Mijn nachtmerrie is uitgekomen. :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Mijn nachtmerrie is uitgekomen. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 14:39

Na gister zon geluksdag gehad te hebben.. heb ik blijkbaar nu een ongeluks dag. Huilen

Op de een of andere manier ben ik altijd heel erg bang om samen met mn pony onderuit te gaan. Altijd al geweest. Scheve mond
Vandaag heb ik echt super gereden in de binnenbak, ze ontspande heerlijk en liep gewoon lekker te shouwen.. Dus ik denk, ikg a nog even lekker uitdraven buiten en dan uitstappen. Lovers
Het was toch wel redelijk nat allemaal, dus heb ik rustig aan gedaan.
Op het eerste stuk van het pad even gedraafd, en een stukje galop (het pad is daar helemaal recht, en t was niet modderig gelukkig) toen uitgedraafd en gaan stappen. We stapte tussen het mais door naar achter en ineens kwam er een vogel tussen het mais uit gevlogen. Camilla verschiet, springt naar voren met een bokje en galopeert aan. Meteen daarna kwamen we in de bocht, ik heb haar nog geprobeert terug te pakken maar ze galopeerde verder.. Ik voelde me heel raar, net alsof ik wist dat t ging gebeuren! Scheve mond Ik was echt ontzettend bang en daar gingen we in volle galop door de bocht, en mijn meisje gleed uit. We vielen samen op de grond. ze bleef enkele seconden liggen op mijn been, maar stond toen op. Mijn laars bleef haken in de beugel Frusty Maar gelukkig is de voet ietsje te groot waardoor ik met een beetje trekken zo mijn voet uit de laars had. Camilla rende een stukje weg, de sloot in.. Verdrietig Ik dacht dat ik der kwijt was. Ze ging stil staan, en kwam rustig terug gestapt, volgens mij met de hoop dat ik niet boos was. Mijn laars was ondertussen in de sloot gevallen. Huilen Ik riep nog zo hard als ik kon om help, maar zo tussen het mais en grote grasvelden, hoort niemand je.. Ik had ontzettend zeer aan mn knie. En was heel erg geschrokken, zo ook mijn meisje..
Ik heb haar geknuffeld, en gezegd dat ze braaf was. Mijn zadel onder de modder, alles vies, aantal dingen kapot en beugelblokje kwijt. Zo ben ik terug gelopen, heel hard huilend van de pijn en van de schrik, nog steeds roepend om help. Mijn laars lag nog in de sloot, daar liep ik dan, zeiknat en onder de modder, met een geschrokken pony, super heet en ook onder de modder, op 1 laars en 1 sok.. Gelukkig kwam ik al snel bij stal en mn vader zag van een afstand dat ik erlangs liep dus kwam zo snel mogelijk richting het pad gelopen. Hij heeft Camilla voor mij afgezadeld en gerustgesteld en ik ben samen met een man die bij ons staat mijn laars gaan zoeken, die ik nu gelukkig weer terug heb.
Ik had het ijskoud, ondanks het toch best warm was.
Zo snel mogelijk naar huis gegaan en een warme douche genomen..

Maar nu besef ik dat ik eigenlijk ontzettend geluk gehad heb.
Ik had geen cap op, mijn laars bleef hangen.. Wat als ik met mijn hoofd op een paal o.i.d. was gevallen, toen mijn voet toch bleef hangen en ik bewusteloos achter camilla aan hing...? Dan was het allemaal veel erger geweest.
Maar toch ben ik echt heel erg geschrokken.. Datgeen waar ik altijd zo bang voor was, is gebeurt. Scheve mond

Nu gaat t alweer redelijk alleen heb ik wat last van mijn knie en voet, maar dat gaat wel weer over. Morgen maar naar de ruitersport winkel en wat nieuwe dingen kopen die kapot zijn e.d.. Huilen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 14:46

ah jeetje!! dat is wel effe schrikken ja... als je daar altijd zo bang voor was,sterkte hoor..lijkt me ook helemaal nix!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 14:49

jee das schrikken nat...
maar alsjeblieft, doe de volgende keer wel een cap op, je hebt nu dus een engeltje gehad, de volgende keer zit ie er misschien niet meer he !!!

maar veel beterschap nog.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 15:06

Ik ga niet meer buiten rijden in mn eentje als het zo nat is. Zeker nu met dat mais niet. Ben echt geschrokken dus ik pas de volgende keer wel op.. Of ik zelfs nog t pad op durf weet ik niet eens.. Scheve mond
Op de een of andere manier ben ik hier altijd heel erg bang voor geweest, en al het dan gebeurt dan schrik je zo erg.... Scheve mond

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 15:09

Dat is dan zeker schrikken!!! Maar ja zulke ongelukjes gebeuren nu eenmaal. Je mag nog van geluk spreken dat je niet met je hoofd ergens tegenaan bent geknald Lachen en dat je je laars terug hebt en dat er niks met je paardje is Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 15:14

owow, Nath toch!!! Das niet fijn. maar goed dat alles weer in orde is!

linda

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 15:58

Ieuw wat eng zeg!! Ik snap wel dat je geschrokken bent, en kameeltje ook... Scheve mond Maar aan de andere kant heb je echt veel geluk gehad hoor! Voortaan wel cappie op he!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:09

jeetje! Gelukkig ben je niet ernstig gewond geraakt! Pfff das wel even schrikken zeg!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:31

c
Laatst bijgewerkt door janna op 07-05-22 07:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:48

jeetje dat is schrikken zeg! maar iid heb je gleuk gehad en volgende keer cap op Lachen

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:08

jeempie, ik heb het ook gehad met mijn tinker ook alles kapot en ik in de kreukels, ik moet zeggen mijn knie is nooit meer goedgekomen hopelijk bij jouw wel, maar zo een tank als die van mij is nat. veel zwaarder Lachen dus veel sterkte en het lukt vanzelf wel weer hoor buitenrijden, het vergt alleen wat extra tijd!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 19:24

oeii, dan schrik je je zeker! maar gelukkig is er niets ernstigs gebeurd, ik bedoel dat jullie niet gewond zijn geraakt.
ik ben ook een keer onderuit gegaan met een pony vlak voor de springwedstrijd bij het inspringen. het was binnen niet glad ofzo maar mn pony viel gewoon opeens op z'n knieen, daar lagen we met veel mensen die aan het kijken waren Scheve mond .

oh ja, volgende keer wel je cap op he Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:10

Ow, dat is echt heel erg schrikken ja! Scheve mond Heel veel sterkte hoor! Met Camil is alles goed?

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:11

He bah dat is schrikken! Je hebt echt geluk gehad zeg. Ook echt iets waar ik super bang voor ben: Blijven hangen in de beugel....
Sterkte meid!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 21:21

gelukkig is het zo goed afgelopen en heb je zo'n vreselijke brave pony!
Ik heb het ook wel eens gehad en elke keer schrik je je rot.
hopelijk krijg je niet al teveel spierpijn!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 21:31

Idd, Kim (pinky Haha!) daar ben ik dus ook altijd bang voor..
Maar ik ben super blij dat het zo afgelopen is..

Ik heb nu nog steeds last van mn knie en een beetje van mn voet.. Maar begin ook last van mn nek en rug te krijgen dus daar heb ik denk ik een klap gehad... Boos! Ook kreeg ik vanmiddag last van hoofdpijn en dat heb ik nu nog steeds maar dat kan ook gewoon een griepje of weet ik veel wat zijn!

Met Camil is alles goed, heb haar rug even nagekeken en overal gecheckt op wondjes, maar neits te vinden. Heb echt goed naar dr rug gekeken omdat ze toch op dr rug gevallen is met een zadel op. Maar gelukkig was er niets aan de hand!