Ben heel erg verdrietig... ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Ben heel erg verdrietig... ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 03:26

Kreeg vanavond te horen dat een van de poezen van mijn moeder vanaf het balkon op de grond is geraakt...
nu woont ze niet hoog....
maar het erge is dat de poes zich niet laat vangen Verdrietig ,
niet komt en juist wegrent Huilen ,
ze lopen al de hele tijd rond met voer en roepen etc.
Maar het is geen afgesloten gebied en ik vrees voor het leven van deze poes, ze komen nooit verder dan het balkon normaal gesproken.

Achtergrond van deze poes, die ik Shaggy heb genoemd,
geboren in een omgeving nabij een rioolbuis,
verstopping van de riolering in een huis/gebouw.... ze vinden een nestje
kale jonge kittens, 1 dood de rest in eigen urine en ontlasting, vast zittend in een rioleringsbuis, Dierenambulance neemt ze mee en ze worden door hun gevoerd en 'groot'gebracht.
Via de Dierenambulance kregen we deze poes toe gewezen.
Heel erg bange poes, vond in mijn kamer (thuis bij moeder) altijd een rustpunt, sliep op mijn haar.... zo lief....ik heb foto's met haar in mijn armen. Toen ik uit huis ging was ze net een jaar oud schat ik,
ze is altijd vrij schichtig gebleven en bij drukte onvindbaar.

Het idee dat ze nu daar buiten rondzwerft Huilen
Gaat me echt aan me hart....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 08:09

Ah gossie. Arme poes. Ik hoop voor haar dat ze zich toch zal laten vangen. Soms sta je er van te kijken hoe behendig een kat buiten is.
De kat van mijn mam was daags na de verhuizing naar Heerlen (van Enschede) naar buiten ontsnapt. We waren al bang dat hij terug naar Enschede zou proberen te lopen maar hij stond een paar uurlater weer op de stoep. Maar bij een flat is dat lastiger natuurlijk.
Sterkte en ik hoop snel een blij verichtje te lezen!

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:23

he bah wat naar voor je, maar vooral voor jullie poes natuurlijk.
Bij ons is eergisteren hetzelfde gebeurd, wel toevallig. De ene poes van mijn vriend viel van het balkon naar beneden, die is ook heel schuw en was nog nooit verder dan huis en balkon geweest. Bijna donker en poes doodsbang natuurlijk...
Mijn vriend gelijk naar beneden gestormd en daar liep ze in paniek rond te rennen en tegen een glazen pui aan te springen omdat daar licht achter was. Toen kon hij haar gelukkig pakken!
Buiten was schrammen op 'r neus en flinke schrik had ze niks gelukkig.

Ik hoop maar dat 't met jullie poesje uiteindelijk ook zo afloopt.

Heel veel sterkte!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:41

Mijn zwarte katje Tony was opgegeven moment gewoon foetsie, snapte er nix van, waarschijnlijk ook van het balkon gevallen, ik heb echt overal gezocht maar geen spoor meer van terug te vinden!
Tot ik 3 maanden later een telefoontje kreeg van de dierenambulance, en hij leefde nog! En nu is ie weer veilig thuis al ruim een jaar.
Dat is ook een katje uit het wild maar kwam nooit buiten omdat ie buiten maar eng vind.

Dus geef de hoop niet al te snel op, wees wel realitisch, maar het kan dus raar vergaan.
Ik hoop dat jullie hem wat sneller terug vinden dan ik deed bij mijn katje, sukses!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 09:45

agh jeeh wat rottig.Kweet eigenlijk niet wat ik moet zeggen .Zo erg ben ik geschrokken.Ik hoop dat jullie haar vinden want zo'n beessie heeft julliue wel nodig Scheve mond Huilen Verdrietig

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:37

Hoi ik werk dan ook op de dierenambulance en daar krijgen we dus wel bijna iedere dag meldingen van vermiste poezen katten of honden. Heb je die al gebeld???? En daarnaast kan je nog altijd proberen politie en asielen bij jouw in de buurt te bellen. Je weet maar nooit. Sterkte nog

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 10:40

heb je amivedi al gebeld?
Verder briefjes ophangen in supermarkten ed, met een duidelijke foto. Zo heb ik mijn kat ook ooit terug gevonden.

succes, ik hoop dat je em vindt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-02 10:41

Ja mijn moeder heeft die al gebeld, ze is bevriend met een medewerker van de Dierenambulance en omdat we die poes via haar hebben, heeft ze haar direct op de hoogte gesteld.

Voor de duidelijkheid woont mijn moeder in Amsterdam z/o,
ik zit hier op afstand.... ik hoop echt dat Shaggy zich laat pakken.

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 13:04

hoi hoi
wat naar..
ik hoop dat ze snel weer thuis is...
veel succes bij het zoeken!!!
KuZzZ esy

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 17:52

heel veel succes... kun je niet proberen te helpen? ze kent jou natuurlijk ook.
hopleijk lukt het voor het donker wordt

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 19:44

Ik hoop ook dat ie zich laat vangen, arm beestje. Is tie gechipt? Ik weet wat het is, een zwerfkatje dat al ruim een jaar bij ons kwam is nu al zon 3 weken niet geweest. Wij de hele omgeving afgereden maar nee hoor.
Duimen voor jou en je moeder dat ie snle weer opduikt!