Ik verzorg Chica nu een maand en.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Ik verzorg Chica nu een maand en.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-02 11:18

het is harstikke leuk!! Ze is ontzettend lief ( goh...ik pik alleen maar de lieve uit geloof ik), maar wel een beetje ondeugend natuurlijk. Tjah...het is niet voor niets een haflinger!

De mensen daar zijn hartstikke aardig. Vaak maken we na het rijden nog een praatje en ik heb ook al een keertje bij hun gegeten. Ook krijg ik altijd wat te drinken en als ik dat niet bij hun kan, omdat ik naar huis moet ( lees= al laat ben) krijg ik altijd een blikje mee...

Ook ben ik meegeweest met hun zoon, Bas, naar een springwedstrijd als een soort 'groom'. Hij deed met 2 paarden mee in de L. Het was echt super gaaf en gezellig! De mensen daar waren heel aardig en de sfeer was gewoon goed! Bas had niks gewonnen, maar dat maakte niks uit.
Bij het uitstappen van 1 van de paarden liep ik naar mijn vorige manege ( die was aan de overkant). Ze keken daar wel vreemd op toen ik met een sportpaard aan kwam lopen! Daar heb ik even in de schaduw gestapt. Het was namelijk ong. 30 graden en op het wedstrijdterrein was geen enkel stukje schaduw....
Ook heb ik Peter Geerink gezien, die reed ik dezelde categorie als Bas, erg leuk!

Maar nu het allerleukste: Chica!
Ik rij haar dus in. Dat doe ik nu een maandje en het gaat nu erg goed! Er waren wel wat ups en downs ( galop was beroerd en ze luisterde af en toe echt niet naar me) , maar met behulp van Bas is dat allemaal goed gekomen. We hebben zelfs al een sprongetje gemaakt!
Nu is ze harstikke braaf en doet erg haar best. En dat ik ( pardon, we ) dat heb bereikt voelt echt heel erg goed !!

Ook heb ik 2 weekjes terug met * Tequela * hier op Bokt, alias Renee, gemeet. Zij kende de familie, omdat ze daar 2 jaar terug ook een tijdje heeft gereden! Het was erg gezellig ( al was toen 1 van de downs) en ik vond het erg leuk! Ook hebben we foto's gemaakt, maar helaas is mijn fototoestel 'gestorven' ....
Maar ik heb een nieuwe en binnenkort worden jullie belaagd met Chica-foto's!

Ik hou jullie op de hoogte...


RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 11:21

Het was gezellig hoor Lachen Ik zal binnenkort wel weer een keertje langskomen en dan maar weer foto's maken he Haha! Maar dat wordt waarschijnlijk pas na Buurse denk ik...

Liefs, Renée

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 11:23

Oh,wat leuk voor je dat je zo'n leuke verzorgpony hebt!!


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:08

leuk als je zo goed met de iegenaar kunt opschieten!! ik ken het Haha!!! ik hoor het al dat gaat wel goed tussen jullie.. maar hoelang is ze al onder zadel??

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, AmyJamess, Ann, Benzz, ikkedus, Kimm4, Padoertje, RenateHidden, xSannee en 158 bezoekers