SGW Dijkgatsbos en oefencross

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

SGW Dijkgatsbos en oefencross

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 16:12

Wie doet er allemaal mee? Ik ga hier mn eerste echte cross rijden,en ik doe ook mee aan de oefencross.

Dit is echt een leuk onderschrift!


Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 16:50

Hoi,

Bedoel je soms de oefencross op 11 augustus? Dan kan ik zeggen dat ik ook mee doe Haha! Ik wil het nog één keer proberen met mooi weer proberen met Voice. Dan komt ie vast nog beter uit de verf. Vorig jaar was het zulk stinkmodder weer!

Groetjes,
Judith

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 22:21

jeps,die bedoel ik! Vorig jaar was idd niet zo'n succes,van wie had je toen les? Ik zat in het groepje bij Rom Vermunt.

Dit is echt een leuk onderschrift!

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 05:57

Hoi,

He, ik had toen ook van Rom Vermunt les, maar ik zat in het groepje van 11.00 uur geloof ik. Ik heb zelf een pony (Welsh Cob), maar omdat ik 26 ben inmiddels, word ik altijd ingedeeld bij de paarden. Dus ik vermoed dat we niet bij elkaar zaten.

Groetjes,
Judith

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 20:47

Ik ga op 11 augustus heen en dan is gertruud er in ieder geval niet *LOL* (heb ik vanmiddag al gehoord). 25 augustus rijd ik daar ook mijn eerste officiëlle cross Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Jet

Berichten: 11942
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:29

Ik ga 10 augustus heen, met Marlou, maar ik rijd haar niet zelf, een stalgenoot heeft nu een keer of wat met haar gesprongen, crosst zelf op M-niveau en zal Lou 10 augustus rijden. Natuurlijk ga ik mee om te helpen en te kijken, daar leer ik zelf ook weer veel van.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 23:19

eind augustus rij ik daar ook met 2 paarden, hopelijk 1 in het L en 1 in het M

Haha!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 10:28

Ik moet dus morgen om 11 uur rijden en ik heb les van een meisje uit Friesland,ik kende haar niet,maar ik heb er wel onwijs zin in!

Dit is echt een leuk onderschrift!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 20:51

van wie heb je les Gertruud Verward Ik heb in het programma geen fries gezien *LOL* (ook het programma voor zaterdag niet nu ik erover nadenk *LOL* ) Ik rijd bij Jacob den engelsen om 9.00 en mijn zusje bij Sanne *LOL* Wel leuk op zich, maar ik had ook wel bij Janneke willen rijden Haha! Die heeft mij met mijn vorige pony heel goed geholpen(heeft met de oefencross eerst mijn pony gereden omdat ik er echt niet aan moest denken en daarna durfde ik zelf ook Party!! )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 22:42

hmm,ik heb haar naam wel gehoord,toen herkende ik haar dus niet en toen zeiden ze dat ze uit friesland kwam,maar ik kom dus ook morgenochtend,ik hoef alleen pas om 11 uur te rijden,dus kan nog wat langer slapen,gelukkig!

Dit is echt een leuk onderschrift!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 20:09

Dennis en ik hebben gister al geoefend! Knipoog
Ik zou wel willen, heb er helaas het paardje niet voor. Wel leuk dat de hindernissen weer opgebouwd worden. Die van ong 50 cm springt Dennis nog maar het moet helaas niet hoger worden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 21:58

De mijne was een drama vandaag...slootjes heb ik maar overgeslagen. het lukte 1 keer achteruit, maar daar trapte hij ook geen tweede keer in Huilen *LOL* Hij begon zo ontzettend te steigeren en te klauwen voor die slootjes dat het echt gevaarlijk werd(heb ook iemand geraakt te paard, maar dat is gelukkig goed afgelopen...) Heb de tweede ook nog geprobeerd, maar daar kwam ik niet eens bij in de buurt....

Verder ging hij wel super *LOL* Heb die betonnen buis gesprongen(niet slecht voor een B-paard Haha! ) en de hoge afsprong bij het water genomen en ook vanuit de waterbak er weer op Party!! Dat durfde ik nooit *LOL*
De waterbak vindt hij trouwens wel altijd heel tof, raar paard *LOL* Daar trekt hij heel erg op aan en zo'n dom slootje doet hij echt niet Verward
maar deze week lekker oefenen in Ermelo *LOL* }>

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 22:20

heej hebben jullie foto's van je paard?
ik was er vandaag (11e) ben wel benieuwd wie ik gezien heb eigenlijk
ik liep er rond in een blauwe trui (zie mijn profiel daar staat een foto in (zo liep ik er ong bij ) blauwe trui met spijkerbroek)
's middags nog met 3 koters rondgelopen
dus wie o wie heb ik gezien?

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:54

ikke heb je ook nog een paar keer voorbij zien lopen heleen, zag je mij ook nog?

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:08

zaterdag mogen we he!!!

Ik start er 1 in het L, en 1 in het M paarden.. zie jullie daar!

Haha!

Goldie

Berichten: 10438
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:16

jah ik ben er ook zaterdag, ik start L
En er staan van Goldie ergens fotos die flair heeft gemaakt maar Goldie is makkelijk te herkennen zoek een gele pony en je ziet Goldie

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 22:01

Kun je die tijden ook van internet afhalen?Zou je dan ff een link neer kunnen zetten?

Dit is echt een leuk onderschrift!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 21:18

Je kunt een boekje krijgen bij de ingang voor het crosslopen, maar volgens mij moet je vlak voor of na mij en ik moet 9.40 dressuren en tegen twaalf uur springen en crossen Haha!

Merel heeft vandaag ook al de cross gelopen, ik zat bij haar moeder op mijn vriendin te wachten.

Succes morgen iedereen!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 21:39

haha, idd!
Heel veel plezier morgen iedereen!

Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 19:32

Het was een leuke wedstrijd!

Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clairtje_Sun, Excalibur, IASCrawler, Ilsevdhoek, Zinzi_jewel en 11 bezoekers