Paar daagies Boskoop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Paar daagies Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 21:02

Was maandag,dinsdag en woensdag(vandaag) in boskoop, was heel gezelli,bij mijn zussie. ben vandaag naar een oude vriendin van mij geweest waar ik zo'n beetje 10 jaar geleden veel mee speelde
en ik ben samen met haar naar Dyonne geweest (ook dyonne op bokt).Dyonne's paardjes Taran en Max gezien en haar honden en huis,nou Dyonne.. je woont prachtig! Party!! Ook was Dyonne's vriendin er;HaflingertjeMax op bokt oftewel Miranda.
Ik vond het heel gezellig hoor Dyonne, je moet ook maar es bij mij langs komen Knipoog !! Lachen

XX yentl

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:06

Hey, muts waarom zeg je dat niet ff? Had je omar kunnen meeten.
Ben je nog op de manege geweest?

:evaw:

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:09

leuk dat je haar weer eens zag!!(+dyonne). en ook leuk om max en taran eens in het echt te zien Haha!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 21:17

Sjimmy schreef:
Hey, muts waarom zeg je dat niet ff? Had je omar kunnen meeten.
Ben je nog op de manege geweest?


nee wou ik smorgens eigenlijk doen maar ik was weer in slaap gevallen Scheve mond naar moerkappelle op de fiets?unk Sigaar Scheve mond

ik ben idd een muts,kweet het Schijnheilig
de volgende keer zeg ik het ECHT,ok? zag trouwes je tekening van taran bij dyonne,mooi joh!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Danny

Berichten: 127
Geregistreerd: 11-01-02
Woonplaats: venlo, limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 21:17

oo leuk...

GR Danny

~Cheval~4ever~

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 10:27

Was wel leuk om je weer een keer te zien Yentl. Eigenlijk ook wel leuk om jou oude vriendin (wat mijn beste vriendin was) weer een keer te zien, want dat komt er ook nooit van.
Jammer dat je niet op de manege bent geweest, wat ik al wist, ik kom er nu eigenlijk ook nooit meer.
En misschien kom ik wel een keer naar Limburg, maar is wel ver weg hoor. En ik ken daar niemand, behalve jou.
Ze heeft zelfs nog even zonder zadel en hoofdstel op Taran gezeten. De eerste keer voor haar op een WelshCob!
Maar mocht het een keertje uitkomen en ik evt in de buurt komen, kom ik zeker bij Expensive kijken. Ik heb hem volgens mij ooit wel in het echt gezien, maar kan me dat slecht herineren. En als ik er toch ben wil ik Passion ook zien! Maar vind het nu een beetje te dure reis.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 13:00

het is ook een dure reis ja! de eerste keer op een welsh cob. hij zit echt fijn hoor dyonne. komt er idd anders nooit van. je moet maar een gil geven als je in de buurt dreigt te komen!! kan best dat je hem gezien hebt, bij de BGR misschien of op de hoogeveen in de wei?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 13:02

Zo ver is moerkapelle nou ook weer niet. Knipoog Ik ging altijd op de fiets naar de manege. hoogstens een half uur fietsen. Lachen

:evaw:

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 16:57

Had je ook wel ff bij mij langs kunnen komen, hahaha, Reeuwijk is niet zo ver. Enneh, de manege is gesloten voor manegemensen in de zomervakantie, dus zoveel is er dan niet aan. Alle manegepaarden staan in Moordrecht ergens in een weiland.
Maareh, komt Miranda ook nog wel eens op bokt of msn?
K spreek haar nooit meer, maar ze leeft dus nog wel Knipoog Haha! Lachen

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-02 19:55

Ik kom langs als de mogelijkheid er is. En ik denk dat ik Ex in de wei heb gezien.
Overigens reden Sjimmy, ik en Yentl op een andere manege als jou Tessa en die is niet gesloten nu, dus was nog wel gezellig geweest.
Echt jammer dat je niet langs de manege bent gereden, maar als je weer eens in Boskoop mocht komen kunnen we misschien wel afspreken om op de manege langs te gaan en gelijk Sjimmy en Omar op te zoeken.
Ik vond het leuk je nu weer een keer te zien, want is al een tijd terug.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-02 20:42

de volgende keer spreken we dat af ja,gezellig!! en idd tessa, wij reden op een andere manege.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Miiej, onpaard, Sanet en 66 bezoekers