Mijn oude instrukteur staat in BIT

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 22:09

Mijn oude instrukteur Rob en zijn vriendin Lia werken bij een Belgiesche stoeterij van Andalusiers.
Toen ik nog les van hem kreeg werkte hij bij de Koninklijke Stallen. Ik heb heel veel van hem geleerd. Op een dag kregen we te horen dat zij misschien een manege in Curacaou zouden opstarten. Wij hopen dat dat niet door ging, maarja ....het ging door. Huilen Huilen
Henk heeft via zijn werk (KLM) de verhuizing geregeld.
Zij hadden 2 honden waarvan 1 oude Melchelse herder Quinta. Zij was toen al 15 jaar. Rob vroeg op wij Quinta wilde hebben, want daar was het te warm voor haar. We hebben Quinta nog 1 1/2 jaar gehad. Party!!
Zoals jullie weten werkt Henk bij de Party!! KLM. We hebben hun opzocht in Curacaou. We waren er al een keer geweest, dus we kende het al.
Na 2 jaar zijn ze weer terug gegaan naar NL. Nu werken ze dus in Belgie.
IK MIS HEM NOG STEEDS!!!!! Huilen Huilen

_________________
Mensen die niet van dieren houden, houden ook niet van mensen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Phia Bink op 2001-05-29 22:09 ]</font>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 22:12

Leuk zeg Phia!!! Ik ga het stuk in Bit zo meteen lezen! Enne...Belgie is niet zo ver weg...kan hij toch best even naar Spierdijk komen... Knipoog Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 09:09

Phia FOEI! het zijn geen andalusiers, maar cata-nogwatten!!!!

nee, ik had gisteravond helaas geenm tijd meer om alles te lezen, maar heb het artikel wel snel even gezien, zat nog te kwijlen vanwege de paarden! Zal het snel gaan lezen!