het gaat al beter!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

het gaat al beter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 21:23

na pasgeleden nog heel veel gesteigerd te hebben gaat het nu weer wat beter.
vandaag ging ik heb 'regenjas' proof maken en het ging heel goed, in het begin nog wat eng en laterna bijna helemaal niet meer.
alleen met de jas over z'n hoofd vond hij nog wel wat eng(niet zo gek ook).
hij ging hinneken toen ik de jas over z'n rug legde Haha!
hij liep goed achter me aan, was super braaf vandaag en happen doet ie ook al een stuk minder.

toen ik klaar was, halstertouw eraf ging hij draven en ik ga hem een beetje opjagen, gaat hij super door de wei showen en rennen!!
helaas geen fototoestel bij me..
daarna nog even door de wei gelopen en gedraaft deed hij ook super.
terwijl ik hem eerst in draf constant moest 'aansporen' doet hij het nu precies zo snel als ik wil.

het gaat dus sinds een paar dagen langzaam maar zeker de goede kant weer op met ons, gelukkig...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 21:48

ging idd beter vandaag, haha toen ik op expensive zat, en die kleine ondeugd weer zo maf zat te doen en zo verwaand in de wei Clown Tong uitsteken
echt tof joh zo die staart in de lucht en alles he!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 21:50

haha idd.
echt zo die neus is de lucht van hier ben ik, die kakker Tong uitsteken
en soms ff stoer een sprintje trekken.. die meent zich echt wat Tong uitsteken

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 21:51

Fijn dat het weer zo goed gaat! Pas is aftoe wel een stouterd he? Schijnheilig Ben benieuwd als je je foto toestel weer eens meeneeemt... Is ie ook al verkeersmak? Van die regenjas is wel ok zeg, dat had ie een paar maandengeleden niet gedaan denk ik... Lachen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 21:58

af en toe? haha wel vaak hoor Knipoog
ik neem mn toestel best vaak mee maar plaatst maar niet teveel meer anders worden jullie zeker gek van dat rare beest Tong uitsteken
hij is al half verkeersmak, ik ga dan gewoon wandelen en soms kan ik alleen maar op de weg, dus auto;s komen vaak erg dichtbij.
soms schrikt ie en soms niet, maar meestal niet meer eigenlijk, alleen van fietsers Haha!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 22:19

Wel een goeie vooruitgang zeg, als die regenjas proof is geworden!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 23:42

Kijken je uit met die jas over zijn hoofd?Ik heb daar eens een ongeluk mee zien gebeuren doordat het paard zich lostrok en met de jas over zijn hoofd over het terrein ging rennen.Hij liep tegen een auto en is maandenlang kreupel geweest.Het is nog goed afgelopen en had nog veel erger kunnen zijn.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 23:56

Gewoon volhouden!! Als jullie veel vertrouwen in elaar hebben komt het helemaal goed. Heb precies hetzelfde meegemaakt met Pink. Nogsteeds hebben we wel eens een dip maar mijn respecteerd me nu en dat vind ik erg belangrijk!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 23:57

Pinky_girl schreef:
Nogsteeds hebben we wel eens een dip maar mijn respecteerd me nu en dat vind ik erg belangrijk!


Ja precies, en dat deed Passion vlak na de vakantie niet meer, nu begint het weer te komen.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-02 23:58

FlairS schreef:
Kijken je uit met die jas over zijn hoofd?Ik heb daar eens een ongeluk mee zien gebeuren doordat het paard zich lostrok en met de jas over zijn hoofd over het terrein ging rennen.Hij liep tegen een auto en is maandenlang kreupel geweest.Het is nog goed afgelopen en had nog veel erger kunnen zijn.



ik was met hem in de wei, dus hij kon geen kant uit en ik heb het er zo over gedaan zodat hij niet kon blijven hangen, dat als hij in paniek raakt ik het er snal af kan halen. ook had ik hem vast

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 22:20

Oh gelukkig!