ik kan niet typen, me vingers zijn open

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

ik kan niet typen, me vingers zijn open

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 15:19

gister was ik aan de auto van me vriend aan het werken en we moesten een nieuwe luchtfilter erin zetten em nieuwe dynamat, nou, toen ik die o-ring van de filter was aan het instaleren heb ik me vingers ongeveer 4 keer opengesneden Boos! aan de ring en nog steeds niet gelukt, dus toen gingen we de dynammat erin zetten want de deur was er al af dus dat deden we effe snel en dat was een kl*ten nog een paar keer gesneden, toen dus naar de winkel om de filter te laten instaleren met ongeveer 8 plijsters en handen vol olie, maar het zit nu allemaal in elkaar en me vingers doen pijn dus het typen gaat nog niet best Boos!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 16:41

misschien moet iemand het doen , die er verstand van heeft... grinnik...hihi..

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 16:48

hoelang heb je erover gedaan om dat stukje te typen?

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 18:43

om dat stukje te typen heb ik een 20 minuten over gedaan en een heleboel pijn moeten weerstaan, maarja het is voor een goede daad Tong uitsteken

dit stukje duurde een 12 minuten en minder pijn
maar ja, ik denk dat als ik thuis ben dat ik gewoon iemand voor me laat typen Tong uitsteken

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:44

hahaha ja hoor Carlos. Ik snap de helft van het bericht al niet Tong uitsteken het enige wat ik nu echt begrijp is dat je vingers open liggen en daar heb je toch geen 5 regels voor nodig gehad Tong uitsteken hihihi die begrippen heb ik nog nooit van gehoord Lachen


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 18:50

ok hier is het voor jullie mensen die het niet begrijpen; we hebben gister aan de auto gewerkt en toen heb ik een heleboel kleine wondjes aan me vingers gekregen en nu heb ik er plijsters op dus het typen gaat al een stuk sneller *LOL*

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 11:09

Haahha dat bespaart al weer heel wat tijd he carlos. Om dat complete verhaal uit te leggen was onduidelijker en heeft meer tijdgekost dan dat kleine berichtje!! Hahaha

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-02 15:20

niet leuk, ik heb nu een stuk of 2 plijsters per vinger en gaat nu wel weer een beetje dus das goed hehe Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Alik, Amazonbot, Bullebeest, Colien, ComscoreBot, Facebook, flash40, Iselda, Josien_, Knoek, Lau07, Marije112, MarJon, maxi90, moonsparkle, Pieneappel, Poety, redbutton, Roosch, secricible, Selina, Sizzle, Suliko, Theseus, Westerntrail, x_Jeanine_x, XxMariellexX, Zebrastreep en 164 bezoekers