Update Lonneke

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Update Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 16:52

Ik heb zojuist lonneke aan de telefoon gehad, en zij heeft me gevraagd (aangezien ze nu zelf niet achter internet kan) even een update te geven.
Ook vroeg ze me om open kaart te spelen, dus bij deze.

Afgelopen donderdag heeft Lonneke opnieuw een overdosis genomen. Ze is toen opgenomen op de IC van het ziekenhuis in zoetermeer, en nu zit ze daar in een kliniek, in afwachting op overplaatsing naar delft.

Ze klonk net heel goed, naar de omstandigheden.
Na de 2e overdosis is ze gaan zien dat er wel positieve dingen zijn om voor te leven, en dat ze wel een toekomst heeft. Hoe die toekomst gaat worden durft ze nog niks over te zeggen, maar er is wel een toekomst.
Ze zit op een gesloten afdeling, lekker op haar eigen kamer, met haar eigen spulletjes, haar eigen muziek, etc.

Ze schrijft heel erg veel, wat ze denkt, wat ze doet, wat ze gedaan heeft, wat ze voelt, alles schrijft ze op, en niet alleen de positieve dingen, maar ook de negatieve.

Ikzelf zie nu een grote verbetering, omdat ze ook weer de positieve dingen van het leven ziet.

Mensen die lonneke willen bellen, ze heeft een nieuw 06 nmr, stuur mij even een pb voor het nummer

Verder moet ik jullie allemaal de groeten doen, en voor iedereen een dikke knuffel
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 25-08-02 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:58

jeetje lonneke Boos! weet niet echt wat ik moet zeggen.. hoopte zo dat het niet meer zou gebeuren Verdrietig maar gelukkig ben je nu weer wat positiever over dingen aan het denken en alles op aan het scrijven! Sterkte Lonneke!

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:59

Wil je haar veeeeeel sterkte wensen, en ik hoop dat ze snel de zon weer zal zien achter de wolken.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:00

Ja, wens haar idd heel veel sterkte en we hopen dat ze snel terug is om lekker mee te bokken!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:04

veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat ze zich snel weer beter gaat voelen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:41

heel veel sterkte ..... ik hoop dat het snel weer wat beter gaat ...

keep calm, I'm engaged!!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:52

Wens haar heel erg veel sterkte, ik denk wel van ons allemaal.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:02

ik vind t echt super van dr dat ze weer wat positieve dingen weet te zien in t leven!! Jammer dat het daarvoor eerst zo slecht moet gaan...
doe Lon de groetjes en wens dr veel sterkte

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:04

Sjeezus , weer !!! Boos!

Ik ken Lonneke eigenlijk nauwelijks dus kan er niet veel over zeggen...
Wel ken ik iemand die ook 2 x een poging heeft gedaan , en nu weer heel lekker in haar vel zit.
Zij realiseerde zich op een gegeven moment dat het zo ontzettend egoïstisch is om jezelf van het leven te beroven.....
En daar heeft ze natuurlijk gelijk in , eerlijk is eerlijk.

Ik kan best begrijpen dat als je intense pijnen hebt , geestelijk en/of lichamelijk , dat je dan niet langer wilt en de dood als een uitweg ziet , eindelijk rust & vrede.
Alhoewel dat ook nog maar de vraag is natuurlijk.......Knipoog

Maar wat denk je van diegene die je vindt ?
En de mensen die je achterlaat ?

En wat als de eerste poging waarover ik hier op bokt las , bij een vriendin thuis met pillen uit HAAR medicijnkastje....

Die vriendin zal thuiskomen en haar bewusteloos (of erger) op bed vinden....nou die loopt daar de rest van haar leven mee rond , moet je je eens voorstellen...

En je ouders , andere vrienden , familie , en wat denk je van je kinderen ?

Hoe kun je je kinderen hun moeder afnemen ?

Wat moeten ze er wel niet van denken *schuldgevoel* ?

Iedereen die je kent , al is het maar van naam , zal er door geraakt worden , op een negatieve manier.

Als je er echter weer bovenop komt , en weer plezier in je leven krijgt , dan geef je aan al die mensen juist een hele positieve boodschap Lachen Lachen

Als je er een eind aan maakt ben jij misschien van je pijn af , maar je geeft er zoveel mensen ontzettend veel pijn mee...dat is dan je erfenis....
niet echt fraai he ?

En ach , je kunt er ten alle tijden een einde aan maken , erger kan het niet worden , alleen maar bbeter , dus kijk het nog even aan , zoek steun bij je vrienden en iedereen die je op zijn eigen manier liefheeft , je hebt
niet alleen de macht over je eigen plezier en verdriet , maar ook over dat van de mensen om je heen......

Er zijn vast dingen die je altijd hebt willen doen , dingen die je hebt willen zien , doe dat dan tenminste eerst , wat heb je immers te verliezen ? Lachen

Zo denk zij er dus over , en ik eerlijk gezegd ook.

Heel veel succes , probeer te genieten van de tijd die je gegeven is ,
en denk ook aan je familie , laat hun niet met ondraaglijke pijn achter.....

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:13

jeetje wat een verhaal, ik wens Lonneke heel veel sterkte en ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:16

wil je lonneke van haar naamgenootje met soortgelijke gedachten en problemen een knuffel geven en sterkte wensen !!

Lonneke


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:39

ik hoopte dat het wat beter ging, maar hier scrhik ik toch enorm van. Hopelijk houden de positieve dingen die ze nu ziet haar op de been. Wens haar veel sterkte van mij.

Lielle

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:44

oei.. daar schrik uik toch wel even van! Maar anyway heel goed dat ze nu al positieve dingen ziet! Ik weet hoe ze zich voelt (heb hetzelfde meegemaakt/gedaan) en ze zal er bovenop komen! En sterk leren zijn, tegen de tegenslagen in haar leven!

Wens haar heel veel sterkte en succes!

....

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:54

Wens haar maar veel sterkte!!!

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:35

heel veel sterkte toegewenst!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:47

Wens haar maar heel veel sterkte van mij!
Hopelijk komt ze er snel weer bovenop!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:14

Lonneke nogmaals heel veel sterkte toegwenst!
Ik hoop dat je daar een lekker eigen plekje hebt waar je lekker door kan gaan met schrijven en alles voor jezelf duidelijk te krijgen.

Kop op en je kan het! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:27

Heel veel sterkte inderdaad.
Iedereen die haar zelf wil bellen om haar een steuntje te geven, dat kan dus, het nummer kun je aan Stef vragen Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:37

Jeetje, toch nog een keer. Ik schrik me kapot...
Ik hoop echt dat ze dat positieve nu vasthoudt, en dat ze volhoudt.
Hou je ons op de hoogte Stef?

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:39

Men zegt wel eens dat je eerst door een diep dal moet gaan om weer een lichtpuntje te zien. Ik hoop dat je weer aan het klimmen bent, Lonneke. Succes met de klimpartij!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:43

Mooi gezegd Wmijn Lachen

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:43

Ik heb zelf net zo'n periode doorgemaakt als Lonneke,
ik weet helaas dus maar al te goed hoe ze zich voelt..
Ik heb later heel veel gesprekken met een vriendin van me gehad over wat er na de dood gebeurt.. Sindsdien geloof ik ook in een soort reïncarnatie..
Ik hoop dat ze zich snel weer helemaal goed voelt en volop van het leven kan genieten....
Wens haar heel veel succes van me!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:45

Jeetje, ik hoop dat ze er snel bovenop komt!! Wens haar maar heel veel sterkte van mij en zeg maar dat we aan haar denken!! Hou je ons op de hoogte Stef??

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:00

Heel veel sterkte Lonneke, kop op.
Denk aan alle leuke dingen en aan alle steun die je krijgt. En aan Raymond, Mike en Nick, en Nina. Je komt r wel doorheen, je kunt het
Groet, Ineke A, en een speciale lebber van Festa.

Goedgekeurd onderschrift :)

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:31

Lonneke, heel veel sterkte, blijf de positieve dingen in het leven zien. Zet door en geef nooit op!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danielleeee_, Gwenvd, IASCrawler, Jeska2, marleen_88, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Toushie, Valentinotje, WildDreams, xAnthea en 160 bezoekers