Rubbootje moet weg.. (+ fotootje..)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Rubbootje moet weg.. (+ fotootje..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 12:45

Het zat eraan te komen omdat het een hengstje is... Ik vind hem helemaal geweldig maar ik heb geen geld voor 2 pony's als onze stal weg zou gaan... Ook weet ik niet wat ik met een 2e welshje meer kan dan met 1... Met Pinky kan ik alles (op rijden na) en met Rubbo waarscheinlijk hetzelfde...
Zondag gaan we er met Pinky en Mysty heen...
Whheee hij is zo geweldig... Ik was zo trots... Rubbootje... Van de geweldige hengst Boreas Ubbo die ik uitgezocht had Huilen
Ik zal je missen Rubbo... Lovers Verdrietig

Afbeelding

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 12:54

afscheid is nooit leuk Boos! ik hoop dat hij het goed krijgt.... xxjes en sterkte

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 13:17

Moeilijk... En dit ga ik ook nog mee maken. Verdrietig Maar dan wordt het denk ik nog moeilijker voor mij......... zie er echt tegenop, en jij natuurlijk ook.
Maar weet je wel waar hij naartoe gaat? Misschien kun je dan gewoon eens langs gaan om te kijken.
Sterkte der mee iig..

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 13:20

Voor jou zal het uiteraard nog moeilijker worden.
Makey zie je iedere dag en voed jij helemaal op. Rubbo zie ik om de paar weken. Helaas geen tijd om trouw iedere week te gaan verzorgen (Gellukkig mischien? Anders werd het als maar moeilijker).
Toch wordt het leeg. Zolang naar een hengstenveulen van Ubbo uitgekeken en nu is hij er "Het broertje van Pinky" en moet hij weg..
En hij is zo leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kwijl

Een goed tehuis krijgt hij
desnoods neem ik hem een tijd op stal totdat we de geweldige mensen hebben gevonden waar we af en toe mogen kijken of hij net zo'n knapperd als Pinky wordt! Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 13:21

ja Rodin moet over een maandje ook weg Huilen , maar de staleigenaresse wil hem misschien kopen, dus dan blijft die als het goed is op stal en kan ik hem voorlopig nog zien, anders kan ik hem natuurlijk ook wel opzoeken maar dat is wel verder weg. maar aan de andere kant kan ik dan weer van alles doen met Jamy en hoef ik geen rekening meer te houden met Rodin dat vind ik ook wel weer leu, maar ik zal hem wel missen!
sterkte iig!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 18:51

Grrrr als ik nou een pony kon hebben, wilde ik hem zo kopen, vind hem geweldig!!!! Maar ja, we zijn nog niet klaar met de verbouwing zodat ik de Welsh A erdoor kan duwen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 22:52

Jurga schreef:
Grrrr als ik nou een pony kon hebben, wilde ik hem zo kopen, vind hem geweldig!!!! Maar ja, we zijn nog niet klaar met de verbouwing zodat ik de Welsh A erdoor kan duwen.


Ik wil hem best tijdelijk bij mij op stal nemen hoor! Dan haal ej hem op als je uitgebouwd bent Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 11:12

Hehe, ik weet niet of pap daar in zou trappen. Ik ben al steeds aan het vertellen hoe graag ik een Welsh A wil en hoe geweldig het zou zijn om een kleine pony bij huis te hebben tussen de paarden, maar ja.... Ik ga hem vanaaf wel pics showen van die mooie Rubbo!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

spofreloe
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: dedemsvaart, in overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 21:08

rubbo weg? wat erg voor je kim
pinkys vriendje weg...
pinky heeft mysty nog maarre voor jou is het niet leuk
doei groetjes jellisa

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-02 23:49

Rubbo is niet Pinky's vriendje hoor Lachen Wel zijn broertje hij kent hem alleen niet Tong uitsteken Zondag gaan ze elkaar meeten.. En ik ga regelen dat hij bij ons op stal komt Knipoog Plingroom droom*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie