Udinde voor het eerst naar buiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-01 17:40

Het was zo mooi weer, dus Udinde en Isolda zijn vanmiddag lekker in de wei gegaan. Best spannend, want we moeten een eindje lopen. Wij wonen in het dorp en de wei is buiten het dorp. Isolda aan het touw met mijn vader en Udinde er los achter aan. Ik liep achteraan met de lange zweep, om haar eventueel op/bij te drijven. Het ging zo goed! Ze bleef keurig naast mam dribbelen en keek niet op of om. Isolda was wel bloednerveus, ze liep de hele tijd zachtjes te hinneken.

1x in het land waren ze erg blij, Isolda was weer erg zenuwachtig, maar bijna alles ging goed. Bijna ja. Want Udinde moest natuurlijk uitproberen hoe hard haar beentjes wilden gaan. Hard dus, maar ze wist dus nog niet waar het draad was en Isolda was te laat met opletten. Languit erin! Ik schrok me half te pletter, maar ze ging direct in de achteruit en er wasn niets aan de hand. *pff*
Ze had 1 heel klein krasje op haar neusje, maar verder niets bijzonders.

Heb zonet nog eventjes gecontroleerd, ze lag lekker te slapen in het zonnetje. Mijn kleine boefje! En bokken dat ze kon! Sjonge, dat zo'n klein veulen zulke sprongen kan maken en zo hard kan rennen.
Kijken jullie maar even op het plaatjes forum, ik zal daar zo even wat foto's en een klein filmpje neerzetten!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 22:34

Udinde is ook zo'n plaatje!!! Ik heb je filmpjes bekeken, wat een droppie! Ik zou haast jaloers op je worden hoor...maar het is je van harte gegund, dat lieve kleine meissie en haar even lieve mams! Lovers

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 07:43

Dat is echt gaaf, Jantina, die filmpjes.
Ik kan me voorstellen dat je geen genoeg kunt krijgen van de belevenissen van Isolda en Udinde! *LOL*
Geniet er maar lekker van!

Groetjes,Ada

casy

Berichten: 131
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:47

Wat is het toch een schattig veulentje.
Heel leuk om de foto´s en filmpjes te zien.

Wat zal je geschrokken zijn toen ze in het draad rende! Gelukkig is er niets gebeurd.

Heel veel plezier vandaag in het land! Pling

Groetjes,
Casy Party!!