help wat moet ik doen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

help wat moet ik doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 17:05

hey ...

Wij hebben een instructeur op stal .. die echt heel goed les geeft en ook aardig bekend is in de omgeving.
Hij had mij al meerdere malen zien rijden op ander paarden ( omdat ik zelf nog niet kan rijden op mijn eigen ) en had ook al vaker tegen anderen gezegt dat ik er prachtig op zat.

Ook zei hij tegen mij dat hij het zonde vond dat ik geen wedstrijden ga rijden met mijn eigen zometeen .. want hij vond mij een aankomend talen .

toen zei iedereen al , als hij dat zegt !! moet je ook aannemen dat dat zo is hij zegt niet zomaar wat .

Nou kwam ik hem Vrijdag middag tegen en bood hij mij zijn paard aan !!
maar... op 1 voorwaarde dat ik hem uitbracht op wedstrijden .. geheel kostenloos voor mij !! hij betaald alles , en hij begeleid mij !!

nou zit ik nog te twijfelen op ik het zal doen ..
ik bedoel zon kans krijg ik nooit weer .. mischien is dit wel DE kans , kijk als hij in mij ziet ( op het gebied van rijden Knipoog ) dan is dat natuurlijk wel mooi

maar aan de andere kant... ik heb promiss natuurlijk ook nog en die blijft echt altijd op nummer 1 !!!! en... ik zit met mijn tijden .... maar inprincipe kan ik savonds rijden .

hellup wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond

sorry voor het lange verhaal trouwens Haha!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:12

Ik zou het gewoon proberen! Je kan bijvoorbeeld afspreken dat je eerst een soort van proefperiode wil, zodat je kan kijken of je het allemaal kan inlopen kwa tijd en of het klikt met je aankomend instructeur. Succes Lachen

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:13

DOEN! En eventueel een proefperiode, maar deze kans moet je niet laten schieten hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:17

Het klinkt allemaal erg mooi hoor. Maar weet je wel zeker dat deze instructeur allemaal zuivere bedoelingen heeft. Waarom zou hij zijn paard afstaan aan jou en alle kosten betalen? Wil hij zelf geen wedstrijden rijden? Heeft ie geld te veel? Heeft ie tijd over? Misschien ben ik eenbeetje achterdochting maar zie dat maar als een stukje gezonde achterdocht Knipoog
Het kan best zo zijn dat hij jou super vind rijden en je deze kans wil geven. Daarom is het verstandiger je ouders in dit gesprek te betrekken. Kennen zij de situatie en hoe denken ze er over. En dan natuurlijk nog de vraag wat je zelf eigenlijk wilt. Wil je wel serieus wedstrijden rijden? Ik las in je profiel dat je 14 bent. Wanneer je dan een paard rijdt moet je ook bij de paarden starten, zie je dat wel zitten?
Heel veel succes in ieder geval want als het allemaal echt zo mooi is als het klinkt dan is dit een buitenkansje voor je. Party!!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 17:24

hihi het is zo mooi als het klinkt , hij ment met het paard !! maar rijd geen wedstrijden etc, ( hij es op leeftijd !! ) gna gna .. en mijnouders die weten er van en zijn er ook bij betrokken !!!! wedstrijden rijden wil ik wel .. .... kdenk maar dat ik het ga doen

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:08

dat is simpel ik zou het doen
vind je het niet leuk stop je je kan het altijd proberen en het is nog gratis ook
nou ik weete het wel hoor

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:44

ik zou het ook doen, dit is een mooie kans, maar ik zou wel goede afspraken maken. En kijken of je eerst een soort proeftijd kan krijgen, om te kijken of het gaat.

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:50

Jeetje lijkt me supergaaf zeg, k zou het zeker doen! Dit is toch DE kans,ofnie dan, en dan nog kostenloos ook nog...super toch!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:51

zeker weten doen, dit is DE (of een van de wienige Knipoog ) KANS!
als hij je goed jkan begeleiden.. je leert er altijd iets van!
En je kan zelf aangeven wat wel en niet, en is het niks, kan je toch stoppen!?

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 23:01

IK DOE HET ! YEAH !!! kga vande week ( waarscheinlijk dinsdag met hem afspraken maken enz ) zijn paard isnog heel jonge maar schijnt een beauty te zijn !!! ... hij es nog maar net onder het zadel .. en wel een duvel !! maar ik heb geen angst !! kheb al wat info gekregen , hij es 1.67 ongeveer , zwart , met witte bles , en schijnt nogal een paardje te zijn wat graag zichzelf vertoond !! ( macho ) helemaal top dus !! kheb dr zon zin in !!