Met Shakyra over de weg geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Met Shakyra over de weg geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-02 12:46

Vandaag voor het eerst met Shakyra over de weg geweest, naar ons huis toe. Dat is niet zo heel ver, maar toch was ik wel een beetje zenuwachtig omdat toen we haar kochten we ook met haar over straat gingen, en toen wou ze allemaal verschrikkelijk snel. Maar toen moest ze bij haar mams weg, maar toch..

Dus vanmorgen om 9 uur Shakky uit de wei gehaald, en op pad. Ze deed 't echt super, hartstikke nieuwsgierig, oortjes naar voren, ze vond het echt leuk.
Het viel me echt hartstikke mee, Shakyra was nergens bang van.. alleen als we langs huizen van mensen met paarden kwamen wilde ze wat sneller, en telkens hinniken.

Thuis aangekomen haar even opgemeten, wat toch een klein beetje tegenviel.. want ze is nu 1.27/1.28 en ze is nu een jaar en 3 maanden. Maar ze begint nu eigelijk pas lekker te groeien (ze stond eerst opeen te kale wei waardoor ze nogal mager geworden is, en nu ziet ze er goed uit.. dus nu begint ze ook te groeien) Ben benieuwd wat haar uiteindelijke stokmaat zal worden..

Maar het is dus allemaal hartstikke goed gegaan, en ik ben trots op mijn meisje Lovers

groetjes,
Elke, Mazzel & Shakyra

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront



replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:35

Hey, k zou dr ook kei trots opweze hoor!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 20:59

replika schreef:
Hey, k zou dr ook kei trots opweze hoor!


Ja,inderdaad,ik vind het ook een heel mooi tinkertje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, anjali, Bloemetje75, jildou1979, Paardennamen, Plonspony, Vagabondo en 124 bezoekers