Goede dag ik heb ook al getemt maar krijg geen reactie.
Ik heb een topic geopend waar ik in de hoofdpost wat kleine dingen wil aanpassen zodat dit makkelijker te lezen word. Echter krijg de melding dat ik die niet kan aanpassen.
Zouden jullie dit op 1 of andere manier kunnen vrijgeven?
Je kan je post tot een uur na plaatsen wijzigen, daarna kan het niet meer. Wanneer heb je getemd? Als het al een paar dagen geleden is kan het zijn dat je een reactie op je tem hebt, kijk daarvoor bij Gebruikers Paneel (rechts bovenin), Tip een Mod, en dan open en gesloten meldingen.
Hij gaf die melding toen nog na een 45 min na opening. en daarna lukte het helemaal niet meer... Ik heb een mod al getemt maar hoop dmv deze post dat ze het iets sneller kunnen oppakken.
Zou nu aub het aangepast kunnen worden ik wacht nu al een paar dagen en heb begrip voor de situatie maar het word nu wel tijd dat er een mod in actie gaat springen.
Gem
Geplaatst: 24-07-12 20:52
Skysari: zet even een TeM in je eigen openingspost (op het rode uitroepteken drukken) en leg daar uit wat je aangepast wil hebben. De mods die hier lezen weten niet om welk topic het gaat.
skysari
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-12 21:13
Gem Het gaat om [LZP] Gewoon even helemaal klaar met die Narcist! Het rare is dat ik die post 4 dagen geleden getemt heb en eergisteren nog gekeken toen stond deze tem nog open en nu niet meer maar niks aangepast... raar in iedergeval. Moet ik nu alsnog opnieuw temmen ?
KICK naar boven... nog steeds niet aangepast. heb net nogmaals getemt. Ik ben dit over het algemeen niet bekend met bokt dat dingen zo moeizaam gaan. Mocht er een Mod zo vriendelijk willen zijn dit op te pakken? bedankt.
Wellicht dat het wat langer duurt omdat het vakantie tijd is en de mods dus ook het werk van afwezige collega's moeten doen? En aangezien dit niet echt spoed is.....