Weekendje A, Regen en Grunningers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Weekendje A, Regen en Grunningers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-02 13:39

Zoals jullie allemaal wel weten denk ik zo Haha! Ben ik een weekendje wezen meeten bij Kim. Het was direct een meeting met meer mensen, dat was hardstikke leuk! (Paulien, Maaike, Marjolein, oei en de bokkers waarvan ik alleen de echte namen weet, oa Piggy en Early..)

Vrijdagavond werd ik door Amelanders in Wezep gedumpt, daar haalden Kim, Mike en Anouk mij van de carpool. Vervolgens reden we Compleeeeeet verkeerd en reden zo'n heel veeel km om. (hoeveel waren het ook al weer Kim, 60 km Schijnheilig )
Wie zijn schuld dat was, laten we maar even in het midden Haha!

's avonds allemaal foto's en films bekeken van shows en dressuurproeven en dat was hardstikke leuk. Ik zag Alderic nog voorbij komen samen met Roek in de hengstenshow, prachtig!

Zaterdagochtend moesten we heeeeel vroeg Slapen uit ons bedje, had Kim me dat eerder verteld, dan had ik een weekend overgeslagen Haha!
Half 6 is best wel vroeg, dat was het gelukkig ook voor Kim en we kwamen dan ook bijna een half uur te laat bij Piggy.

Op stal een snelle rondleiding gekregen van Kim, wat is het daar prachtig zeg! Dat huis... Kwijl Die stallen Kwijl en het bos.... Dat vind ik echt zo mooi!
Veel paardjes gezien, incl. de paps van Hinke. Wat een schattige hengst! Hengsten vind je meestal niet schattig, die zijn stoer en geweldig, maar deze is echt schattig. Een knuffelkont met een heerlijk groot knuffelhoofd!

Dan benen wassen en de laatste stofjes wegpoetsen en de vrachtwagen kon volgeladen worden.
Hinke is overigens een bijzonder lief en aardige jaarling en ze was ontzettend geduldig en goed opgevoed!
Op het keuringsterrein zag ik al een Amelander en vond daar ook zijn paard die nog gevlochten moest worden. Een echte lieverd, het zat er binnen een half uur in, inclusief de wit/groene pompoentjes. Braaf paard!

Deze merrie kreeg ook wat ze verdiende (en wat de eigenaar graag wilde) ze werd Model in de driejarige rubriek en stond als tweede in de rij.
Ook de andere twee Amelander Grunningers deden het goed, Nadja een enter stond op kop, net voor Hinke van Kim. Bravour, de 3 jarige ruin ( te koop!) stond op kop in zijn rubriek met een eerste premie en was ook sterwaardig. Prachtig!

Verder heb ik mijn ogen uitgekeken op die dag. Er waren diverse shows, waaronder die van Kim en Early reed op Zeske als boerenpummel, zonder zadel en alleen een leren bitje in zonder hoofdstel.
Farao, de dekhengst reed ook een prachtige kur (foto's op ITP) en wat een paard. Open mond en een sliertje kwijl in mijn mondhoek, echt prachtig!

's avonds hadden we het plan om nog even een klein ritje te maken ofzo, maar aangezien we beide voor pampus op de bank zaten, hebben we dat maar geschrapt, we waren bekaf!

Zondagochtend heerlijk ontbeten en vervolgens naar stal om te rijden. Hier en daar nog wat paarden in het land gelaten. Stomme enter-vosse-beest van Kim trok het touw door mijn handjes... deed pijn hoor Verdrietig
Eerst heel braaf naast me wandelen, netjes wachten op het hek en vervolgens... Vrrrrroemmmm... daar ging Hinkepingpong door de wei.
Achterlijk he? Had ik eerder in dit stuk geschreven dat ze zo lief was?? Hmmm misschien moet ik dit aan gaan passen Haha!

Maaike en Marjolein kwamen mij nog meeten en ik vond ze hardstikke leuk! Jammer dat we zo'n haast hadden, Kim deed er ook Zooooo lang over.
Eerst dat complete paard afschrobben tot ie blinkt, vervolgens nog van alles en nog wat frutten en dan ook nog invlechten! Tsskk. je bent een dresuurprikker of niet hoor.
Charlotte en ik stonden al lang klaar en werden hardstikke ongeduldig!

En toen... toen mocht ik eindelijk op Charlot het bos in.. Had ik me de hele week op verheugd en het was prachtig! Het eerste kwartier dan, toen brak mijn stijgbeugelriem en moesten we weer naar huis om het te wisselen.
En weer op pad, het was weer prachtig! Dat bos, al die bomen, die paadjes en brede paden... Hmmmm ik ga maar een stukje strand tot bos ombouwen denk ik zo *LOL*
De lichtinval tussen de bomen, glinsterende bosjes... Zo mooi!
En toen kwamen we ook nog op de hei...
Kwijl
Al dat paars, wat prachtig! Met open mond, echt werkelijk waar. Niets vergeleken met die paar paarse plukjes hier in de duinen, alhoewel dat ook mooi is.
(foto's op: [ITP] Groningers, Jantina en Kim Haha! )

Na het rijden snel snel alle paarden in en uit de wei gewisseld. Door de blubber gebaggerd en vervolgens snel ik de auto om Kim bij Gucci te brengen.
Mike heeft mij toen naar Zwolle gebracht, maar niet voordat we door de MC drive gereden waren Vork

Met mijn heerlijk riekende rijbroek in de trein, bus en op de boot. Dat was een prachtige afsluiting van een geweldig weekend.
Een weekend vol pret, lachen, nog meer pret en paarden.

Doen we nog eens over Kim!!
(als je mij nog lief vind Extreme duivel )


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Weekendje A, Regen en Grunningers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 13:55

jantina schreef:

Maaike en Marjolein kwamen mij nog meeten en ik vond ze hardstikke leuk! Jammer dat we zo'n haast hadden, Kim deed er ook Zooooo lang over.
Eerst dat complete paard afschrobben tot ie blinkt, vervolgens nog van alles en nog wat frutten en dan ook nog invlechten! Tsskk. je bent een dresuurprikker of niet hoor.
Charlotte en ik stonden al lang klaar en werden hardstikke ongeduldig!



Wij vonden jou ook super hoor jant!!!! Precies zoals je hier ook bent lekker vrolijk en gezellig! Pling Pling Pling
Ik vind t alleen nog steeds niet kunnen dat Kim jou de schuld geeft van dat ene knotje... ze was gewoon weer begonnen met vlechten ik weet t zeker!!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 15:00

Een ontzettend leuk verslag met vele leuke gebeurtenissen.. en tja, jij beaamt op deze manier natuurlijk ook volmondig Kim haar gedrag.. Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:35

IK ben onschuldig heus waar .....
Haha! Ik vond het echt een super weekend heb vreselijk veel lol gehad en ik mis je noual!!!!!!!

Tuurlijk doen we het snel weer over en dan gaan we echt een heel lange rit maken.. er zijn nog zoooooooooooo veel plekjes die je nog moet zien!!!
enne dan nemen we een week hoor als ik nog zo'n weekend het halve land door moet crossen word ik helemaal gek!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Re: Weekendje A, Regen en Grunningers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 17:42

jantina schreef:
Vrijdagavond werd ik door Amelanders in Wezep gedumpt, daar haalden Kim, Mike en Anouk mij van de carpool. Vervolgens reden we Compleeeeeet verkeerd en reden zo'n heel veeel km om. (hoeveel waren het ook al weer Kim, 60 km Schijnheilig )
Wie zijn schuld dat was, laten we maar even in het midden Haha!


Het was natuurlijk de schuld van Anouk he! Van wie anders??? Schijnheilig

En anders waren we ook veels te vroeg terug, en dat kun je dan ook weer niet maken natuurlijk! Lachen

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 19:04

ah klinkt reuze gezellig jantina!ik baal nog steeds dat ik niet kon komen(nou ja gezien de hele dag regen op zaterdag vond ik het nou ook weer niet zo heeeel erg Schijnheilig )

soms is het beter om te zwijgen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 19:45

Hier hetzelfde Sanderijn Verdrietig Was ook graag naar Apeldoorn afgereisd, maar ja, volgende keer beter.
Klinkt leuk Jantina, weer een weekendje paard *LOL* maar dan aan de vaste wal. Mooi he, de hei! Hier is 't ie ook mooi hoor, dus als je nog eens tijd over hebt... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, inge_romeo, Kitty_, Mieke, nien81, onpaard, PeanutGuapa, Rose_Sonny, Vagabondo, ziechriet en 148 bezoekers