Mystery-land Spaarnwoude

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Mystery-land Spaarnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 13:08

Gisteren was het festival Mysteryland in Spaarnwoude / Halfweg. Mijn paardje staat in Spaarnwoude en we konden de tenten van het festival zien vanaf stal en alle bezoekers werden langs de weg van onze stal geleid. De paarden waren echt helemaal over hun toeren, maar het was te heet om ze op stal te zetten. De paardjes helemaal gespannen van alle mensen en de bassen van de muziek. Ze hadden er zelfs diarree van en Cheyenne heeft met die 30 graden zich helemaal nat (zweet) gerend. Ze stopte niet meer met rennen. Ik maakte mij echt zorgen, zelfs drinken waren ze te gespannen voor. Ik was bang voor een zonnesteek ofzo. Uiteindelijk hebben we ze maar wat extra hooi gegeven en toen werden ze iets afgeleid en werden ze kalmer. Wat een stresskipjes zijn het toch af en toe!!!

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:28

Tja, echt leuk is het niet maar misschien hebben ze er uiteindelijk toch nog wat van geleerd. Je doet er nou eenmaal niets aan hé, aan zo´n festival!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 15:34

Misschien wou ze wel dansen Haha! .
Maar het lijkt me idd geen pretje voor de paarden hoe hebben ze het dan gehad met dancevalley? Want vlakbij dat terrein staat een manege of is dat weer ergens anders?

Gr. Adriana

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:26

adriana schreef:
Maar het lijkt me idd geen pretje voor de paarden hoe hebben ze het dan gehad met dancevalley? Want vlakbij dat terrein staat een manege of is dat weer ergens anders?

Je hebt hier twee maneges, De Groene Heuvel, deze ligt er pal achter en iets verder weg manege Spaarnwoude.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 17:32

Dance Valley was verder weg, dus dat was geen probleem

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 17:41

Franca schreef:
Dance Valley was verder weg, dus dat was geen probleem

Huh?? Dance Valley en Mysteryland was op hetzelfde terrein, na Dance Valley zijn gewoon de tenten blijven staan......
Dus, hoezo verder weg.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 19:33

Bolle"]
[quote="Franca schreef:
Dance Valley was verder weg, dus dat was geen probleem

Huh?? Dance Valley en Mysteryland was op hetzelfde terrein, na Dance Valley zijn gewoon de tenten blijven staan......
Dus, hoezo verder weg.
[/quote]

Ik heb toch heel wat anders gehoord van mijn schoonzus die zowel op dancevalley als mysteryland is geweest Verward

Mysteryland was officieel in ruigoord.

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 20:10

Hoi Bolle. Jij moet toch weten dat het op verschillende tereinen was. dancevalley was bij de skibaan, waar de paarden altijd het land opgingen en Mysteryland was om de hoek op ruigoord. heb je het gebonk niet gehoord op de keuring???????

Ook een vraagje voor Franca. Heb jij Browny vroeger gehad???? Woon je langs de machineweg?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 20:23

En Dance Valley is bij de skibaan.. een heel stuk uit elkaar dus.

Gelukkig maar, want 2x zo'n feest voor de deur is toch minder Knipoog
Petje af voor de organisatoren trouwens.. alles verliep zover ik kon zien perfect!

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 09:26

Klopt inderdaad, ik was er van uitgegaan dat Mysteryland op hetzelfde terrein als Dance Valley was omdat al die tenten er nog steeds staan.
Verward Verward
Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat er op dat terrein nog wat gaat plaatsvinden. Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 20:44

Ook een vraagje voor Franca. Heb jij Browny vroeger gehad???? Woon je langs de machineweg?[/quote]

Nee, ik heb Browny nooit gehad en ik woon ook niet langs de machine-weg.......Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 20:51

he hallo
ik ben op mysteryland geweest, super feestje (beetje off topic sorry)

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 20:52

Bolle schreef:
Klopt inderdaad, ik was er van uitgegaan dat Mysteryland op hetzelfde terrein als Dance Valley was omdat al die tenten er nog steeds staan.
Verward Verward
Het is dan ook zeer waarschijnlijk dat er op dat terrein nog wat gaat plaatsvinden. Tong uitsteken

Over welke tenten heb je het? Die bij Ruijgoord of de Ski baan?

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:49

Ik heb begrepen dat de tenten bij de skibaan inmiddels weg zijn. Boos!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:54

Bolle schreef:
Ik heb begrepen dat de tenten bij de skibaan inmiddels weg zijn. Boos!
Hoef je niet zo boos bij te kijken Tong uitsteken
Nu hopen dat de tenten bij Ruijgoord ook zo weg zijn Lachen

Om even ontopic te gaan: Ik vond het eigenlijk verbazingwekkend goed gaan. De paarden waren inderdaad heel druk, maar ik was bang voor dronken feestgangers die voor overlast zouden zorgen als de bussen op de terugweg te lang duurden.. Viel heel erg mee, alles is rustig gegaan, en petje af voor de organisatie!

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:06

Beetje off topic, gisteravond was ik op de manege, komt er een beetje rare snuiter met een bus het achtererf op rijden.
Hij wilde naar Ruigoord, maar kon er niet meer komen omdat de weg er niet meer was......... Verward
Hij was al ruim een jaar niet meer in Nederland geweest, vind je het raar.................. er is nogal wat gebeurd in de omgeving van Ruigoord. Knipoog

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:38

Hallo, met wie van jullie heb ik dan gepraat jullie waren er wel erg vroeg bij om je paardjes rustig te houden.
En zeker alles was rustig verlopen maar dat komt omdat ik er aan het werk was Schijnheilig
Ik was er met een ander paard aan het werk ik heb zelf een Quarter om ermee te werken en nu had ik een KWPN-er bij ging ook wel lekker maar toch anders.

En het was echt wel warm, mijn paard wilde op een gegeven moment gaan rollen in dat erg losse zand langs het looppad.
Maar voor de rest ging het wel lekker

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:47

Dat was ik volgens mij! Haha!

Hehe, weer een onverwachte boktmeet gehad Tong uitsteken
Dat zand is inderdaad voor alle paarden erg verleidelijk.. Heb daar al wel meerdere keren moeten afspringen om te voorkomen dat ze gaan rollen Lachen

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:56

Zo zie je maar weer, stiekeme bokt-meetings.
Jij moest toch met de bus mee terug was dat gegaan?
Misschien zie ik je de volgende keer nog een keer op zo'n evenement dan weet je wel wie ik ben

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:00

Ging perfect.. de pendelbus reed bijna meteen weg en dropte me netjes op Sloterdijk..

Nee, ben echt verbaast hoe goed alles geregeld was! Jullie hebben je werk goed gedaan! Lachen

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:12

Nou, daar ben ik blij mee.
Goede mond op mond reclame