kosten trailerrijbewijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

kosten trailerrijbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 17:26

hoi. wat kost het ongeveer om je trailerrijbewijs te halen en waar kan ik dat doen in omgeving oirschot eindhoven tilburg?

groetjes [naam]


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 18:16

Examen aanvraag bij het CBR kost iets van 180 euro. En ik betaal 86 euro voor een les van 2 uur. Volgens meneer de instructeur heb ik 3 van die lessen nodig en dan nog een uurtje voor m'n examen plus de huur van de auto tijdens het examen. Dus ik ben iets meer dan 500 euro kwijt. De meeste zitten zo rond die prijs. Aan adressen in die buurt kan ik je niet helpen, pak de gouden gids eens.

Nulla tenaci invia est via

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 20:19

Ik heb voor een complete cursus (8 lessen van een uur en een examen) iets van 975 gulden betaald. Dat was 2 jaar geleden. Ik heb mijn rijbewijs bij van den Broek uit Rosmalen gehaald. Je moet er rekening mee houden dat ze je niet, net als bij het autorijbewijs, op komen halen, je zal naar de rijschool toe moeten rijden. Ik weet niet of Den Bosch voor jou haalbaar is? Ik ben in ieder geval in 1x geslaagd!

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 20:56

rond de 500 euro dat had ik ongeveer wel verwacht. het liefste wil ik ook zo'n 1 daagse cursus doen.

thuis oefenen raden jullie dat aan?

groetjes [naam]


rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 21:10

zn 1 daagse curcus is geloof ik 409 euro alsk goed onthoude heb.

Brabantse Fries ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers