Afgelopen week (Ja alweer bij Buitenzorg)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Afgelopen week (Ja alweer bij Buitenzorg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 15:42

Oke, de afgelopen week was ik nog even een weekje bij Buitenzorg aan het logeren. Ik had tussen de 2 bezoeken (de eerste van 3,5 week en de tweede van een week dus Haha!) een week ponykamp zitten (Berdientje bleef bij Esther staan). Ik heb Dien heel erg gemist op ponykamp en was blij toen ik na ruim 3 uur reizen weer bij Berdien was (vanaf mijn huis dan, ik ben in totaal de hele dag bezig geweest, eerst van ponykamp naar huis, toen van huis naar het station en toen 3 uur in de trein en toen met de auto van het station in Bergen op Zoom naar Anna Jacobapolder).

Zondag zijn we met Berdientje wezen zwemmen, maar dat verslag staat al op VvdD, dus daar ga ik verder niet op in Haha!

Toen hadden we meteen die maandag avond een meeting gepland met XoNo. We zouden bij zijn les gaan kijken en ik wou Buddy nou ook wel eens een keer in het echie zien. Het was erg gezellig en Buddy is in één woord GEWELDIG Lovers ! Hij is echt zo supercool Cool ! (Nee ik overdrijf niet!!)

Donderdagavond zijn we naar Guidolover gegaan en heb ik Guido ook in het echt mogen bekijken (ik heb er ook even op gestapt en gedraafd, maar dat mag geen naam hebben Haha!) Die is ook gaaf zeg! Hij zit lekker Lachen Het is echt een schatje Lovers !

We zijn vrijdag avond ook nog wezen zwemmen met Dien en Fleur (nu WEL een fototoestel mee Haha!) Fleur heeft ook echt gezwommen en Dien uiteraard ook weer, die vind het helemaal geweldig! Zaterdag avond zouden we met Isabeau gaan zwemmen, maar dat ging niet door doordat we op stal nog errug veel moesten doen. Wel jammer, ik had Ies ook wel eens willen zien zwemmen! Vandaag (lees vanochtend Gaaaap) heeft Esther me naar huis gebracht (we zaten al om iets over half 7 met Berdien in de trailer op weg naar Assendelft) rond 10 uur waren we bij mij thuis. We hadden eerst nog Dien naar stal gebracht natuurlijk!

Het was weer een geweldige week!

Esther, nogmaals heel erg bedankt Kusje Lovers en ik vond het echt heel erg best wel vet cool!! Knipoog *LOL* Maar dat wist je al!


(enne ik zal goed eten en goed drinken hoor Haha! *LOL* Knipoog )

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:31

Volgens mij heb je het best naar je zin gehad Haha! Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 16:59

Dat wordt nog lastig om weer te wennen thuis! Maar het is wel duidelijk dat jij een supervakantie hebt gehad bij Ether en de hele bubs. Lachen

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 20:58

En nu is Esther aan vakantie toe?
Nee plagerijtje! Haha! Zo te lezen heb je het er echt veel plezier gehad!
Zelfs Berdientje is met je mee geweest op vakantie.
Die vond het vast ook erg leuk!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:12

Chica schreef:
En nu is Esther aan vakantie toe?


Haha! Tong uitsteken Geen commentaar!

Ja het was heel erg gezelli. Jammer dat er dagen tussen zaten die gewoon echt te heet waren om ook maar iets anders te ondernemen dan de hele dag in het water te liggen of binnen zitten (omdat het daar minder warm is dan buiten!).

In de herfstvakantie staat een nieuw bezoek gepland van Noor en Dien, dus ik heb nog 2 maanden om bij te tanken! *LOL*

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-02 11:40

Ja het was ook zo vreselijk he Es? Ik wil daar noooooit meer heen!! Tong uitsteken
Ik heb mezelf helemaal opengekrabt en elke keer als iemand vraagt hoe dat komt zeg ik dat ik op vakantie zwaar mishandeld ben, en Dien ook... je wil de striemen op haar kont niet zien *LOL* Nee maar het is zeker voor herhaling vatbaar! Ik heb nu alweer zin in de herfst!!