

Maar ik ben gewoon blij dat ik fijn op vakantie kan gaan. Dat Pablo goed verzorgd achter blijft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 54 bezoekers