Naar divoza!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Naar divoza!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 23:41

As zaterdag ga ik ff naar divoza, nou even zal wel even heel lang worden want in zo'n winkel kan ik jaren blijven hangen.. Haha!
Weer ff nieuwe aankopen doen, voorzover ik ze nodig heb tenminste.
Ben trouwens nog niet in Leek geweest (ligt niet zo in de richting) Dus ben benieuwd hoe groot het assortiment nou echt is.
Ik heb een heel mooi hoofdstel in de katalogus gezien, lichtblauw onderlegd en blauwe steentjes in de frontriem, heel mooi, maar ook heel prijzig... Maar misschien neem ik ook wel een bordeaux onderlegde.
Ga iig een paar dekens kopen want heb geen zin in de wintervacht!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:45

Ik ben er laatst ook geweest, we waren toen op vakantie in Makkum.. T is echt een hele mooie winkel!! Wilde alles wel mee nemen. Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 23:51

Argh! Ik moet me in de gewone ruiterwinkel al inhouden! Maar goed dat ik niet eens weet waar Leek ligt Tong uitsteken

Veel plezier! Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 08:46

Leek is beter dan zoetermeer. Zoetermeer vind ik afschuwelijk. Helaas kom ik er vrijdag weer in de buurt. Even kijken wat er in de uitverkoophoek ligt. Ja Batje, ik weet waar het ligt en wij komen er nog regelmatig ook. Rij via depolder naar Groningen en je rijdt er zo langs. Net odner de rook van Groningen. Mocht je ooit willen zoeken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, Manadeluca, mellamoshan, MightyMike, Sourire, Titsia, Vagabondo en 115 bezoekers