Gediskwalificeerd en eerste geworden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Gediskwalificeerd en eerste geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 21:51

Gisterochtend had ik ondanks de kermis in ons dorp weer een wedstrijd. Na een paar uurtjes slaap (natuurlijk verslapen, gelukkig werd ik om half negen wakker) zonder Maestro te wassen en met een snelle hengstenvlecht op pad.

Het was belachelijk warm, maar ik had toch besloten om in m'n jasje te rijden en ik reed niet te lang los.
De wedstrijd was op zand en de ring werd gescheiden van het losrijstuk met een laag wit hekje. Eerste keer L2 en toevallig had ik een hele schare supporters om me aan te moedigen.

Binnenkomen ging netjes, voorwaarts in arbeidsdraf, lange zijde middendraf en aan het eind ging het mis, in plaats van de bocht om ging hij rechtdoor, over het hekje heen Boos! , en ik was met m'n suffe hoofd te laat om mog iets ertegen te kunnen doen.
Ik schiet in de lach (toeschouwers met enige verstand van zaken ook, de rest is nogal verbaasd), en ik roep "Volgende!" richting losrijterrein. Want ja, met 4 benen de ring verlaten is diskwalificatie...

Nog even langs de jury gereden en ze zei dat ze het jammer vond en netjes vond gaan, ik mocht m'n proef wel rijden, maar de punten telden dan niet mee.
Daar heb ik vriendelijk voor bedankt, het was bloedheet, m'n kater kwam opzetten en ik moest immers nog een proef. Gelukkig had ze daar begrip voor.

Het stomme was dat twee meiden na mij het ook gebeurde, die reden wel verder, goede oefening voor hun paard vonden ze. Dus ik zei lachend nou, dan de tweede proef maar twee winstpunten rijden, want ik baalde er wel van hoor.

De tweede proef ging best netjes, en jawel hoor, eerste met 172 punten...
Paard naar huis gebracht, douchen en op naar de kermisborrels en kroegen.

Heel aparte wedstrijd dus, en zonde dat ik twee winstpunten had terwijl ik 4 had kunnen hebben Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Marja op 19-08-02 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:52

Toch nog goed!
Welke klasse?

:evaw:

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 21:55

Sjimmy schreef:
Toch nog goed!
Welke klasse?


L2, staat erin.
Ook een kater Knipoog Haha, geintje Haha! .

Sjeempie, wat een punten zeg, eerste keer L2, gelijk 2 wp in een proef.


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 22:16

Goed hoor!!

Wanneer ga je parcoursen springen Clown Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 22:25

Barb schreef:
Goed hoor!!

Wanneer ga je parcoursen springen Clown Haha!


Als je hem eroverheen had zien gaan had je dit niet gevraagd Bloos , ik ben allang blij dat hij z'n benen niet brak. Ik geloof trouwens niet dat hij het hekje gezien heeft }> , hij liep gewoon rechtdoor terug naar die andere paarden Haha! .

Toch kan hij wel springen hoor, ik ben zelf alleen een schijterd, maar als we buiten een boomstam ofzo tegenkomen ga ik er niet omheen.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 00:09

Haha *LOL* Ik zie het al helemaal voor me!! *Hekje??? Waar???*

Maar toch nog gefeliciteerd met je 2 winstpunten hoor!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-02 09:58

Oeps foutje haha Haha!
Maar gefeliciteerd met je eerste plaats. Ik zag in je profiel dat de wedstrijd in Middenbeemster was! Vorige keer reden ze ook op zand, wel lekker want je hoeft geen kalkoenen in te draaien.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers