de dierenarts kwam

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

de dierenarts kwam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 18:28

vandaag ging ik weer lekker naar mijn paardje toe.
ikl halldse haar uit het land en begon haar te poetsen, toen zag ik dat haar mooie witte staart rood was. ik dacht zo van hoe kan sdat nou weer, zie ik 2 diepe wonden zitten, ik dus snel de baas van de stal halen, die snel de dierenarts bellen en ik naar mijn vader en moeder. na een halfuurtje was de da er. hij de wonden goed bekijken en zijn koffertjes halen, want 1 wond moest gehecht worden. eerst werd ze verdoofd, toen werden de wonden schoongemaakt, want een slimmerijk (uhum) had er acederm opgespoten toen ik even weg was, daarna begon hij ter hechten met een nietmachine en smeerde en er daarna nog jodium erop en kreeg ze antibiotica. toen ging de da wer weg. ze moet 4 dagen ops tal staan en over 2 weken mogen de hechtingemn eruit. gelukkig viel het allemaal nog wel mee. van de baas ovan de stal mag ik op zijn paard rijden, maar ik ga lekker met mijn eigen wandelen.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:44

Dat is wel minder, succes ermee...maar weet je al hoe het gebeurt kan zijn???

noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 18:46

ze heeft een trap gehads van een paard met ijzers.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:42

Ow, das wel jammer jah dat je paardje nu stil moet staan, moet net jou weer overkome he..

noeska_m
Berichten: 165
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Avenhorn (nh)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 20:16

ja, dat overkomt mij weer, maar gelukkig was het niet erger. Alleen sneu voor noes dat ze nu 4 dagen op stal moet, maarja ik stap zoveel mogelijk met haar en probeer te baas van de stal over e halen of hij me meehelpt