Ruitersportzaak onveilig gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Ruitersportzaak onveilig gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 22:04

Gister was het weer eens tijd om goed geld uit te geven Clown .
Ik had weer een heel verlanglijsje (ben gelukkig niet met alles thuis gekomen Knipoog ) dus het werd tijd dat we weer eens naar het Gareel in Schijndel gingen.

Als eerste vond ik een zomerdekentje van Treadstone (OID iig een erg fijn merk vind ik). Donkerblauw dus lekker simpel Pling
Toen opzoek naar een vliegendeken.. Helaas niet in Pinky's maat.. Naja, no problem, bij Ruyters was al een donkerblauwe in bestelling }> (Al wou ik perse een zwarte maarja Dromen )

Toen vonden Inge (van Mysty, die ook mee was) een leuk zweepje (VD gaat op het moment zo goed, dan hoort er ook een mooie zweep bij he?)
Ook maar gekocht dus.
Toen ff een fles equi shine gekocht want de mijne was bijna leeg Schijnheilig
En ineens zag ik het: Een voorbeeld shabrakje met naam Kwijl
Dat moest ik ook!!!
Gelukkig had ik mijn shabrak bij (neem altijd heel mijn zadelkamer mee om te passen Knipoog ) en hebben ze er metteen Pinky in gouden letters opgeborduurd (mijn shabrak is bordeaux) Cool Kwijl

Toen nog even tussen de hoofdstellen snuffelen *nee ik heb geen geld meer...*, en daar zag ik een kieffer hoofdstelletje, bordeaux rood onderlegd Kwijl aaaahhh help... "Gelukkig" paste hij niet Lips are sealed ...
Volgende keer beter Pling

Kortom, Pinky is weer verwend Lachen
Vandaag ook mijn passoatuigje afgemaakt ( Bontje!! Pling ) en stof gekocht voor mijn showdeken (zie VMR).
Binnenkort foto's! Party!!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 22:08

hahaha, dat stukje van dat kieffer hoofdstel Tong uitsteken
en nu nog foto's he, van pink met z'n nieuwe spulletjes

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 11:03

Haha leuk als die nieuwe spulletjes Lachen
En idd snel foto's met de nieuwe spullen Party!! Party!! Party!!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:48

Dat shabrakje lijkt me echt supermooi, bordeaux met goud Kwijl Pinky heeft maar geluk met al die nieuwe spulletjes!