Slobber

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Slobber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 20:22

In de herfst en winter voer ik Imker altijd slobber. Nu heb ik vandaag weer een zak binnen gekregen, maar ik vraag me af of ik daar nu al weer mee moet beginnen?

Imker is al wel weer aan het ruien, ik zit een beetje te twijfelen of ik nu al weer slobber moet gaan geven om hem snel door de rui te helpen, of dat ik nog een maandje moet wachten.

Wanneer beginnen jullie weer met de slobber?

Toos paardloos


Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 20:29

Ik geef niet in een bepaald seizoen wel, en in de andere niet. Soms, op koude dagen, of als ze wat minder in d´r vel zit. Als ze een grote inspanning heeft geleverd, of gewoon voor de lekkerheid.

Om hem door het verharen heen te helpen zou je het kunnen doen, of je kookt simpel wat lijnzaad..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 20:32

Het is slobber van Pavo met extra Linol en lijnzaad en ik doe er altijd extra lijnzaad bij. Zit me alleen af te vragen wanneer weer te beginnen en de hoeveelheid.

Toos paardloos

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 23:57

Als je zegt dat je het altijd in de herfst/winter geeft, kan je misschien nog even wachten??! Of als leidraad nemen: Als je dekens gaat gebruiken, dan ook slobber gaan voeren??!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 5 bezoekers