mijn introductieweek !!!!!! *(zeeeeeer lang) * :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

mijn introductieweek !!!!!! *(zeeeeeer lang) * :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 17:24

Ik kan het er denk ik beter niet op zetten, na wat gribaldi der heeft opgezet Lachen

Na regen komt zonneschijn en zo was het ook daar Lachen
De eerste dag, maandag dus, stond ik ook op het punt om naar huis te gaan.

De maandag avond vond ik 10x niets, er werd met glazen bier gegooid, en een meisje kreeg bier in haar ogen. Dat was dus echt niets.
De dinsdag heb ik echt genoten *LOL*
Eerst was er een 6 kamp, buikglijden op een groenezeep zijl, uhm hockeyen, rugby, en met een blinddoek paaltjes zoeken, echt LEUK !
Daarna kregen we het beruchten koeienstrond gevecht Knipoog
In een wei waar 10 minuten geleden volgens mij nog allemaal koeien hebben rond gelopen moesten wij eerst een defile lopen, daarna om een paal zitten, en toen kwamen de begeleiders aangerend met emmers vol met modder.
Gelukkig was ik zo pleite Lachen Gelukkig waren we allemaal gewaarschuwd om eventuele lenzen thuis te laten.
Ik ebn met Gribaldifan daarna toe gelopen, en ze had haar dure bril nog op de neus laten staan, maar oke Lachen anders kan ze wrs niet zien.
Ik zat niet zo gek veel onder de modder, en de andere ziele pieten hadden dus wraakgevoelens jegens de leiding en de leiding kreeg een hele lading koeienmest over hun heen Lachen
Daarna mochten we ons douchen *LOL* uhm onder een gierton met schoon!!!! water Haha! Der was ook palmolive schampoo voor de haren.

Vond het echt gaaf, ! We hebben woensdag, een kennismakingsochtend gehad met de verschillende commissies, ook echt leuk, en die avond BIBBER Haha! We moesten ons warm aankleden, en mochten alleen een beurs en ov meenemen.
Dat gedaan werden we na een MEGA saaie film, om je maar zo moe mogelijk te krijgen, ergens in de middel of noware gezet Lachen met de opdracht om voor 8,.30 op het station in boxtel te zijn, en daar werden we dan opgehaald.

oke wij waren vertrokken, na ongv 10 minuten zat k al op de straat blaren, Verdrietig ik had geen droge sokken meer, had 4 paar bij me en alles was al nat Frusty dus AUW,
na 1 uur lopen waren we dus op het station, eerst wilden we een taxibellen, maar wij als sportievelingen zijn te voet gegaan !
daar aangekomen... ja waar zullen we slapen.. Dus als zwervers op de bankjes Extreme duivel we hadden wel vuilniszakken gekregen en daar hebben we dus maar dekens van gemaakt, en KOUD dat het was.
"s morgens bleken vele groepen gewoon een taxi gebeld te hebben, en naar een kamer van een ander te zijn gegaan en daar te hebben geslapen.

Nu gingen we dus naar het HAS.

een na laaste dag: Huilen we hebben een spel moeten doen, beginnend met een zakje suiker, en daar moesten we dus iets waardervollers voor krijgen. We kwamen terug met een: Fiets, Ming vaas, Mobile telefoon, 3 bakjes vis, 1 potie caviaar, en een fles champagne. ' s avonds naar we naar Het cafe van de vereniging geweest, ook MEGA gezellig, moesten wel door houden tot 3 uur Slapen Gaaaap Gaaaap ow ja mochten wel alweer met mes en vork eten Extreme duivel *LOL*

De laaste dag Verdrietig : wij moesten voor het goede doel gevulden koeken gaan verkopen voor een opvangtehuis voor kinderen met een levensbedreigende ziekte. Andere moesten zingen, of zakjes lucht verkopen Vork

Ik heb 3 bakjes gevulde KRENGEN Lachen verkocht, en sommige mensen betaalden 5 EURO voor een koek !!!!! alles bij elkaar geteld hadden we een bedrag van 765,89 euro !
's avonds weer na het cafe weer 3 uur,

En ik had geluk, door het te kort aan slaap werd ik rond 3 uur heel misselijk en duizelig, en werd ik gelukkig naar de school gebracht anders had ik het door moeten houden tot 6 uur Lachen
vandaag werd ik wakker, en keek in naar de andere waren ze allemaal knal rood, *LOL* ging er gelukkig zo af Lachen
na een heerlij onbijt met warme broodjes, werden de spullen die wij met dat zakje suiker bij elkaar hadden gekregen geveild.
Mensen die in slaap vielen boden dus ook Lachen

nu viel een leider inslaap, en net was er op dat moment een vlag van de KC week, waar 60 euro op geboden was, toen riep iemand 120, en ja daar was de slapende KC er 130 euro is ie verkocht *LOL*
was wel lachen Lachen

Ik heb een mega week gehad ondanks die maandag, want de rest van de week, was het echt onwijs gezellig, en hebben we onwijs veel plezier gehad. !

Groetjes Lara

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 18:23

klinkt leuk! (de meeste dingen dan, ik hou niet zo van met bier en koeienstront gooien dat soort dingen)
Heb je ook leuke nieuwe mensen leren kennen?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:09

leuk zeg!! Maar niks voor mij, zo'n week, ik zou na dag 2 al helemaal plat liggen denk Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 20:05

haha cool. Fijn dat je het toch nog zo leuk hebt gehad ondanks het andere verhaal dat we een paar dagen terug hoorden Haha!

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:48

Hee toch wel leuk dat jij het zo geweldig hebt gehad! Lachen Nu zeker lekker veel bijslapen Knipoog
Lijkt me niet echt iets voor mij, maar dat zie ik over 2 jaar wel weer Haha!

Maarre, nu je weet wat uitgaan is.... sleep ik je toch écht een keer mee hoor Extreme duivel

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 10:46

leuk dat jij het naar je zin hebt gehad mij lijkt het 10 keer niets zoals gibraldifan het omschreef Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 11:06

ja ach ja, ik vond dat gribi het iets anders op schreef zoals het was...
Maar ja zij heeft gewoon 2 dagen echt lopen balen en daarom, zal zij het wel met een andere bril hebben gezien.

Ik heb idd veel nieuwe leuke mensen leren kennen.
En ach ja die bier estafette. en de kroegen tocht is ook 10x niets voor mij, maar ik mocht gewoon water, en cola drinken, dus dat scheelt, de kroegentocht was lachen. Moesten bij iedere kroeg een opdracht doen, dus niet alleen maar drinken, en we hadden daar bonnen voor, zodat iedereen wat te drinken had.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:16

Fijn dat je het toch naar je zin hebt gehad, mij leek het echt 10x niets zoals Gribaldifan het omschreef.... Lachen

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:53

wjerdo schreef:
ja ach ja, ik vond dat gribi het iets anders op schreef zoals het was...
Maar ja zij heeft gewoon 2 dagen echt lopen balen en daarom, zal zij het wel met een andere bril hebben gezien.


Ik denk dat zij het opgeschreven heeft zoals zij het ervaren heeft en jij hebt het opgeschreven zoals jij het beleeft hebt. Ervaring blijft iets subjectiefs!

Verder denk ik dat het in dit geval heel erg uitmaakt wat je verwachtingen zijn en hoe je zelf in elkaar zit. Gribaldifan had zich verheugd op een week vol leuke dingen en als je dan de eerste dag het totaal niet naar je zin hebt is het moelijk om de tweede dag de lol in te zien van de spelen die gedaan worden. Blijkbaar heb jij dat wel kunnen doen en dat is erg goed van je!

Blijft wel dat ik het terecht vind dat Gribaldifan het niet eens is met de valse voorlichting die er gegeven is. Misschien was ze wel gebleven als ze geweten had dat het beter werd, maar zoals het omschreven werd zag ze denk ik niet echt een lichtpuntje meer.

In je eerste bericht schrijf je trouwens dat je niet zeker weet of je dit topic wel moet schrijven omdat zij er zo anders over denkt. Ik was juist heel nieuwschierig naar de mening van iemand anders die de introductie wel helemaal meegemaakt had, dus goed dat je het gedaan hebt Knipoog

Veel plezier bij de vereniging verder!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 14:19

hihi dat zeg ik toch ook dat zij er anders naar keek Lachen
Die valse dingen, ja tis maar hoe je het opvat Lachen we hebben gezwommen, tis dan wel in een wei onder een gierton, en we hebben gepaintbalt, this dan wel onder de modder en met koeien strond Haha!

Nee ik kan me gribaldis versie heel goed voorstellen, ik dacht er nml maandag ook zo over . maar ja ik heb gelukkig de week kunnen vol maken, dus kijk ik er nu anders na dan wanner je zoals 14 andere mensen binnen de 1ste 2 dagen bent vertrokken, wat ik ze niet kwalijk neem hoor Haha!

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 14:32

heey laar, fijn dat het toch nog zo leuk was!!! zie je nou wel dat het leuk zou worden, voortaan altijd naar wijze aukje luisteren hoor *LOL*