Formule1 forum over paarden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Formule1 forum over paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 18:00





jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:10

Weinig kennis? Valt wel mee denk ik.
Ik vind het wel relatief zoals hun erover praten.
Ze hebben nog gelijk ook.Paard op de stoep naast een fietspad
is soms hééél gevaarlijk.En tja,de verzekering keert toch alles uit Frusty

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:41

Ik vind juist dat er heel goed antwoorden tussen staan. Nu horen we het nl ook eens van de andere kant. Okee, er staan ook echt vreemde dingen tussen, maar daar kijk ik gewoon langs heen. Er staan zeker goede dingen tussen!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:55

ik weet niet veel van paarden af maar dat daar lijkt me wel een beetje logisch maar natuurlijk zoals joleen al zei, er staan vreemde dingen tussen, maar daar kijk ik gewoon niet naar Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 19:04

Ben het toch met de meeste meningen niet eens. Feenkenner (?) heeft een leuke opsomming gemaakt van andere weggebruikers die we kunnen missen als kiespijn. Ik zie idd liever een paard moeilijk doen op straat dan een scooter met een vaartje van 80-90 km p u aan me voorbij razen.

En helaas ontkom je in de meeste gevallen niet aan stukken asfalt als je een buitenrit wilt maken. Voor je een ruiterpad vind moet je vaak eerst heel wat kilometers afleggen. Op de weg rijden is beter dan op de stoep, maar helaas houden de meeste automobilisten geen rekening met jou en je paard, en zal je iets moeten. Ik zou kiezen voor een fietspad indien aanwezig. Zoniet ga ik ook liever op de stoep.

זכור

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 20:11

mijn broer zit daar ook op dat forum, weet alleen niet hoe die heet Boos!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 20:19

wat ze daar alleen niet doorhebben is dat paarden om verkeersmak te moeten worden toch echt ervaringen moeten opdoen in het verkeer. Dus moeten ze het verkeer in enja dan krijg je wel eens problemen maar hoe leert je paard het anders?? Als ie alleen maar in de manege en in t bos mag lopen en niet op de openbare weg zoals daar gesteld wordt?? Lijkt mij erg moeilijk.
gelukkig staan er ook wel goede dingen tussen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 20:47

Ja klopt halverwege slaat de mening echt om, ongeveer na het stuk van die feenkenner.
Een aantal echt akelige uitspraken, zoals die blijkbaar hier gebande peehcaso..



Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 22:00

Ik heb er ook maar wat neergezet, horen zij het ook eens van een andere kant.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 22:06

...ik ben ook nog niet klaar met ze.

Amor Vincit Omnia

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:51

En het mooiste is, dat ze nu met elkaar lopen te bakkeleien Haha! !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 00:28

Ik vind dit wel grappig Lachen ! Heb alleen niet kunnen vinden waar ik me aan kan melden Verward !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 00:44

Hier kan je je registreren: http://forum.formule1.nl/cgi-bin/Ultima ... tion=intro . Lachen

Let op: vanwege problemen in het verleden is het niet langer mogelijk te registreren met een (gratis) internet-gebasseerd e-mail adres, zoals bijvoorbeeld wordt verstrekt door hotmail.com, yahoo.com of email.com. Bij registratie dient het door uw internet provider verstrekte e-mail adres te worden opgegeven.

jammer heel jammer kan me dus niet registreren Boos!

Keez
Berichten: 3
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 01:59

Citaat:
Ja klopt halverwege slaat de mening echt om, ongeveer na het stuk van die feenkenner.
Een aantal echt akelige uitspraken, zoals die blijkbaar hier gebande peehcaso..


Welke akelige uitspraken doet PeehCasso dan? Sterker nog, ik ben PeehCasso. Ik ben inderdaad geband hier, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waarom..

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:34

Ik ook niet. Je hebt niemand persoonlijk aangevallen.
Maar je bent er nu weer Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:53

Ik vind het wel grappig, zo'n omgekeerde wereld: Kijk, paarden waren er eenmaal eerst en daarom moeten we die dus maar snel gaan opruimen. Redelijke onzin. Verder staan er wel een aantal nuttige zaken in, maar goed, een auto is zeker zeker ook een gevaarlijk moordwapen in verkeerde handen.

Overigens: voor de vervuiling-denkers onder ons: In Londen waren ze heel blij met de auto, omdat ze veel schoner waren dan de paarden. Natuurlijk dacht er niemand bij na wat langdurig blootstellen aan uitlaatgassen doet Cool

Trouwens, in Finland zijn ze dus echt helemaal gestoord van F1. Heb ook eens leuke discussies gehad over Olympische sporten. Daarbij zeiden Finnen dat paardrijden eigenlijk geen sport is, omdat het paard alles zou doen... heb ik ze eerst flink in de hoek gezet en daarna gevraagd hoe het zou komen dat F1 geen olympische sport is??

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:08

Joost, vanwege 100 en x rondjes van hetzelfde met als enig doel 'wie er het eerste is'??

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:09

Misschien is het een idee die F1-ers op het circuit van Zandvoort te laten rijden totdat ze bewezen hebben hun auto onder ALLE omstandigheden onder controle hebben.Wordt het eindelijk lekker rustig op de weg *LOL* !

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:11

dat is echte kunst, joost. (ahum).

Amor Vincit Omnia

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:20

Och, ik moet zeggen dat er best zinnige reacties tussen staan. Het is alleen jammer dat ze het niet voor elkaar krijgen om te beseffen dat er toch echt ook wel paarden zijn die wel vertrouwen hebben in hun berijder en er niet zomaar vandoor zwiepen.
Ook beseffen ze blijkbaar niet dat ruiters alleen op ruiterpaden en op de weg mogen rijden (mag de berm eigenlijk wel?)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:01

sommige dingen waren ook best zinnig. het ging mij alleen om het gebrek aan respect voor paarden en de kortzichtigheid.

Amor Vincit Omnia

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-02 12:27

hey superpepeijn toevallig dat jijd daaar ook lid bent, mijn vader had perongeluk onder mijn naam deze berichtjes geplaatst( niej dat ik dat er vind hoor!)
maar ik vind dit wel leuk en toevallig!



tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 12:43

Citaat:
Berijders (m/v) van paarden op de openbare weg dienen in het bezit te zijn van een paardenrijbewijs. Dit rijbewijs hoeft natuurlijk niet zo duur te zijn als een autorijbewijs, zolang het maar instaat voor de vaardigheden van de ruiter.

voor de kar heb je al een koetsiersbewijs en om op de weg temogen rijden moet je toch b niveau heben gehaalt naja om verzekert tezijn

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl


tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 12:44

BMW FW22
Member posted 18-08-2002 20:53
--------------------------------------------------------------------------------

paarden zijn echt lelijk

IP: Logged
------------------> zal zelf ook niet een van de knapste zijn
Lachen

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 12:44

To view the logged IP number for this post, identify yourself below.
mazzelaar

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Apple, Facebook, fleurtjeuh, Flying_Angel, GrapeshotBot, LWDaisy, Molly1230, Oudje, Schrompeltje, Selina, SemrushBot, singa, soeboenoe, Urona447, Vaiqua en 161 bezoekers