Smerige streek... rotmensen (zie hier voor vervolg...)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 16:13

Ik ben heel erg boos!!! Boos! Boos!
En wil de mensen waar het om gaat ter plekke villen Extreme duivel
Maargoed, ff het verhaal
Ik was zaterdag mn spul aan het schoonmaken op de wasplaats, met zadelzeep waar mn naam op het pakje stond, en met kieferbijenwas.
De stalhulp vroeg even of ik wilde helpen de paarden id wei te doen, dus ik leg mn spul ad kant, naast de wasbak op de plank daar. Geholpen met de paarden, kom ik terug, schoonmaakspul weg. Komt er een vrouwtje naar me toe die zegt 'die zeep met jouw naam lag daar en die heb ik in je kast gelegd' Dus ik bedank haar, en vraag naar mn Kieferspul. Niet gezien, zegt ze. Ik zoeken, niks te vinden. Komt wel weer boven water, zegt ze.

Ondertussen is het 4 dagen later en ik heb al aan iedereen gevraagd of ie het gezien heeft. Niemand dus.. Zei de staleigenaar vandaag 'wie waren er toen allemaal op stal?' dus ik de namen langslopen.. zegt ze 'kijk dan even in hun kastje, misschien hebben ze het per ongeluk gepakt' (sleuteltjes hangen binnen)
Dus ik kijken... wat staat er in de kast van dat rotmens (van die zeep) MIJN KIEFERWAS Frusty Frusty Frusty Toevallig weet ik heeeel ZEKER dat zij dat niet had, want we hadden het er nog over dat zij kiefer zo fijn vond, toen liet ik mijn potje zien en zei ze 'oh zo'n potje heb ik niet, ik heb alleen van dat vloeibare'
En dan tegen mn gezicht staan liegen dat ze het niet gezien heeft.
Nu staat er dus op MIJN potje hun initialen met watervaste stift... de rotstreek. Ik weet 100% zeker dat het van mij is. Dus er gaat een fles wasbenzine mee naar stal en ze bekijken het maar. Als we het dan zo gaan spelen...
De debielen. Ik kan me daar zoooo kwaad om maken. Die mensen hebben hardstikke veel geld en mooie spullen, en dan gaan ze een beetje van mij jatten. Nou ze kunnen opsodemieteren.
Ik ben heel kwaad
Boos! Boos! Boos! Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-29 19:01 ]</font>


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 16:20

en trouwens het gaat me niet eens om die stomme kieferwas...!! Gewoon om het principe; glashard staan liegen tegen me! Als ze dat toegeven mogen ze dat spul zelfs houden #!@$!@$!!!~~!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:21

wat een poedersuikerwijf zeg!
En ook nog glashard staan te liegen?
Heb je het spul nu terug of niet? Verward


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:23

Jeetje wat stom zeg!
Ze moet gewoon met haar poten van jou spullen af blijven!

I love to love!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:25

JUIST!
En aanpakken die rotmensen!
Flink terugpakken en zeggen hoe het ging Extreme duivel

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:26

Kan je niet naar de eigenaar gaan van die stalling of manege wat het iz?? Verward

I love to love!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:30

grlmblrrrrrr.... wat belachelijk zeg. Nog ff en we gaan haar zelf eens inzepen met z'n allen...
Tja haar spullen kan ze misschien schoon maken, maar haar zieltje kan ze niet schoon wassen: voor het leven getekend Boos! .
Nee van dit soort types hou ik ook niet zo. Dan koop ik behalve wasverzachter in de winkel ook maar meteen wat anders: hartverzachter. Want dat hartje van haar?
Uhhhh..... waaaaaaarrrrrrr?????

Sterkte, Dorine.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 16:44

wat belachelijk zeg!!!!
Bah! Dat ze dan wel die zeep teruglegt! Lijkt ze ozo vriendelijk maar ondertussen....

Slaat echt nergens op!!! Leg dan alles terug zeg. Wat een vier liegbeest Extreme duivel Misselijk

Heb je het wel tegen haar gezegd? Dat moet je wel doen hoor1 Kun je d'r lekker voor banketstaaf zetten! Wedden dat ze zich kapot schaamt }>

xxx Roos

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 17:09

jeeeeeeeetje wat aso!!!!!!!!!
wat ga je nu terug doen?
je hebt dat ding toch wel uit haar kast gejat en terug gezet?
wat onwijs gemeen van dat wijf!
Ik zou inderdaad de eigenaar van de stal erop aan spreken of hij hun niet even een flinke waarschuwing kan geven nu is het dat kieffer spul de volgende keer een zweep dan een bit etc.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 17:23

nou jaaaaa!Wij hebben ook zo iemand op stal gehad(hoop dat desiree niet bevriend met haar was of dat ze hier zelf niet komt)die Leende de thiedemannn van iemand. Komt die ene week later op stal rijdt er eimand anders met dat ding:ja die heb ik van...gekocht Boos! Dat mens verkoopt gewoon spullen die niet van haar zijn!!!!! }> Maarja, afschieten die hap en Dorine, zoals altijd,vindt ik dat je het weer eens heel mooi zegt!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 17:41

Nou ja wat een belachelijke actie van dat mens zeg Boos!
Zo onschuldig maar ondertussen...achterbaks kreng!! Boos! Ik zou zeker de stalhouder daarover inlichten en der dan maar goed in de gaten houden. Bovendien zou ik het poeslief tegen haar zeggen en dan maar kijken wat ze doet...zou ze het dan toch toegeven of...zoniet dan zit er idd geen hart in dat mens zoals Dorine zegt.

Ik Misselijk van dat soort mensen!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:07

Daarom hebben ze natuurlijk hartstikke veel geld en mooie spullen....ze jatten het gewoon van een ander!!! Ik zou er ook werk van maken als ik jou was Laura. En dat zo iemand daar om gaat staan liegen zeg Boos! Gewoon terughalen die spullen. En die initialen doorkrassen en jouw initialen erop zetten. Is ze nou helemaal.....

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:07

Heeft ze geen geld om kiefferspul te kopen ofzo. Smerige streek zeg. Boos!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 18:08

Ok mensen, ik ben een beetje afgekoeld. Heb het verhaal verteld aan mn ouders en die zeggen dat ik wel op moet passen met wat ik doe (ahum.. alsof zij niet schuldig zijn ofzo)
Maar zoals altijd; mn ouders hebben gelijk. Als ik het spul terug jat dan maak ik misbruik van het feit dat ik het sleuteltje van hun kast heb en ben ik in feite misschien geen haar beter.

Dus: ik ga dat mens erop aanspreken en (na de staleigenaar aangesproken te hebben, die staat iig aan mijn kant) haar confronteren met het feit dat ze 'precies hetzelfde (toeval?!) potje in haar kast heeft staan'

Zo kan zij zich even lekker banketstaaf voelen. Resultaat is waarschijnlijk dat ze zegt dat ze het al hadden, nouja who cares, ik heb het iig gezegd, toch?

Het enige nadeel is dat ik dus nu al zenuwen heb. Ik ben niet zo goed in assertiviteit, al lijkt dat misschien wel zo. Ik weet nu dus al zeker dat ik me erover ga opvreten tot morgen. Maargoed, het is wel weer een uitdaging om te kijken of ik een beetje goed over kant komen (heel gek maar als ik erg boos ben of uit onmacht, dan ga ik huilen.. Hoop ik deze keer dus niet te doen!! )
Dus ik probeer op een volwassen nivo dit op te lossen. Ookal voel ik me banketstaaf, die mensen zullen zich ook vast wel poedersuiker voelen, als ze een greintje geweten hebben.

Dus als nog iemand een goed idee heeft om dit aan te pakken... Iemand van stelen beschuldigen voelt nooit lkeuk natuurlijk, al ben ik 99% zeker dat het zo gegaan is. Scheve mond\ Frusty Frusty


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-29 19:09 ]</font>

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:16

nou ja, suxes en ik ken het hoor, ik moet ook altijd janken als ik boos ben of me machteloos voel.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:22

Ja je ouders hebben inderdaad gelijk. Je moet je ook niet tot hun niveau verlagen (ook al was dat wel mijn eerste reactie, zie berichtje hierboven van mij). Ook al krijg je het potje niet terug, het is in ieder geval wel gezegd en dan maar hopen dat ze een geweten hebben en dat ze er van leren. Misschien dat ze het dan niet meer doen. Veel succes Laura.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:37

kan je niet jou initialen in de onderkant van het doosje krassen, best klein natuurlijk, zodat je zeker weet dat ze het niet gezien hebben. en vervolgens zeggen van mijn was staat in jou kast, dan zegt zij glashard die had ik al, en dan zeg jij oh ja, dan mag ik vast wel even kijken of mijn initialen er niet onderstaan, dan laat je het zien en merk je aan haar reactie wel of ze schuldig is of dat het echt van haar was! succes in ieder geval, ik heb iets dergelijks ook meegemaakt, en kan daar dus ook absoluut niet tegen!!

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:47

ja dat heb ik ook meegemaakt ik stond op een stal en iemand die daar ook stond had een hekel aan mij en zij moest naar een andere stal kom ik op stal (op de dag dat zij was vertrokken) denk ik yes laak alles ordenen dus ga ik op zoek naar mijn thermolaarzen WEG!!!!!!samen met de chaps van mijn vriendin en haar halster.en wat zie ik daar liggen de winterlaarzen van dat mens.ik dus denken ze heeft zich vast vergist wij bellen en gelijk naar het halster en de chaps vragen nee hoor die heb ik niet een paar dagen later zie ik haar rijden met mijn (!!!) laarzen aan ik kon mijn ogen niet geloven ik d8 nou ja laat maar hoor ,want ik had ondertussen alweer nieuwe laarzen gehad......echt een stomme trut dus INGE bij deze IK HAAT JE!!!!!!!!

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-01 18:49

je zegt gewoon heel vriendelijk:
Ik zag dat mn kieferwas bij jou in je kastje stond. Heb je 'm gevonden? Dankjewel dat je hem voor me hebt bewaard om terug te geven! Gelukkig zijn de mensen hier te vertrouwen.
Ik dacht al dat ie gejat was Lachen

Klinkt heel vriendelijk en toch voelt zij zich banketstaaf!

Goeie oplossing toch! Hoef jij je ook niet banketstaaf te voelen

Succes he!

xxx Roos

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-01 19:13

ja haha roos maar het wordt een beetje een ander verhaal

'goh ik zag mijn kieferwas bij jou in de kast staan, wat leuk dat je hem gevonden hebt en direct met dikke zwarte stift je naam erop gezet hebt'

Extreme duivel

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:06

hahahaha
maar het is wel een goeie Laura, dat moet je toegeven! en die letters, die heb jij gewoon niet gezien (welke letters????????)

en als ze daar dan over begint, dan zeg je alsnog: oh, die is van jou? sorry, ik dacht....
maar bevalt het je wel? want ik weet nog dat het je fijn spul leek etcetc!

(lijkt mij wel leuk om iemand zo te laten zweten!)

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 08:48

Hahaha wat zijn jullie allemaal flauw zeg. *LOL*
Vond die tip van Ylva ook echt heel erg goed. "Mag ik even kijken'?" Schijnheilig
Moet je doen als de eigenaar van de manege erbij is. }>

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 12:47

aaaaaaaaaaarggghhh ik ken dat ook heel erg goed als ik echt woest ben wil ik alles tegelijk zeggen en weet ik niet waar ik moet beginnen ik krijg het warm en ontplof dan ik bulder alles eruit terwijl ik over de rooie raak en dus ook ga janken (slaan schoppen/bijten *grapje*)Meestal kan ik wel normaal boos worden hoor en dan bek ik diegene heel erg af.
zoals mike altijd zeg kan ik met woorden een hele boel maar als het echt te ver is en ik ben echt woest.....mhhhhh

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 14:50

Nou jaa zeg wat een stom wijf!! Echt ontzettend triest om heel onschuldig te zeggen dat ze zo vriendelijk is geweest jouw zeep terug te zetten en dan ondertussen iets anders jat!! Maar inderdaad als jij het doet, is het net zo erg, nooit kwaad met kwaad vergelden (pompiedom, wat een fantastiese uitspraak). Ik heb het ook weleens gehad dat mijn fiets gejat was en toen was ik zoo boos dat ik een andere fiets die niet op slot stond mee heb genomen, maar toen ik thuis was realiseerde ik me wat ik ha dgedaan en heb ik hem weer teruggezet... vond ik toen wel weer heel goed van mij, alleen jammer dat die andere klojo zich niet net zo schuldog voelde, want mijn fiets was mooi niet teruggezet!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-01 15:17

Ik vcind die van Ylva en van Roos de beste. *LOL*
Is wel een rotstreek zeg, wat een stomme trut. Boos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, dioni, La_Lune, maitestar23, Mark0919, rien10, sterregoud, vilheide en 41 bezoekers