Time out!! Voorlopige lijst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Time out!! Voorlopige lijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 13:37

Hoi, dit zijn de voorlopige mensen die meegaan:
Gribaldifan
suzanne f
merylinn
wouter

Wie nog meer?
-----------------------------------------------------------------------------




Hoihoi

Hoe issie?
Hier prima!
Het leek me leuk om eens te meeten in time out!
Ik heb al vaker gemeet met bokkers daar, namelijk met suzanne F merylinn, wouter en desenco. Naar mijn mening was dat erg gezellig en zeker de moeite waard om het nog eens over te doen.
Misschien zijn er dit keer nog meerder bokkers die ook naar gemert willen komen (het grootste uitgaanscentrum van nederland)
Super gesellie,

Als het jou wat lijkt hoor ik het wel dan spreken we een datum af!

groetjes jeannette
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 22-08-02 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 15:59

Het is zeker tof daar zeg! vooral als je gaat eten in dat shoarma tentje beneden mjammie!! haha. Jammer dat ik geen eigen vervoer heb anders was ik zeker wel gekomen. Nog veel plezier als jullie gaan!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 17:05

Misschien wel, als ik vervoer heb en er een aantal mensen gaan die ik ken lijkt het me wel cool Lachen

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 18:50

Sypheron schreef:
Misschien wel, als ik vervoer heb en er een aantal mensen gaan die ik ken lijkt het me wel cool Lachen


Dan moet je mensen meenemen die erg gesellie zijn Knipoog!!
Dan wordt het vast een topavond!
groetjes jeannette

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 21:41

Ik wil ook wel mee , lekker stappen!
Ik ga nu eerst lekker 2 weekjes op vakantie! Maar als ik terugkom gaan we lekker feesten! Mensen die in apeldoorn wonen of op de route van apeldoorn naar Gemert wonen mogen meerijden , ik bob wel!
Een voorwaarde degene die kotsen in de auto gaan terug lopen!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 00:33

zoals je broertje syp!! HAHAHAHAH . Time out RULLEZZ. tIME OUT IS GEWOON 1 VETTE PARTY

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 10:06

Haha! goed id Tong uitsteken Time (F)out ligt nog geen km van m'n huis Tong uitsteken dus kan wel Knipoog

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 11:06

Jaaaaaa!! Jes, dan wil ik met jou meerijden hoor!! Party!! Party!! Party!! Lijkt me wel gezellig zo'n avond! Als ik mag, ga ik zeker mee. Wat is de leeftijdsgrens daar eigelijk? 18 zeker? Mmm, dan wordt het wat lastiger!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 11:16

Het is vanaf 16 jaar!
Ze controleren op zich wel goed maar ben er als 15 jarige ook al altijd ingekund. Dus daar hoef je je niet zo'n zorgen over te maken!
groetjes jeannette

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 16:36

Ow, das helemaal mooi dan! Als ik mag ga ik zeker mee hoor! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 23:39

Toch altijd opletten misschien hou ik je wel tegen want ik val daar regelmatig in en dan sta ik bij de poortjes te controleren, maar als je weet op welke datum je gaat en ik moet werken dan zal ik misschien wel over mijn hart strijken.

Goede raad is zeldzaam; dankbaarheid ervoor nog zeldzamer.
Ikaris B+24 L+2

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 11:13

astrid schreef:
Toch altijd opletten misschien hou ik je wel tegen want ik val daar regelmatig in en dan sta ik bij de poortjes te controleren, maar als je weet op welke datum je gaat en ik moet werken dan zal ik misschien wel over mijn hart strijken.
Heey leuk joh
tja ik ben 18 dus ik hoef me geen zorgen te maken Knipoog ... Toch??
hahahahaha
groetjes jeannetteps: bokkers zijn een uitzondering op de regel!

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 12:35

Yep, ik ben ook wel van de partij hoor. Ik sleur Merilyn en Wouter wel mee, en dan maken we er wel een feestje van. Ik heb het altijd super naar mn zin in de Time Out!! Party!!

Pregini wilde ook nog wel mee dus die zal ik ook eens optrommelen.Leuk zo'n Boktavondje/nachtje!!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 13:38

Trommel....trommel.......here I come!!

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 17:44

GribaldiFAN schreef:
Het is vanaf 16 jaar!
Ze controleren op zich wel goed maar ben er als 15 jarige ook al altijd ingekund. Dus daar hoef je je niet zo'n zorgen over te maken!
groetjes jeannette


nie van uit gaan dat je dan binnenkomt hoor. Vriend van me (spreek ik over 3 jaar trug) kwam er niet in op 15. En zodra ze twijfelen moet je gaan legitimeren en dat mag de 1e x GEEN (vervalste Haha! ) kopie zijn.
Moet een echte ID of whatever zijn, dan mag je 'n kopie meenemen en die laten bestempelen, waardoor die wel geldig is.

Het zal waarschijnlijk geen moeite zijn om binnen te komen, maar zorg voor een eventueel 'plan B' . Dat je ouder( s ) ff w88 tot je binnen bent ofzo door ze dan te bellen. Scheelt een hoop tranen Pling

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-02 21:45

Plau"]
[quote="GribaldiFAN schreef:
Het is vanaf 16 jaar!
Ze controleren op zich wel goed maar ben er als 15 jarige ook al altijd ingekund. Dus daar hoef je je niet zo'n zorgen over te maken!
groetjes jeannette


nie van uit gaan dat je dan binnenkomt hoor. Vriend van me (spreek ik over 3 jaar trug) kwam er niet in op 15. En zodra ze twijfelen moet je gaan legitimeren en dat mag de 1e x GEEN (vervalste Haha! ) kopie zijn.
Moet een echte ID of whatever zijn, dan mag je 'n kopie meenemen en die laten bestempelen, waardoor die wel geldig is.

Het zal waarschijnlijk geen moeite zijn om binnen te komen, maar zorg voor een eventueel 'plan B' . Dat je ouder( s ) ff w88 tot je binnen bent ofzo door ze dan te bellen. Scheelt een hoop tranen Pling
[/quote]
Tja is ook wel hoor!
ik moedig het ook niet aan hoor!
maare tja ik was bijna 16 en met mijn broer dus kon ik er niet in dan reden we gewoon terug!!
Maar als je 16 bent is het geen probleem~!
groetjes jeannette

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 13:22

Tsja a.s. zaterdag zijn suus en ik weer vand e partij. Of Wouter meegaat weet ik niet Haha!

Groetjes Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 13:23

Merilyn schreef:
Of Wouter meegaat weet ik niet Haha!


waarom niet?? al die mooie vrouwen en dan moet ik zeker thuisblijven??

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 14:10

Als je met een hele groep gaat van rond de 18 zo'n beetje, en jijzelf bent jonger kom je er ook in, je bent dan met een hele groep. Dat is meestal wel zo.
Als ik wat ouder was geweest had ik ook graag meegegaan...

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:44

Je hoeft maar 16 te zijn hoor!!!!!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 19:29

Ja idd t is vanaf 16, en met 15 kom je er ook in!! Een vriendin van mij kwam zelfs met gemak de time out binnen, terwijl ze 14 is!!!
Ze zijn daar helemaal niet streng.. Nouja soms wel. Want ik ken ook iemand en die was 16 (geen ID bij) en die kwam er neit in. Haha! Haha maarja zij lijkt ook wel heel jong..

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 11:41

Heey
Ik ben gestopt met de introductieweek was gewoon een vette ontgroening Tja arme wjerdo zit er nog Boos!
Ik was al nummer 16 die ging! Maar zaterdag is het dan gewoon naar time out!!!!!!!
Groetjes jeannette

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 12:34

Nou al gaan jullie nou volgend jaar nog een x, rond februari, dan ben ik 15 en dan probeer ik het ook gewoon Haha! Heb gelukkig geen babyface ofzo...Tong uitsteken

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 00:15

bovenaan staan dus de mensen die meegaan, wil je ook mee zet dat effe hieronder neer!!
dan kunnen we ergens afspreken!
groetjes jeannette


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 16:44

Als je zegt wanneer?? Kan ik kijken of ik dan geld heb ben namelijk heel erg arm!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 55 bezoekers