Paard op hol na pesterijen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Paard op hol na pesterijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 10:03

http://www.telegraaf.nl
Telegraaf

AMSTERDAM - Acht bromfietsers hebben in Veenhuizen een paard zó getreiterd, dat het dier in paniek met wagen en al over de berijdster heen reed.

De twee vrouwen die met het paard en de wagen reden, werden ingehaald door twee jongens op een bromfiets. De jongens reden vlak voor het paard langs, waardoor dit onrustig werd. De vrouwen riepen dat het duo rustiger moest doen.

De brommerjeugd haalde hierna wat vriendjes op. Met zijn allen cirkelden ze rond het paard en maakten ze enorm veel lawaai. De 39-jarige bestuurster stapte van de bok en poogde tevergeefs het dier in bedwang te houden door het hoofd vast te pakken.

Het paard was uiteindelijk door het getreiter onhoudbaar. Het dier stormde met de aangespannen wagen over de amazone. ,,De jongens reden, zoals echte lafaards betaamt, hierop weg", aldus de politie. De vrouw is bont en blauw, heeft vele schaafplekken en een grote wond aan haar knie.


DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:22

Klinkt mij heel bekend in de oren. Hier rijdt ook zo'n heerlijk jong rond Boos!
Jammer dat ze geen nummerplaatjes kan doorgeven.

prakje
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:23

ja ik vindt dit zo stom van die jongen je bent eigelijk in staat om als je zulke ziet om er in de galop overheen te rijden

geniet meer van het leven het is al kort genoeg

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:55

wat erg!!!! Wat een eikels zeg hier kan ik dus echt boos om worden!:(

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 16:58

Tss wat een kl**tzakken!!
Wat is er nou leuk aan om een paard te laten schrikken?
Die jongens hebben zeker niets anders te doen, pff wat laag van ze zeg

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:20

Heel vervelend voor die vrouw, want wat zal ze geschrokken zijn dat haar paard over haar heen rende. Hoop dat ze uberhaupt nog met paard en wagen op pad durft!!!
Die jongens, daar heb ik geen goed woord voor over. Zou ze heel graag een lesje willen leren. Zijn ze nou helemaal gek!!!!!
Hoop dat het arme paard de weg nog op durft. Arme dier zal ernstig in paniek geweest zijn!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:28

Ik snap dat ook nooit hoor, mensen weten toch dat paarden vluchtdieren zijn!! Hoe kan je het dan in je botte hersenen halen het beestje te laten schrikken...is het nou zo grappig een paard te zien schrikke???

Verleden x ook 2 kinderen gaan ze met besjes naar marilyn gooie het is dat het hele zachte ware en dat marilyn niet schrok...oke heb er iets van gezegt maar anders had ik der echt een geslagen met me zweep ofzo Haha!

Ze moeten nu ff de rollen omdraaien nu die jongens onder een kar met trekpaarden kijken of hun het zo fijn vinden!!!

22 Januari verwachten we ons kleintje

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 18:29

Bah.. ik kan daar zooooo kwaad om worden!

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 19:13

Opsporen die randdebielen! Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn? En geef ze de doodstraf maar. Dit soort mismaaksels in leven houden heeft werkelijk geen enkel nut (behalve dan voor het inzetten voor medische experimenten, of als bemanning in een raket naar een planeet zonder zuurstof). En als doodstraf niet mogelijk is dan zou ik ze op z`n minst laten castreren, want je moet er niet aan denken dat dit soort losers zich later zouden gaan voortplanten en daarmee nieuwe misbaksels kweken.


Signe

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 21:26

Ik hoop alleen maar dat ze goed geschrokken zijn. In een groepje zijn ze o zo stoer, maar 'snacht in hun bedje......gaat hopelijk hun geweten opspelen.

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 22:35

Dit is toch niet te geloven Boos! !
Zal eens even aan Romkabouter en/of SuperPepeijn vragen of ze dit bericht ook op het Formule 1 forum kunnen zetten! Daar is nl. een discussie bezig over paarden op de openbare weg, die zouden vaker gevaarlijke reacties op de weg vertonen! Nou... je kan hier wel aan zien hoe dat soort dingen onstaan Misselijk !
Het moet toch idd mogelijk zijn om die eikels te pakken?!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 08:18

Ongelofelijk triest, ik had het ook al ergens gelezen. Hoe kun je nou zo ver gaan dat er gewonden vallen? Die vrouw had wel dood kunnen zijn, en met die paarden had het ook slechter kunnen aflopen!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 09:07

Sterre, waar is dat formule 1 forum? Ik wil daar wel eens gaan kijken1 Haha!

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 10:37

Dat slaat toch ook helemaal op niks... Hoe kan je nu zoiets doen?? Hier maak ik me nu echt boos om Boos!

Neeltje

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 11:34


Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 12:02

Vreselijk wat erg, en wat achterlijk en laf.
Ik wordt Boos en verdrietig, dat er toch mensen zijn die dieren zo kunnen pesten..Wat is daar nou leuk aan.
Niet alleen heeft de amazone verwondingen het paard heeft er mischien ook wel een trauma aan over gehouden wat een hele lange wag kan worden..getekend voorhet leven?

Ik hoop dat ooit deze jongens eens de groste fout begaan en ze gepakt worden, en of dat ze met zo'n grote schuld gevoelens rond lopen dat ze er ziek van worden!

Bah

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 16:54

Gatver welke l*llo's doen dit nou??
zal je maar net hebben heb je een goed paard die voor de kar lopen!!
JAKKES!!!

Emy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-02 19:12

Sterre schreef:
Dit is toch niet te geloven Boos! !
Zal eens even aan Romkabouter en/of SuperPepeijn vragen of ze dit bericht ook op het Formule 1 forum kunnen zetten! Daar is nl. een discussie bezig over paarden op de openbare weg, die zouden vaker gevaarlijke reacties op de weg vertonen! Nou... je kan hier wel aan zien hoe dat soort dingen onstaan Misselijk !
Het moet toch idd mogelijk zijn om die eikels te pakken?!!!

Ik moest ook meteen aan die site en discussie denken.

Stelletje lafaards. Boos!
Ben dan ook zo flink om te blijven als er iets gebeurd is door je schuld.

sharief
Berichten: 852
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 10:00

Wat een ongeloofelijke e*****ls, door die randfiguren is dat paard misschien wel voor zijn leven bang voor die stomme brommers en wie weet nog meer .......
Hopelijk koemn die vrouw en haar paard er weer snel bovenop.
Hier kan ik absoluut niet tegen he, wat een ....ik heb niet eens een benaming voor die figuren, zelfs het woord "figuur" is nog te netjes voor die stumpers op hun brommertjes..

;-)

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 17:14

Iedereen zegt wel van die brommers, maar echt niet iedereen met brommers is zo... Even voor de duidelijk, maar dat is vast wel bekend. Ben het trouwens totaal met Pril eens!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 09:51

Pril schreef:
Opsporen die randdebielen! Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn? En geef ze de doodstraf maar. Dit soort mismaaksels in leven houden heeft werkelijk geen enkel nut (behalve dan voor het inzetten voor medische experimenten, of als bemanning in een raket naar een planeet zonder zuurstof). En als doodstraf niet mogelijk is dan zou ik ze op z`n minst laten castreren, want je moet er niet aan denken dat dit soort losers zich later zouden gaan voortplanten en daarmee nieuwe misbaksels kweken.


prachtige reactie, zo denk ik er ook over, alleen kan ik het niet zo goed verwoorden Haha!

verder ben ik ook eens naar die formule1 topic gaan kijken, sommigen daar denken ook NIET na he, anderen dan weer een superreactie. k heb het topic nog niet helemaal doorgenomen, staat dit art. er nu in?

iig al die kl** rijders mogen ze dus idd ergens zwieren waar ... (vul maar in Knipoog )

Enya - Daya :-)

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 10:08

weet niet, las iemand mee op topic formule1? =>
"quote:
--------------------------------------------------------------------------------
en F1 racen?
--------------------------------------------------------------------------------

A) heeft een entertainmentwaarde
B) is een broedplaats voor nieuwe technologiën die het mogelijk maken dat jouw auto je veilig thuis brengt. "

paarden hebben ook een entertainment waarde
en paarden hebben zo ook een techniek die je thuis brengt, dat heet lopen Lachen

"Alleen vallen Formule1-bolides me niet echt lastig in de dagelijkse verkeerssituatie."

ik dacht in de dikke van dale ooit es het woord 'snelheidsduivel' gelezen te hebben, en die definitie was meermaals van toepassing op vele autorijdende weggebruikers...

wie spreekt er nu van gevaarlijke paarden? doden in het verkeer zijn er genoeg, maar de oorzaak is zo goed als altijd AUTO
tnx
kan iemand nog zoiets opt forum zetten? btw ik heb de topic nog niet uit dus als er al zoiets opstaat... sry

ponyzotje

Enya - Daya :-)

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 15:17

Echt balachelijk!!! T zijn gewoon kl**tzakken!!!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 08:39

Egt belachelijk... Boos! Boos! Boos!
En die jongens... met zoon hele grep tegen 1 paard.... Extreme duivel
Hier kank egt boos om worden... Boos! Boos! Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, axel_1997, BreeWelshies, Eline_S_S, Esperanza, Esplen, Faya__, flossies, Groetje, Indi_Vito, Lente, lovelance, Saaams, Sure_lee, xChanelx, Yontheke en 33 bezoekers