Houd het dan nooit op??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Houd het dan nooit op??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 21:16

Stap ik vandaag in de auto en wat zie ik: Autoradio/cd gejat en een jaap van 30cm in mijn mooie gele dakje!!!
Al mijn cd's weg! (snap niet wat ze met een cd van Andrea Bocelli moeten Verward )
Ik ben pissig, verdrietig en zo kwaad! Extreme duivel Boos!

Houd al die ellende dan nooit eens op Boos! Lips are sealed

Morgen dan maar naar de politie om aangifte te doen. Okay het heeft in principe eigenlijk helemaal geen zin, maar goed als niemand het doet ...

Wat een K.. land is dit toch!!

Met de paarden was gelukkig alles goed.
Die beesten zijn gewoon Lovers staan altijd voor je klaar.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:19

Oh gelukkig, dacht al dat er iets met Danno of Felix was.
CD's enzo zijn maar materie moet je maar denken...hoewel het flink balen is Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:21

Pfffff ikl schrik me rot, dacht dat er weer wat met Felix was.... Gelukkig is het deze keer "maar" materiele schade, maar kan me voorstellen dat je woest bent. Waar halen ze het lef vandaan....

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:35

Ik was ook bang dat er iets met Felix of Danno was.

Ja helaas kun je je spullen niet onbeheert achterlaten en er vanuit gaan dat ze dan veilig zijn.
Iig sukses met aangifte doen en hopen dat je alles terug krijgt van de verzekering.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:45

Baal baal baal Boos! Ik hoor de laatste tijd ook heel veel verhalen over auto en woning inbraken, niet leuk allemaal. Daar krijg je zoms echt foute gedachten van. Maar gelukkig is al je levende have nog gezond en dat is toch het belangrijkste.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:56

ohh laat me nooit meer zo schrikken
ik denk nee he
niet iets met felix of danno
maar 'gelukkig' cd's
al is dat wel flink balen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:57

Cody schreef:
Oh gelukkig, dacht al dat er iets met Danno of Felix was.
CD's enzo zijn maar materie moet je maar denken...hoewel het flink balen is Boos!

Dat dacht ik ook al:"Wat hebben ze nu weer?!"Maar dat is het gelukkig niet.
Blijft wel balen natuurlijk. Wat ze ermee moeten? Geen idee maar de auto van mijn mam is laatst opengebrolen voor een meusi reep dus sommige mensen zijn echt heel wanhopig.

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 09:31

Jeetje, nog een gekl met Anrea Bocelli in zijn auto. Ik bvoel me nu neit meer zo alleen gek.
Echt balen voor je. Niets is veilig. Ik ken het gevoel. na inbraak in huis en 2 pogingen tot diefstal van onze auto. maatr je leeft, je hebt een goede gezondheid en dat is meer waard dan de Cd's.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:19

Da's knap balen! Ik kan echt pislink worden als mensen zomaar mijn spullen vernielen of jatten. Nou ja, gelukkig stond je auto er nog wel!


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:19

het houdt echt niet op.

vlak voordat we op vakantie gingen naar ijsland is haar fiets plat gereden in de vakantie was er ook een klein probleempje die ze dacht te kunnen omzeilen. en nu net terug cd speler en cd's gejat. En het ergste eigenlijk nog een scheur in het dak v/d auto. ja hoelang duurt het voordat ze een deel kunnen vervangen en hoeveel centjes gaat dat nu weer kosten?

Kortom san ik weet niet of het nog erger kan dan al deze pech achter elkaar. Boos!

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Brandje_04, FCSA, Groetje, Marjo84, Nele80, Pferdchen, Vadiz en 80 bezoekers