M'n zus in de regen op 'ponykamp'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

M'n zus in de regen op 'ponykamp'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-02 11:24

Haha!
Via de rijvereniging in Assen was mijn zus gevraagd om met een heel stel op kamp te gaan, vandaag weg en zondag terug.
De derde 'vakantie' van Pliva en mijn zus samen. Ze zijn al eens eerder samen naar Belgiƫ geweest om een show te geven en naar Scheveningen voor een show. Maar ging het vooral om het samen buitenrijden. Dat was even slikken Scheve mond
Vanmorgen vroeg zijn we naar stal gegaan om wat laatste spullen te pakken en Pliva op te halen. Op stal aangekomen waren we al helemaal doorweekt en mijn zus had nog een rit van 4 a 5 uur in het vooruitzicht Verdrietig Waterdichte Cool regenjas geleend op stal en Pliva klaarmaken. Met regendek op en bepakt met tassen en spullen gingen ze op pad, naar een stal een stuk verderop vanwaar ze zouden vertrekken. Pliva had er wel zin in, voelde al dat er iets aparts ging gebeuren. Daar aangekomen stonden nog zo'n 10 Lipizzaners en een stuk of wat andere paarden klaar voor vertrek, Pliva was helemaal druk en zenuwachtig en ze gingen gelijk weg. Iedereen reed heel relaxt en Pliva danste er achteraan Schijnheilig Zag er erg grappig uit van een paar honderd meter afstand voordat ze het natte bos in gingen. Ze rijden naar een kampeeraccomodatie hier in Drenthe.
Morgen gaan ze weer een rit maken en dan 's avonds een BBQ waar ik ook heenga. Ben benieuwd hoe het rijden gaat want Pliva is altijd zo gek als een deur met zoveel paarden op buitenrit. Ze gaan gelukkig veel stappen en na een paar uur zal ze ook wel wat rustiger zijn }>
Dussssss, mijn zus op 'ponykamp' *LOL* *LOL* *LOL*