lichtmasten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

lichtmasten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-02 09:45

Nou vandaag is de dag om op zoek te gaan naar bedrijven die lichtmasten verkopen. Het wordt nu natuurlijk al steeds vroeger
donker dus.....
Ik heb ooit eens contact gehad met Frank hier op bokt, die
verkocht ze ik heb hem om een offerte gevraagd maar helaas
nooit gekregen

Waar hebben jullie je lichtmasten vandaan en hoe duur waren
ze ongeveer??

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:05

Je kan eens informeren bij de werkplaatsen van gemeente, provincie of rijkswaterstaat. Daar bewaren ze vaak beschadigde lichtmasten en soms kan je die kopen.

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:15

Hoe hoog, hoeveel armaturen, welke armaturen. Zeg het maar, als elektrotechnisch installateur kan ik alles leveren.

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:15

In onze regio doet de Nuon de straatverlichting. Wij zijn gewoon een keer naar zo'n busje gelopen en eens even er na gevraagt. Sindsdien komen ze regelmatig langs met een lantaarn Knipoog Kosten dan een keer 10 euro ofzo Haha!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 18:23

ikke schreef:
Hoe hoog, hoeveel armaturen, welke armaturen. Zeg het maar, als elektrotechnisch installateur kan ik alles leveren.


Zo heb je ook eens gereageerd op een topic van mij over vorstbestendige watersystemen. Ondanks alle pb's etc heb ik nooit meer een reactie gehad Knipoog

Overigens heb ik hier nog 2 lantaarn-palen liggen, zonder armaturen (kunnen gewoon 1000 watt lampen op), misschien is het wat voor je.

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

zelf maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 18:29

Wij hebben ze gewoon zelf gemaakt van ronde buis, echt perfect. Het is een systeem die je zo kan neerklappen (zie je weleens bij die grote vlaggenmasten / geborgd) om als dat nodig is een lamp te vervangen of te stellen. Heel goedkoop, op de lamp na dan!!! We hebben speciale lampen die maar 70 watt gebruiken en voor ong. 1000 Watt lichtgeven. Zijn wat duurder in de aanschaf, maar goedkoop in gebruik.
Maar je moet natuurlijk wel een handig hebben die het voor je maakt. Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 18:57

Wij hebben ze van iemand gehad. Het is ook een soort van buizenconstructie. Ze staan alleen nog niet bij de bak, dat is minder Tong uitsteken .

Hoe hoog moeten/zijn die palen ongeveer. Die van ons schat ik een meter of 4, 5.