Hebben jullie dat ook vaak?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Hebben jullie dat ook vaak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 10:46

Dan heb ik helemaal niet fijn gereden, en dan ben ik eigenlijk de rest van de dag niet meer vrolijk Boos! . En dan heb ik heerlijk gereden en dan kan m'n dag niet meer stuk Haha! .
Best wel apart eigenlijk. Want ik rij best wel veel en dan verandert elke keer weer mijn bui. Mijn instructeur wordt er gek van Haha!
Hoezo bepalen paarden mijn leven Haha!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:31

haha, HELEMAAL!
als een wedstrijd niet goed gaat, heb ik zelfs niet eens zin om uit te gaan, ben ik echt sjagie
ook met trainen, als t niet goed gaat ben ik niet te genieten
heel erg

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:37

ja, dat ken ik Haha!
Mijn ouders weten ook precies hoe het is gegaan op de manier waarop ik binnenkom en hallo tegen hun zeg Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:38

Mijn vader zag vroeger aan mijn kop als ik van de manege thuiskwam of ik eraf gevallen was of niet haha (ik zocht altijd de 'lastige' figuren uit).

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:44

haha war herken ik dit verhaal nou van? ja je hebt gelijk...Ik heb er ook last van hoor Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 11:48

Vroeger had ik dat wel al tijd...tegenwoordig niet meer. Als het een keer niet ging, tsja...so be it Haha! Maar moet wel zeggen dat ik extra vrolijk ben als het wel erg goed is gegaan! *LOL*

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 12:19

Gelukkig, ik ben niet de enige Haha! !

Ja, dat is helemaal erg. Dan zien m’n ouders of vrienden al aan me hoe het met de paarden gaat Haha!

Ach, laten we het maar houden op een goed gevoel voor ambitie
Knipoog

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23432
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 12:37

Als het met Polly niet lekker wil (langeteugelen/fietsen) donder ik haar weer op het land en kom 's avonds terug, meestal gaat het dan een heel stuk beter.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 13:17

Hahaha ja dat ken ik helemaal Haha!
Erg is dat eigenlijk he...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 21:11

Nou,zo te zien ben je dus niet de enige die er last van heeft!
Ik heb het meestal ook hoor.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 21:50

um ja ik ga met je mee !
als mijn paard dus strond vervelend is heb ik een slechte dag zo niet toppie Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:04

heel herkenbaar!ik word echt sjacherijnig als het rijden niet lekker ging.en als er dingen gebeurden die niet lekker verliepen met rijden dan zit ik daar de hele dag over te peinzen en ben ik de hele dag van mijn stuk ervan.en als het rijden lekker ging dan gaat mijn hele dag lekker!echt heel herkenbaar dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:14

Ik herken het wel hoor maar ik heb dat toch grotendeel los kunnen laten. Wanneer je rijdt zijn er altijd dingen die goed gingen en ook dingen die niet goed gingen. Ik probeer me altijd te concentreren op de dingen die juist wel goed gingen. En wanneer iets niet goed ging probeer ik te achterhalen waarom dat niet goed ging.
Gisteren liep mijn paard niet zo super, hij was een beetje nukkig. Achteraf bleek dat hij het die ochtend erg koud had gehad, dat vertelde de stalknecht me. Aangezien Lois erg gevoelig is voor kou was dat een logische verklaring. En ik as weer blijd at ik de oorzaak ontdekt heb!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:17

jaaa dat herken ik zeker weten!!
de 1ne keer gaat het absoluut SUPER en de andere keer denk je waar zijn we nou helemaal mee bezig... en echt de rest van de dag denk je er steeds nog aan!

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 10:52

Op zich kan ik het meestal ook wel relativeren hoor Knipoog . En wat Jippie zegt, vaak zoek ik ook naar de oorzaak en dat ligt toch meestal bij jezelf. Als ik wat minder goed in mijn vel zit, bijv. wat vermoeid, dan gaat het rijden ook minder.
Maar het is zeker beter als je vooral de goede punten onthoudt Haha! !

Wel grappig dat het dus voor meerdere mensen herkenbaar is Haha! ..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Re: Hebben jullie dat ook vaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:54

Appie schreef:
Dan heb ik helemaal niet fijn gereden, en dan ben ik eigenlijk de rest van de dag niet meer vrolijk Boos! . En dan heb ik heerlijk gereden en dan kan m'n dag niet meer stuk Haha! .
Best wel apart eigenlijk. Want ik rij best wel veel en dan verandert elke keer weer mijn bui. Mijn instructeur wordt er gek van Haha!
Hoezo bepalen paarden mijn leven Haha!


Nou ik heb dus precies hetzelfde! Ik kan de hele dag lopen piekeren als ze niet goed gingen! En als ze goed gingen ben ik de hele dag vrolijk! *LOL*