Hebben jullie ook wel eens liefdesverdriet gehad?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Hebben jullie ook wel eens liefdesverdriet gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 00:50

Zat net weer te denken aan de goede oude tijd toen ik uitging met mijn vrienden. Ik was toen 17 jaar oud. Ik woonde destijds in een dorpje in Belgie waar allemaal rijke mensen wonen. Ik woonde toen in een home. Ik ging vaak naar dezelfde discotheek en op een avond zie ik die jongen achter de disco bar staan. Was gelijk tot over mijn oren verliefd. Ik dus praten en lachen met hem. Een heel aardige knul dus!
Na een paar weekjes zag ik hem op de tram. Wij reden met dezelfde tram van school naar huis. Ik zei gedag en hij liep me gewoon voorbij zonder maar iets terug te zeggen. Ik begreep er niets van! Wat blijkt? Hij is de zoon van de rijkste familie van dat dorpje en hij wilt dus niets met mij te maken hebben.
Om een lang verhaal kort te maken. Drie jaar lang heb ik geprobeert het goed te maken. Niet altijd even netjes, maar ik heb geprobeert. Ik was lief, huilde, dreigde, noem maar op. Maar niets hielp! Ik was behoorlijk depressief en had het heel moeilijk toen hij naar de Unif ging in een andere stad.
Nu zelfs, na 16 jaar denk ik nog vaak aan hem. Ik vraag me vaak af hoe het leven zou zijn geweest als het iets was geworden.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 01:46

nou, ik weet hoe je je voelt hoor, toen ik dacht dat ik het meidje van me dromen had ontmoet en er daarna mee uit gaan (ze heeft het net haar vriend uitgemaakt om me met te gaan) en daarna 2 maanden daarna maajt ze het uit, das nou pas kl*ten dus ik weet hoe uje je voel, maar ja, ill get over it

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:40

Wie heeft er nu nooit liefdesverdriet gehad? Ik denk dat iedereen dat weleens in meer of mindere mate gehad heeft.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:46

Ik denk dat het heel normaal is om terug te denken aan je eerste liefde. Was tenslotte toch de eerste, dus dat heeft een behoorlijke impact gehad op je leven.
Ik denk ook nog regelmatig aan hem, ben eigenlijk wel heel benieuwd wat er van hem geworden is.....

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:51

Ik ben het met Romkabouter eens, volgens mij maakt iedereen zoiets wel een keertje mee. Misschien niet altijd in even sterke mate, maar het gebeurd vast wel.
Toen mijn eerste vriendje het met me uitmaakte wist ik echt niet meer wat ik moest doen. En inderdaad, ik denk nog regelmatig aan hem, maar meer omdat ik benieuwd ben hoe het met hem gaat. Niet omdat ik wil weten hoe het zou zijn als we nog bij elkaar waren. Ik ben ondertussen een stuk verder in mijn leven en heb nu iemand waar ik heel erg gelukkig mee ben. Ik weet ook dat hij (mijn eerste liefde) en ik niet meer bij elkaar passen. Daarvoor ben ik teveel veranderd en hij waarschijnlijk ook.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 10:43

Ik heb 1x meegemaakt dat iemand waarvan ik werkelijk hield het uitmaakte. Mijn wereld stortte inderdaad in op dat moment, en het duurt bijna een jaar om er overheen te komen. Nu achteraf kan het me niets meer schelen.

De hond is de betere mens

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:15

1 jaar maar? Hmz, dat duurde bij mij langer Verdrietig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:51

Ze zeggen dat er minimaal de helft van de tijd voor staat om er overheen te komen. Dus als je een jaar een relatie hebt gehad, dan duurt het minstens zes maanden voordat je er overheen bent. Gaat natuurlijk niet altijd op, maar geeft wel een indicatie.

Aangezien ik niet zomaar een relatie met iemand begin en dus behoorlijk gek was op mijn ex-vriendjes, duurde het bij mij echt wel langer dan die 'helft-van-de-tijd' voor het echt verleden tijd was. Dat is dan weer het jammere als een relatie over gaat.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:54

Ik heb voor deze relatie een jaar lang een vriend gehad,mijn eerste grote liefde,en heb er zeker een jaar overgedaan om er overheen te komen.
Ik was er dus ook behoorlijk depri van,maar denk dat iedereen dat wel een keer heeft meegemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:57

Denk dat ik niet normaal ben, na het lezen van dit topic!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 16:12

ik heb het nu nog steeds... ben bang dat ik bijna hetzelfde ga krijgen als jou. Dat ik over een hele tijd terug ga denken, en dat ik Ilona nooit zal vergeten. Dat ik me altijd af zal blijven vragen wat er gebeurd zou zijn, als het nou niet uit was gegaan....

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 17:03

heb het bij een jongen wel gehad. heb ik niet zo heel lang mee gehad, maar ik hield onwijs veel van die jongen.
heb er ook best lang pijn en verdriet van gehad, maar nu is ie gelukkig een goeie vriend van me. en zelfs goeie vrienden met mijn vriend.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 17:14

Heb het verleden jaar paar maandjes gehad was helemaal gek van een jongen(weet niet wat ik eigenlijk in hem zag maarja een flinke vlaag dus)en toen was ik helemaal stapel enzo...we zoude samen uit eten gaan en toen mocht ik opeens niet van me ouders omdat ik dan in me eentje door de stad moest fietse....ik helemaal over stuur en sinds toen deedtie raar en toen hoefde het niet meer van mij maar toen was ik nog wel errug overstuur!!!

22 Januari verwachten we ons kleintje

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 17:51

mmm,ik heb nu 3 maanden met mijn lover,en ben ECHT helemaal gek van hem,ik moet er niet aan denken dat het uit zou gaan!!!mn eerste vriend,tjah...Knipoogniet echt wat bijzonders,maarja,was 19 en kon redelijk zoene,en niet lelijk...tjah,wat doe je dan?het na 2 weken uitmaken:))hij wou en wil me niet meer zien,das best jammer,maarja,mijn vriend van nu is meer dan genoeg!wel heb ik 1 keer echt gehuild om een jongen,waar ik 1 dag wat mee heb gehad,maar dat is wel een fijne vriend gebleven:)

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 17:55

pebblientje schreef:
mn eerste vriend,tjah...Knipoogniet echt wat bijzonders,maarja,was 19 en kon redelijk zoene,en niet lelijk...tjah,wat doe je dan?het na 2 weken uitmaken:))


sorry maar waar zit de logica hierin? was hij misschien niet aardig ofzo dat je het uitgemaakt hebt?

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:18

ik zit momenteel er zowat in. Mijn vriend zit aan alles te twijfelen en komt morgen met me praten. En ik kan je zeggen voel me nou echt k*t...... en daarkomt ook nog eens bij dat ik werk heb als telemarketeer dus lijkt me het beter dat ik morgen niet ga werken, anders zit ik daar te chagrijnen en te snikken. Verdrietig

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:21

De enigste keer dat ik liefdesverdriet had, was toen 's werelds grootste loser mijn iets heel gemeens fliktte. Ik was verblind door liefde maar toen werden mijn ogen goed geopend. Ik moest hem niet meer. Hij heeft wel pogingen gedaan om het goed te maken en soms wou ik hem best terug in mijn leven halen(hij was toch soms nog best wel lief), maar dan dacht ik weer aan wat hij had gedaan en hoefde het meteen niet meer Misselijk . Lang verdriet heb ik er niet om gehad(geen hand vol maar en land vol zei mijn nicht ter verlichting) maar soms denk ik nog wel eens aan hem. Hoe zou het zijn als...., maar ik moet hem echt niet meer Misselijk

Ik heb nu een veel lievere vriend waarvan ik erg veel hou. Als dat uit zo gaan zou ik het echt niet meer weten. Nee, daar is dat andere liefdesverdrietje niks bij Scheve mond

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:56

ah men vaak genoeg hoor! maar nooit omdat diegene iets echt banketstaaf heeft gedaan ofzo.. een keer en dat was 2 jaar geleden was ik helemaal smoor op een veel en veel te oude spanjaard die was 8 jaar ouder dan mij.. en ik kon nieteens met hem praten. was dus echt helemaal hopeloos en toen ik eenmaal terug in nederland was heb ik er veel verdriet van gehad.

nu heb ik ook liefdesverdriet omdat ik wéér op een spaanse jongen verliefd ben geworden en niet zo'n beetje ook. daarvoor ben ik nog nooit zo erg verliefd geweest.. en nu ben ik dus weer terug in nederland en ik mis hem verschrikkelijk, en dat terwijl er nieteens echt wat is gebeurd tussen ons.. (hij heeft al vriendin) maar elke keer als ik aan hem denk dan heb ik weer tranen in mijn ogen. ik hoop echt super erg dat ik hem volgend jaar weer zie .. en als dat niet zo is dan ga ik echt dooodd (zo voel ik dat nu dan he) maargoed.. ik mis zowieso spanje heel erg hoor dus..

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 20:39

Ik heb het ook 1 keer gehad toen het uitging, dat ik er echt helemaal kapot van liefdesverdriet was, heeft ruim een jaar geduurd voor ik eroverheen was.... en nu zijn we door stom toeval weer bij elkaar, echt raar hoe dat gelopen is, ik kon al niet accepteren dat het uit was, omdat ik altijd het gevoel had van "dit is het" en ik kon niet geloven dat dat niet zo was en nu ben ik dus weer met die jongen, best raar hoe het kan lopen.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 20:47

Ik heb het nog niet gehad, maar ja, ben pas 15. Ik kan me goed voorstellen hoe dat voelt, en dat het iets is wat je niet kan vergeten. Vooral dat gevoel van: wat als... dat zijn altijd de moeilijke dingen, en de dingen waar je nooit achter zult komen.

Off-topic: Ik vind je Nederlands erg goed! Je bent echt vooruit gegaan! Toppie!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 21:43

deze vakantie... ik moest naar huis en hij bleef nog daar en thuis stond de wereld op zijn kop ik wilde terug naar hem thuis was niets meer voor me!!
ik zat op de bank te huilen.. terwijl ik normaal echt niets heb ik huil werkelijk zowat noooit!! me moeder was nogal geschrokken want het was idd niets voor mij.. ben nu nog steeds super gek op um.. ik zag hem ook daar en was meteen verkocht Lovers we houden heel veel contact en als het goed is komt hij volgend weekeind hier een weekeind logeren enz Lachen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:04

Pipo schreef:
Denk dat ik niet normaal ben, na het lezen van dit topic!
daar kom je na het lezen van dit topic achter? Tong uitsteken

ik heb ook liefdesverdriet gehad en nog van een liefde dat van 2 kanten kwam.

Amor Vincit Omnia

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 22:35

Ik kwam mijn eerste vriendje van de week toevallig tegen, grappig, zeker omdat ik hem zo'n 2 jaar niet meer gezien had. Alleen kon ik me NIET voorstellen dat ik ooit zo gek op hem geweest ben. Toen dat uit ging ben ik overigens ook niet echt kapot van geweest.
Dat is wel gebeurd met een andere jongen, helaas veel te vaak weer bij hem terug gekomen, t duurde ff, maar ik kwam er toch achter dat hij mij echt niet gelukkig kon maken en het is nu echt definitief afgelopen.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 23:28

tsk, ik had een relatie van 2 maand en was er anderhalf jaar lang van onderste boven.
Een paar keer achter elkaar, dan kijk je volgende keer wel uit.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-02 00:04

Bijna 4 jaar bij elkaar geweest, daarna ruim 3 jaar verdriet gehad Verdrietig (Ik was ook nog wel erg jong toen we verkering kregen: nog net geen 15, hij was 18).
Toen ik met 21 mijn man leerde kennen, heb ik er zelfs nog een hele tijd over getwijfeld of ik hem ook wel ooit zo leuk zo kunnen vinden als m´n vorige vriend Scheve mond ! Inmiddels is dat wel goed gekomen hoor: afgelopen vrijdag waren we alweer 14 jaar getrouwd Lachen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/