Sommige mensen denken echt alles te weten :S

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-01 18:11

Pfff. soms word je toch moe van al die mensen die het beter denken te weten he.
dan loop ik lekker te wandelen met dribbel, komt er een of ander mens op de fiets langs die zeurt: Loop toch niet zo aan dat beest te trekken joh. daar ken ik toch zoooo kwaad om worden. (en dat word ik dan dus ook) Vooral omdat ik niet liep te trekken!!! Boos!
Als je pony er van door gaat, hou je hem toch altijd een beetje kort, lijkt mij tenminste :S ik bedoel ik laat hem niet los als hij weer een poging waagt. Ik word zo gek van mensen die zich er dan mee bemoeien en dan zeker op zo'n toon!!! Boos! Boos!
Boos! Boos! Boos!
En dan nog van die kleine kindertjes die er achter gaan lopen als hij begint te stijgeren (hij zag een merrie Lachen ) en als je dan ze vriendelijk verzoekt om er niet achter te gaan staan ze toch blijven staan. Ohw kword dat gewoon heel Boos! van!!
T is niet zo dat ik niet naar iemand anders mening luister, doe ik altijd wel.
Hebben jullie dat nou nooit dat iemand het weer is beter denk te weten? o ik maak me er nog kwaad om. Als het nou nog waar was :S

Boos! Boos! Boos! Boos!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 18:18

he, ik snap wat je bedoelt. ik heb het zelf ook met een aantal mensen. de zus van de boer waar ik mijn pony heb staan en ik rij hun dekhengst en wat merries (vd boer) die bemoeit zich ook overal mee. volgens haar rij ik de hengst niet goed enz enz. maar zelf stapt ze er niet op. ik word daar ook zoooo Frusty Boos! Gaaaap van. maar ja nadat ik vorig jaar knallende ruzie met haar heb gehad, heb ik nu zoiets van ach je zeurt maar een end raak. ik luister, zeg ja en amen en vervolgens doe ik lekker wat ik zelf wil. net zoals met mijn moeder, die denkt ook heel wat te weten over paarden (dus not).
maar ach, meer als Gaaaap kan ik er niet echt meer van worden *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 18:20

Jep, heeeeel erg irritant. Bij mij in de buurt is ook zo'n meisje. Ze kan heel aardig rijden, maar heeft geen benul wat ze doet. Ze wilde een western-spin maken met haar paard. En trok dus maar heel hard aan de linkerteugel zodat het paard in een rondje getrokken word. Dit is maar weer een voorbeeld uit velen. Bezweet paard zo in de wei gooien. Over de straat galoperen etc etc.

Zeg ik er wat van, dan weet ze het beter. Altijd een weerwoord. Ik word er gek van, dus ik zeg niets meer. Dat doet de eigenaar van diepaarden maar. Hopen dat ie dat doet voordat ze ziek zijn!

Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 19:02

Op mijn vorige stal liepen ook altijd van die vervelende kindjes rond. Ze vroegen altijd dingen zoals "hoe heet hij", wel duizend keer. Tot we er genoeg van hadden en zeiden dat ze fietsje en autopetje heette. Sindsdien gaan de paarden dus als fietsje en autopetje door het leven.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 19:06

of van die mensen die je zien rijden op een ijslander
`aaaggggrrrhh arm paard `
en `ga toch lekker een groter paard kopen``ken je wel dierenbuel`
Boos! Boos! ik weet wat je bedoeldt Lips are sealed

tja....

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 20:13

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:32 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 20:20

ik ken ze ook en maak het dagelijks mee. Even tot 100 tellen of nog verder als je daar behoefte aan hebt, en dan weer lekker verder gaan rijden

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:27

Die ken ik ook rijd ik op mn verzorgshet krijg ik allemaal opmerkingen wat zielig en llop ik met een shet die kreupel is vinden ze dat ik op hem moet gaan rijden...

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:36

mensen die het beter weten vind je overal heel irritant, of mensen die zich aso gedragen(op het strand komt er een groep in rengalop voorbijgedaverd, mn vorige pony gaf er niet om maar mn ruin slaat gelijk op tilt, het is nog verboden ook ) mensen die hun eigen paard in het kader van ik weet het beter mishandelen zijn het ergst, daar kan je niks aan doen, als ze het tegen mij hebben en ik weet dat ik gelijk heb hou ik het ook op ja nee, en amen om vervolgens gewoon verder te gaan.
ach, soms zijn er ook aardige mensen, zo werd ik eens door een moeder aangehouden die haar zoontje naast mij en mn pony op de foto wilde hebben, nadat ze er een par gemaakt had kwam zij ernaast staan en nam het zoontje een paar foto's van ons, ze gedroegen zich echt alsof ze nog nooit een pony hadden gezien, dat is me wel vaker gebeurt, of video opnames, ach, nu is mn pony tenminste "beroemd" bij sommige mensen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 21:45

Nog even een sterk maar wel waar verhaal: op mijn vorige manege was een mevrouw die een cursus had gevolgd om met dieren te kunnen praten in Amerika. Ze gaf er ook lezingen over in Nederland en is er zelf mee op tv geweest. Maar die mevrouw had dus ook een paard.......en die liet ze soms gewoon een paar dagen in zijn boks staan of in de winter had dat paard het koud (oud volbloedje met dun vachtje in buitenboks) en dan moesten wij haar vertellen dat ze gauw een deken moest om doen. Dat verstond ze dus niet vaan haar paard en maar wel volhouden dat ze met dieren kon praten.

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-01 23:23

Mijn paard lust mensen!!! Ga nooit voor mijn paard staan want ze loopt je finaal plat.
Een hooghartig gezicht opzetten, de andere kant opkijken en doorlopen wil ook wel helpen.
Mijn paard loopt ook in het bos los met mij mee, levert regelmatig comentaar op. Gewoon doorlopen, of stoppen als ze van voren komen, mijn paard stopt dan ook meteen, zijn ze gelijk stil.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, bente_sat, DDD3, desireeee_x, Exorcizamus, Hanjan, KaasSouffle_, LesleyAnne, nafkedemi, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 119 bezoekers