als het lukt een foto van mijn kat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:30

[img]../upload/97/dikkie.jpg[/img]
Dikkie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:31

WOW het werkt! Dit is dus mijn kat Dikkie. Het is echt een scheet van een beest.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 21:56

liefie hoor!!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:43

OI wat een schatje:~ mmm ik hou van katten, leukste beesten die ik ken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 23:14

Wat een droppie!!! Wij hebben ook een rood-witte, en die heet Dicky-Dick (niet naar Dick vernoemd trouwens, de kat woonde eerder bij me Lachen ) En onze cyperse heet Tommie en de zwarte (met caramelkleurig streepje op haar platte neusje) heet Grover! Ben dol op katten!!!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 00:55

wat een schatje. had net ook oogcontact met kat ging tegen t raam aanstaan heb wel minuut in zijn oogjes staan kijken. en toen ging hij wel verder met zijn nachtelijke avontuur
wil later ook zo'n rood witte kat. maar hij blijft wel binnen, naja hij mag niet lang weg dan

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 11:40

Oooooh wat een lief beesie. Wij hebben ook een poesje gehad, was kei lief, maar die is vorig jaar helaas overreden Verdrietig
Nu hebben we een heel lief hondje, een Basset Hound, ze is nu 5 maanden oud.
Groetjes xx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 12:05

Dikkie is een gecatreerde kater van 6 kilo! hij is ongeveer een jaar of 7 maar dat weet ik niet zeker. Ik heb Dikkie gekregen van de Sint in 1997. Hij kwam toen uit het asiel als zwerfkat. Het is super lief want hij slaat of bijt nooit maar ondertussen is hij wel de baas over Jerom [mijn adere kat en Kayleigh, mijn hond].
Ik hoorde dat je bij de HEMA je foto's kunt laten ontwikkelen en scannen. Ik heb zelf geen scanner dus dat lijkt me handig. Over een weekje of wat zal ik de foto's van mijn andere viervoetige vriendjes plaatsen, inclusief mijn paard.