Geen treinverkeer rond Amersfoort

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Geen treinverkeer rond Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:06

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-08-02 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:10

lekker dan... ben voor 1 keer blij dat ik vandaag niet naar mijn vriend ga (moet ik over amersfoort).

:evaw:

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:10

Tell me about it Boos!
Was nog net op tijd voor m'n tentamen!

Nulla tenaci invia est via

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:12

Pfff mazzel Margreet, wel een geldig excuus Knipoog
Er ontbrak een of andere chemicalien dat ze gingen toevoegen nu ofzo?
Ik had geen last met de trein, trein richting stal 4 minuten te laat, trein richting huis... op tijd, wel inderdaad waarschuwing voor ontregeld treinverkeer op de borden.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:15

gelukkig zat ik vandaag niet op de trein richting amersfoort dan, maar is idd weer ns style...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:19

Ik was echt niet blij geweest ofzo als ik dat tentamen gemist had, geldig excuus of niet, daar hebben ze dan echt geen boodschap aan 'Had je maar eerder van huis moeten gaan' Ja daaaag, ik trek al 2 uur uit voor een stuk van normaal 3 kwartier als ik tentamen heb, moet ik nog eerder weg???
Heb naar huis toe maar mooi de bus genomen, die was keurig op tijd, half uurtje was ik thuis.

Nulla tenaci invia est via

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 18:22

was er nog niets bekend op teletekst en/of internet dan? anders moet je daar eerst even opkijken voordat je de volgende keer weggaat.. scheelt je misschien tijd door dan meteen de bus te pakken

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 19:02

Mijn man werkt in Amersfoort, daar moesten ze de hele dag ramen en deuren dichthouden. Hij is gelukkig door een collega naar het station in Utrecht gebracht met de auto maar helaas voor hem was er een blikseminslag bij station Eindhoven en was het treinverkeer in Den Bosch vastgelopen. Via Geldermalsen is hij nu deze kant op aan het komen maar nog steeds niet thuis en dat terwijl hij rond 16.00 uur vertrokken is.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 19:25

Sypheron schreef:
was er nog niets bekend op teletekst en/of internet dan? anders moet je daar eerst even opkijken voordat je de volgende keer weggaat.. scheelt je misschien tijd door dan meteen de bus te pakken


Nee, niet dus Boos!
Vanaf 11 uur reden er geen treinen meer en hoe laat ging ik de deur uit... Juist! Iets voor 11.... Het is dus gebeurd terwijl ik op weg was naar het station, en de trein die ik moet hebben komt uit Amersfoort.
Maar goed, ik was (net) op tijd en tentamen ging best goed!

Nulla tenaci invia est via

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 20:58

Hier in het oosten van het land was de NS ook weer eens een keer niet op zijn best.

Ik moest vandaag voor het eerst op mijn nieuwe school zijn om half 10 (op de intake na dan), en ik mijn best er voor doen om daar op tijd te zijn (was nog net geen uur eerder uit huis vertrokken voor de zekerheid), wat ik gelukkig ook wel was.
Maar, toen ik aankwam, was het eerste wat ik hoorde, dat de introductie om half elf was ipv half tien ivm de treinen die niet deden wat ze moesten doen.
Uiteindelijk werd het kwart voor elf, had ik net zogoed later uit huis kunnen vertrekken, maarja, dat weet je niet van te voren he.

Op de terug weg kwam ik een vriendin tegen, die naar Deventer toe moest, die moest dus vanaf Almelo met de bus.
Ze was er ook behoorlijk moe van (ik vorig jaar al, maar zij moet nu pas echt voor het eerst met het openbaar vervoer reizen, vorig jaar had ze een makkelijke route), maar ik ben er al aangewend dat ik zo weer een uurtje of wat moet weggooien.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Corien_, dasalijn, dezzie, fohadie, Herfstblad, IASCrawler, janderegelaa, Jungles, Kayleigh__, Lalladidoo, Lestrange01, meniekske, stella92 en 163 bezoekers