Wie werkt er bij H&M??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Wie werkt er bij H&M??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 14:18

Is het leuk om daar te werken// hoe is de sfeer, word je goed betaald, wat voor werk is er allemaal te doen?? Is het mogelijk om 1 dag in de week te werken.Ik wil alles weten.En hoe heb je gesolliciteerd?? gewoon gevraagd of ze nog mensen nodig hadden of.. Ik wil alles weten!!

Alvast bedankt!

Gr Kathelijne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:21

Heb er wel eens iemand geplaatst via ons uzb. Info via PB?

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 14:35

yes geef maar
wat is uzb??

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 14:42

uitzendbureau Haha!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 14:47

oh eh stupid!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 15:31

Mijn zus heeft een jaar bij de Hennes gewerkt. Ze is er gewoon naartoe gestapt om te vragen of ze nog iemand nodig hadden. Iedereen kent mekaar hier wel een beetje in de stad, dus ook mijn zus was al een bekend gezicht in de winkel en rolde er zo makkelijk in. Ze werkte 20 uur in de week maar was er eerlijk gezegd al snel flauw van. In kledingzaken met veel personeel en bijna alleen maar meiden wordt erg veel geroddeld, en je bent er in een winkel als Hennes niet voor om de klanten kledingadvies te geven, maar voornamelijk om de winkel netjes te houden en de kassa te draaien. Winkel netjes houden is een crime in een winkel als deze waar iedereen alles maar uit het rek trekt en niet te moeite neemt het weer terug te hangen.
Niet echt goede ervaringen van mijn zus dus, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk en erg afhankelijk van de locatie en winkel waar je zit.
Succes als je wel gaat solliciteren!
Oja, een heel groot voordeel: de KORTING Knipoog Heb ik ook schandalig van meegeprofiteerd, wat dat betreft had mijn zus er nog wel langer mogen werken Schijnheilig Haha!